Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
En zouden er zijn die interesse hebben om met mij mee te rijden? Misschien best dan een Co uit het West-Vlaamse... denk je niet?
Als het een Wes-Vlaamse moet zijn denk ik bv. aan een Yves Bruyneel (co van Vincent Verstraete), Knockaert Davy (co van Knockaert Jamy), Thores Werner (co van Bert Coene), ... Alleen zit het gevaar erin dat deze zelf aan deze wedstrijd gaan deelnemen met hun vaste piloot.
Als je zelf wil rijden moet je je toch aansluiten bij een renstal. In West-Vlaanderen is de referentie 'Autostal Atlantic'. (hebben ongeveer 400 leden, de meeste aktief in rally) Als je aan de secretaris Freddy Hinderyckx vraagt naar een goede co, dan gaat die u zeker kunnen helpen.
Als je anders zelf een naam in gedachte hebt wil ik je wel verder helpen met de nodige gegevens.
Als het een Wes-Vlaamse moet zijn denk ik bv. aan een Yves Bruyneel (co van Vincent Verstraete), Knockaert Davy (co van Knockaert Jamy), Thores Werner (co van Bert Coene), ... Alleen zit het gevaar erin dat deze zelf aan deze wedstrijd gaan deelnemen met hun vaste piloot.
Als je zelf wil rijden moet je je toch aansluiten bij een renstal. In West-Vlaanderen is de referentie 'Autostal Atlantic'. (hebben ongeveer 400 leden, de meeste aktief in rally) Als je aan de secretaris Freddy Hinderyckx vraagt naar een goede co, dan gaat die u zeker kunnen helpen.
Als je anders zelf een naam in gedachte hebt wil ik je wel verder helpen met de nodige gegevens.
Mja, Atlantic is inderdaad een gereputeerde renstal. Maar aangezien mijn eigen oom ook een renstal heeft, is het nogal logisch dat ik mij daarbij aansluit. Het gaat hier om Lys Racing Team uit Komen-Waasten. Mijn licentie zou dan wel een ASAF-licentie zijn, maar dat maakt natuurlijk weinig uit.
Toch raar hé, dit weekend: Short Rally van Kastelee en hier valt nog geen enkele vermelding door die West-Vlaamse rallyfreaks te lezen.
Is het weer te veel om uit jullie provincie te komen?
Ik zal alvast aanwezig zijn.
De voorlopige deelnemerslijst kan je HIER bekijken.
Toch raar hé, dit weekend: Short Rally van Kastelee en hier valt nog geen enkele vermelding door die West-Vlaamse rallyfreaks te lezen.
We zijn hier verwend, nog maar net staden achter de rug. En we zijn idd wel beetje egoistisch, vanaf dat het buiten w-vl is blijven we thuis.
die zat goed vast, heb helpen duwen, je ziet mij op de koffer met de zwarte bomber vest aan en de klak :-p
Eigenlijk wel ja
Als je zaterdag eens treffelijk wil uitgaan en bovendien is er de zondag een autocross op een halfuur rijden dusja... Maar ik ga normaal naar de Haspengouw
éla, niet zwanzen hé .
Ik heb zo'n 10j geleden bijna ieder weekend naar rally gaan kijken. Vooral het Belgisch Nationaal kampioenschap volgde ik (met oa de betreurde Roger Boeren,Jo Lagae, Mathy,Deleuse,Vandy,etc...). En we deden ze allemaal (incl. Marche,St-Truiden,Bochelt).
Daarbij kwamen nog de meeste Westvlaamse sprints,rally's, Circuit des Ardennes,Huy,Spa.
Ook enkele buitenlanders stonden op het programma: Le Touquet,RAC,Armentieres ,Saarland.
Nu gaat dat nie zo makkelijk meer, vrouw & kind eisen het weekend volledig voor zich op. Dus enkele Westvlaamse rally's ga ik nog kijken.
Zal moeilijk gaan dit jaar
Droog weer en er is blijkbaar geen onderscheid meer tussen straat-en competitiebanden...
Gewoon voor het amusement en we zien wel.
Groetjes
Droog weer: dan hangen we dit jaar alvast niet onder de modder.
Straatbanden: tja, dat regeltje is inderdaad niet meer van toepassing, maar dat belet niet dat ook jij met competitiebanden kan deelnemen. (valt dan wel een stuk duurder uit)
Droog weer: dan hangen we dit jaar alvast niet onder de modder.
Straatbanden: tja, dat regeltje is inderdaad niet meer van toepassing, maar dat belet niet dat ook jij met competitiebanden kan deelnemen. (valt dan wel een stuk duurder uit)
Zolang je maar fun hebt die dag.
Idd, das veruit het belangrijkste voor mij!
Stomme regel vd VAS vind ik. Was nog eens een mogelijkheid om met een kleinere wagen hoog te eindigen...
Comment