Mededeling

Collapse
No announcement yet.

rally's en rallysprints

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mooie rally gezien, hoewel ik het maar een mager deelnemersveld vond. Zeer mooie passages gezien op kp warneton aan het bekende punt met de "waaiers" en de R30 en dan gevolgd door haarspeld.
    Zeer mooie passages gezien van lietaert met de subaru, die volgens mij terecht gewonnen heeft. jammer van de vroege uitschakeling van lefevere.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alexen Bekijk Berichten
      Mooie rally gezien, hoewel ik het maar een mager deelnemersveld vond. Zeer mooie passages gezien op kp warneton aan het bekende punt met de "waaiers" en de R30 en dan gevolgd door haarspeld.
      Zeer mooie passages gezien van lietaert met de subaru, die volgens mij terecht gewonnen heeft. jammer van de vroege uitschakeling van lefevere.
      Ik vond het, jammer genoeg voor mijn oom, ook een minder goed startveld dan vorig jaar. Wel enkele mooie passages gezien!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
        Ik vond het, jammer genoeg voor mijn oom, ook een minder goed startveld dan vorig jaar. Wel enkele mooie passages gezien!

ik heb je oom eens op video gezien, op de onboard van didier in ettelgem vorig jaar. Je oom zei vriendelijk goeiedag maar niet met zen hand ... Als je derest wil weten moet je maar pm'en

Comment

ik heb je oom eens op video gezien, op de onboard van didier in ettelgem vorig jaar. Je oom zei vriendelijk goeiedag maar niet met zen hand ... Als je derest wil weten moet je maar pm'en
          you've got PM

Comment

• 5-6 mei rallysprint van de monteberg.

Zaterdag regionale
            zondag internationale en histrische wagens.

Wie gaat er?

Ik ga zeker!!
            Zaterdag rijden er normaal een hoop kennissen mee.
            Andy lefevere
            Didier spillebeen
            Frederick vandenbulcke
            Gaulthier hanssens
            Dieter ghillemyn
            Wouter dene
            Wouter vandewaetere

Wordt zoals ieder jaar leuke sprint.

Comment

• Duval aan de start van de Wallonie... met een Porsche GT3 !!!

Comment

Duval aan de start van de Wallonie... met een Porsche GT3 !!!
                idd wordt mooi jammer dat ik niet kan gaan kijken. Mooi deelnemersveld en schitterende passages.

Comment

• Wij gaan alleszins naar Monteberg!

Momenteel zijn wij volop bezig een saxo klaar te krijgen om de 1e maal te starten in Tienen op 1 juli.

Meer nieuws volgt

Comment

Duval aan de start van de Wallonie... met een Porsche GT3 !!!
                    Gade gaan?
                    Ik ben er heel het weekend.

Comment

• Intussen is de startlijst van de monteberg al wat gegroeid. Zie:

Comment

• Zonnige inschrijvingen
                        Tuesday 01 May 2007
                        De inschrijvingen voor de Rallysprint van de Monteberg liepen tot afgelopen week traag binnen. Het leek alsof iedereen aan het wachten was of misschien zat het goede weer er ook wel voor iets tussen. Maar afgelopen vrijdag moest de fax overuren kloppen,
                        zowel voor het zaterdagse als voor het zondagse deel ging het razend snel: de tellers staan nu ongeveer op 110 en 60. En er zijn héél wat "mooie" wagens bijgekomen! Bleek dat de rally du Wallonie heel wat deelnemers deed twijfelen want zo kort voor de de Rallysprint van de Monteberg kon mechanische pech of een sortie voor héél wat slapeloze nachten zorgen. Zodoende komen er tot op vandaag nog inschrijvingen binnen en we hebben dan ook beslist om pas komende woensdagavond de nummergeving te doen.

Als we op het huidige aantal blijven op zondag zal er, tot ieders tevredenheid, een aanpassing gebeuren. Net zoals vorig jaar rijden de deelnemers na de middag 4 gechronometreerde rondes in plaats van de voorziene 3. EN vergeet niet dat er nadien nog de "the best of the best" is, de 10 snelste teams strijden voor een speciale trofee en de daarbijhorende prijs: een gratis deelname aan de Belgium Ypres Westhoek rally of aan de Ypres Historic rally.

Met de aanhoudende goede weersvoorspelling hopen we terug een prachtig weekend autosport in het mooie Heuvelland.

bron: www.ypresrally.com/monteberg

Comment

• Een van m'n lievelingsrally's: http://www.youtube.com/watch?v=xvHFA...related&search=

Comment

• 2 ronden gezien vandaag.

1e ronde aan de start: Veel spektakel, van velen helemaal de bedoeling niet maar wel mooie passages gezien en veel missers in de ballo's. Tussenin nog een epilepsie aanval zien gebeuren en dat was het dan voor de start.

2e ronde dubbel punt voor de passage aan de huizen. Na rechte lijn R30 en aan andere kant L30. Minder spektakel. Een 106 helpen verduwen die in de gracht gereden was en spektakel door de gekende namen.

Heeft iemand de misser van didier spillebeen op beeld of foto?

Comment

Heeft iemand de misser van didier spillebeen op beeld of foto?
                              Misser?

mijn foto's staan al online: www.TrackLife.net >>> Gallery

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianRally Bekijk Berichten
                                Misser?

mijn foto's staan al online: www.TrackLife.net >>> Gallery
                                aan de start te laat in de remmen, en rechts weg ipv links en even de ballo's gekust. prachtig werk die fotos!!

Comment

aan de start te laat in de remmen, en rechts weg ipv links en even de ballo's gekust. prachtig werk die fotos!!
                                  Ondertussen de fantv van pitstoptv gezien... dus ben mee

Comment

• Hier wat foto's
                                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• nog wat foto's van gister
                                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• en wat nieuwe foto's van vandaag
                                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• en de laatste van op zondag
                                          Bijgevoegde Bestanden