Mededeling

Collapse
No announcement yet.

rally's en rallysprints

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
    Nog mensen die foto's hebben van mij? (startnr 26)
    hoe was het je debuut? heb je 1maal zien passeren op het punt achter de jump waar de crashes waren. Ging vlot dacht ik?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWFREAK Bekijk Berichten
      damn jammer van die 2002
      De hanssens gleden idd goed voorbij. Heb nog bij guillaume en geoffry gestaan. Ken je vandenbulcke ook? die 02 is van hun oom.

Comment

• Sinds gisteren terug van Italie, kheb er een rallystage in de bergen op de kp's van de Altopiano 7 Comuni Rally gevolgd met Citroen C2 rallywagens (enkel zonder rolkooi wegens verboden daar op de openbare weg)
        Hier enkele foto's:

Comment

• Het filmpje wordt volgende week gemaakt en komt dan ook online, zal het dan ook eens posten hier.

Comment

• nice je had beter gebleven in Italië om de Sanremo te volgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianRally Bekijk Berichten
              nice je had beter gebleven in Italië om de Sanremo te volgen
              I know, maar khad vrijdag verplichte les waar ik echt niet onderuit kon.
              M'n pa is donderdagmiddag thuisgekomen van Italie en vrijdagochtend samen met m'n moeder weer vertrokken naar daar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alexen Bekijk Berichten
                De hanssens gleden idd goed voorbij. Heb nog bij guillaume en geoffry gestaan. Ken je vandenbulcke ook? die 02 is van hun oom.
                ja frederik die bij monserez werkt ken ik ook redelijk goed, hij heeft me geholpen om mijn cilinderkop weer te monteren van mijn e30
                BMW E10 1600ti 1967
                BMW E10 2002tii 1973
                BMW E30 325i sedan 1986
                BMW E36 318is cabrio 1995
                BMW E36 320i cabrio 1994
                BMW E91 318d touring 2006
                MB Sprinter 316cdi 2,7l 2003

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
                  I know, maar khad vrijdag verplichte les waar ik echt niet onderuit kon.
                  M'n pa is donderdagmiddag thuisgekomen van Italie en vrijdagochtend samen met m'n moeder weer vertrokken naar daar
                  Ik was al content dat we op maandag vertrokken zijn en vandaag terug.. maar wij zijn naar ginder gereden. Had deze al uit Sanremo op het andere forum geplaatst..

Alle foto's van vandaag staan al op www.tracklife.net

Comment

• Het filmpje over de rallyschool in Italie (nog zonder commentaar, versie met commentaar is nog niet af)

Het is het bovenste filmpje "Caneva Rally School"

Wat vinden jullie ervan?

Comment

• http://www.youtube.com/watch?v=rru5KMY1848

hoor het beestje kraken
                      BMW E10 1600ti 1967
                      BMW E10 2002tii 1973
                      BMW E30 325i sedan 1986
                      BMW E36 318is cabrio 1995
                      BMW E36 320i cabrio 1994
                      BMW E91 318d touring 2006
                      MB Sprinter 316cdi 2,7l 2003

Comment

• Morgenvroeg vertrek ik richting Landen, kdoe er mee aan de Haspengouw rally met een Ford Fiesta ST, startnummer 44!

Zeker komen supporteren iedereen

Comment

Morgenvroeg vertrek ik richting Landen, kdoe er mee aan de Haspengouw rally met een Ford Fiesta ST, startnummer 44!

Zeker komen supporteren iedereen
                          Me is gonna be there !

Vanavond al

Yeeeeeeeeeeeeeeeeee !

Comment

• Zoals al gezegd gaat het voor mij heel moeilijk worden om er te geraken stevy, maar toch alle succes toegewenst é maat!

Comment

• Bah, ik ga morgen een ritje rijden met de MX-5 club.
                              Rally van Haspengouw, die bijna door mijne hof komt, laat ik dit jaar aan me voorbijgaan.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Mijn vriendin is aan gratis kaarten voor haspengouw geraakt

Wij komen dus ook
                                Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                Bestelt
                                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWFREAK Bekijk Berichten
                                  ja frederik die bij monserez werkt ken ik ook redelijk goed, hij heeft me geholpen om mijn cilinderkop weer te monteren van mijn e30
                                  fredje is sympathieke gast

Comment

• En oewas't??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                      En oewas't??
                                      Vre goed echt waar, kheb me super geamuseerd en veel bijgeleerd.
                                      Rustig gestart en langzaam aan sneller en sneller. Maar kga toch nog wat tijd nodig hebben om mee te kunnen met de meeste andere fiesta's wat maar normaal is.

Als er iemand foto's van ons heeft, wagen nr 44 mag je ze altijd doorsturen naar stevycourteyn@hotmail.com

grtz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                        Mijn vriendin is aan gratis kaarten voor haspengouw geraakt

Wij komen dus ook
                                        Stond jij aan de start van de 3e of 7e kp? Zo ja dan heb ik u gezien denk ik maar kwist niet zeker van waar ik u kende

Comment

Stond jij aan de start van de 3e of 7e kp? Zo ja dan heb ik u gezien denk ik maar kwist niet zeker van waar ik u kende
                                          Ja, bij tweede keer Lincent

'k Heb u laten doen in uw 'zen' voor de start
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                          Bestelt
                                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Working...
                                          X