Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
rally's en rallysprints
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door jurdup Bekijk Berichtenphilcars wervik
edith verteld me net dat de man in congé is!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenIemand die een idee heeft waar men Group N rally auto's kan huren van maximum 1600cc... Kortom voor een beginneling dus.
Hier al eentje: http://www.autosdekeersgieter.be
Snelle Civic, groep N 170pk: http://www.nastyracing.be/Last edited by Atenza; 14/08/2007, 23:32.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenThanks!
Staan een aantal mogelijke wagens tussen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenDamn maat... ben net even gaan kijken nr de RS van Staden. Er deed een maat van mij en Shakedown mee, die tevens ook één van de Fiesta Trophy-finalisten was. 't Begint SERIEUS te kriebelen om zelf te rijden !!!!!
En hoe reed ie? Met welke auto? Foto's?
BIJ MIJ OOK! Niet normaal!!!!!!!!
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIe Bekijk BerichtenDie porche in de gracht. Kan het zijn dat hij dan door de mais heeft geploeterd?
Comment
-
ik ben ook naar staden afgezakt, moest service doen voor didier spillebeen. Toch enkele passages gezien maar na didier moesten we terug naar service park. heel de rally op punt 32 gestaan waar toch spektakel te zien was.
Ook geholpen met de BMW uit de gracht te duwen.
Vond het leuk dat er nog een spektakelprijs uitgedeeld werd ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BelgianRally Bekijk Berichtenyups, that's the one
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIe Bekijk BerichtenDie boer kon er wel niet goed mee lachen toen ik passeerde ! Heb dan nog de gecrashte kar gezien die op een betonpaal had geknald. De wagen die overkop ging heb ik niet gezien.
ik heb gehoord, corsa overkop weet niet of dit waar is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIe Bekijk BerichtenDie boer kon er wel niet goed mee lachen toen ik passeerde ! Heb dan nog de gecrashte kar gezien die op een betonpaal had geknald. De wagen die overkop ging heb ik niet gezien.
Comment
-
Er waren met moeite 3 rijtjes mais weg over een lengte van misschien 25 meter.
Zo een financiële krater zal dat nu ook wel niet slaan zeker op een veld met een totale oppervlakte van een paar hectare.
Maar zoals Atenza al zei: vermoedelijk krijgt de boer een mooie vergoeding die veel meer waard zal zijn dan die paar kolven die em kwijt is.
Comment
Comment