Mededeling
Collapse
No announcement yet.
rally's en rallysprints
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door kevin555 Bekijk BerichtenHeb de polle zijn sub gefotografeert toen hij in zijn garage stond
Comment
-
Rally van de Suikerstreek
Hey,
ik zie net in een een topic dat je meerijdt met de rally van de Suikerstreek...
Ik ben secretaris van de TRT, en 't is bij mij dat de inschrijvingen aankomen. :-D
Zijn jullie al ingeschreven? met welke piloot dan?
mvg,
Frédéric
Comment
-
Ow zekers:
Oorspronkelijk geplaatst door pitstop.tvXavier Bouche heeft twee jaar effectieve celstraf gekregen. Bouche trok jarenlang een werkloosheidsuitkering, terwijl hij rally reed en zelfs Belgisch kampioen werd. De man gaat in beroep.
Volgens de rechtbank heeft Bouche tussen 2001 en 2006 ten onrechte genoten van een werkloosheidsuitkering. In 2002 had Bouche officieel geen inkomen, maar hij deed wel een beroep op een boekhouder. Bovendien trok hij in 2002 voor meer dan 70.000 euro sponsoring aan, in 2003 ging het zelfs om bijna 150.000 euro.
Bouche moet voor 2 jaar de cel in, bovenop een geldboete van 16.500 euro. Tijdens de jongste Rallye de Wallonie werd Bouche nog uit koers gezet, omdat hij gesjoemeld had met zijn controleboekje.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rick P Bekijk BerichtenHey,
ik zie net in een een topic dat je meerijdt met de rally van de Suikerstreek...
Ik ben secretaris van de TRT, en 't is bij mij dat de inschrijvingen aankomen. :-D
Zijn jullie al ingeschreven? met welke piloot dan?
mvg,
Frédéric
André Vos is piloot met Suzuki Swift 3H
De stickers liggen klaar om aan Werner mee te geven. Verplichte reclame op de achterruit....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk BerichtenWeet er soms iemand een kaart met de kp's van de rally van roeselare op internet staan? Liefst de kp's van vorig jaar... tnx!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alexen Bekijk Berichtenomloop van vlaanderen bedoel je wss. Ik weet niet of er ergens nog kaarten op het net staan maar als je wat info wil, vraag gerust ik ben van roeselare.
Goed nieuws, Loix werkt het bk verder af met de Polo! Dus het zal nog een druk seizoen worden voor hem met enkele IRC's en BK's!
Comment
-
Rally van de Suikerstreek
Amaai... het zijn drukke dagen!
1. Suzuki Swift 3H (startnummer 53) : gisterenavond stak versnellingsbak onder de wagen, vandaag naar de keuring geweest
2. Citroen Saxo 2E (startnummer 43): net uit lakkerij, bedrading nagekeken.
Deze avond/nacht motor 500km roderen.
Morgen nog verder beletteren
3. Citroen C2 4L (startnummer 20): motorproblemen, het team werkt ook hele nacht door, zodat de wagen morgen naar de keuring kan.
Iedereen die in't weekend afzakt naar de Suikerstreek, is steeds welkom in onze tent op de Service!
Comment
-
Vandaag technische keuring en documentencontrole van de Rally van de Suikerstreek.
Morgen volgt het grote werk.
Comment
-
Weinig West-Vlamingen aan de start, maar kampioenschapsrijder Hosten was alvast present.
Comment
-
-
Comment