Mededeling
Collapse
No announcement yet.
rally's en rallysprints
Collapse
X
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door alexengeen fotos nietmeer? jammer
Jij doet alsof er iedere week een rally voor je deur voorbij komt.
Heb jij er geen meer of stond je weer in de biertent?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AtenzaOorspronkelijk geplaatst door alexengeen fotos nietmeer? jammer
Jij doet alsof er iedere week een rally voor je deur voorbij komt.
Heb jij er geen meer of stond je weer in de biertent?
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteWelke rally is dit?
Passeerde daar en heb dan maar even een paar foto's genomen.
De toegang was trouwens gratis!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteOorspronkelijk geplaatst door AtenzaOorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteWelke rally is dit?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroemOorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteOorspronkelijk geplaatst door AtenzaOorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteWelke rally is dit?
btw die vraag is aan mij gericht.
Ieper is om te beginnen veel te ver. Voor mij de andere kant van het land (2 uur rijden). Ten tweede is er aan die S1600-wagens niet veel fun te beleven en om een reeks groep N Mitsubishi's te zien moet ik maar 200 meter van mijn deur bij Colsoul binnenstappen. Ten derde, hier in de streek zijn er regelmatig wel rally's / rallysprints te bekijken, dus waarom de moeite doen om heel het land te doorkruisen als binnenkort dezelfde wagens hier voor de deur voorbij komen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AtenzaOorspronkelijk geplaatst door vroem-vroemOorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteOorspronkelijk geplaatst door AtenzaOorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteWelke rally is dit?
btw die vraag is aan mij gericht.
Ieper is om te beginnen veel te ver. Voor mij de andere kant van het land (2 uur rijden). Ten tweede is er aan die S1600-wagens niet veel fun te beleven en om een reeks groep N Mitsubishi's te zien moet ik maar 200 meter van mijn deur bij Colsoul binnenstappen. Ten derde, hier in de streek zijn er regelmatig wel rally's / rallysprints te bekijken, dus waarom de moeite doen om heel het land te doorkruisen als binnenkort dezelfde wagens hier voor de deur voorbij komen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alexennog even off topic: gisteren meegeweest met BMW E30 325i, eerste rally wordt ettelgem, gaat zeer goed vooruit, korte pong dus zal wel goed gaan en er wordt veel show verwacht. uitkijken dus naar blauwe E30
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteOorspronkelijk geplaatst door alexennog even off topic: gisteren meegeweest met BMW E30 325i, eerste rally wordt ettelgem, gaat zeer goed vooruit, korte pong dus zal wel goed gaan en er wordt veel show verwacht. uitkijken dus naar blauwe E30
Comment
Comment