Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
den dezen moet dringend een steviger ARB vooraan steken.
Ik zou eerder denken achteraan? En vooraan minder stijve antirolstangen steken. Achteraan veert 't rechter wiel compleet in, waardoor de auto rechtsachter gaat hangen. Door de vrij starre config vooraan veert het rechter voorwiel niet genoeg in, waardoor het linker dus de lucht kiest.
Ik zou eerder denken achteraan? En vooraan minder stijve antirolstangen steken. Achteraan veert 't rechter wiel compleet in, waardoor de auto rechtsachter gaat hangen. Door de vrij starre config vooraan veert het rechter voorwiel niet genoeg in, waardoor het linker dus de lucht kiest.
achter een stijve ARB is nooit echt goed, op achtertrekkers heb je best de achterwielen zo onafhankelijk mogelijk. de rolbeweging moet je dan opvangen op de voorwielen.
het is wel zo dat de achtervering iets te zacht is in vergelijking met de voorvering (daarmee dat ik van de balans sprak)
Comment