Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mooie rally, vond ik, zowelqua parcours als de wedstrijd zelf (de top zat dicht bij elkaar, ze reden voor wat ze waard waren)
Porsches van Snijers en Schmelcher
Op KP Gelmen had je een 120° met een erg lang recht stuk erachter, 2 keer af te leggen per proef. Loix bijvoorbeeld hoorde je al snel in de begrenzer gaan, maar de Porsches hebben lange verhoudingen voor een rallywagen. Je hoorde ze 1e, 2e, 3e, 4e, 5e en 6e doorlopen, en dan stopte de flat-six met het klimmen in de toeren en begon het remmen. 5 typische Porsche tussengas-blafjes waren er te horen, dus terug van 6 naar 1
Knap man! Jammer dat ik er niet bij kon zijn! Uw eerste rally en dan nog op onverharde weg! Cool! Hoe snel reed je zo op die baantjes?
Is de Condroz ook onverhard of niet?
Knap man! Jammer dat ik er niet bij kon zijn! Uw eerste rally en dan nog op onverharde weg! Cool! Hoe snel reed je zo op die baantjes?
Is de Condroz ook onverhard of niet?
Tnx, twas echt nog chic die stukken onverhard.
Er waren 2kp's met onverhard, 1 met een stukje van een paar 100m en een andere die voor meer als de helft onverhard was.
Condroz weet ik niet in feite, vorig jaar zat er allesinds een stuk onverhard in (waar ik stond met Maxime Soete en Bt enzo tussen immens veel volk) maar of dat er dit jaar weer in zit kan ik niet zeggen.
Een van mijn beste vrienden rijdt ook mee in de FFTC (Nikias Priem), was 3de in haspengouw!!
Edit zegt dat die Turkse trager was of gij
Tnx!
Aha cool, we zijn samen met hem en z'n co gaan verkennen zaterdag
Twas oa dankzij Tim VanParijs dat ik aan de start stond
Idd Maar om mee te kunnen met de betere van de cup ga ik toch nog enkele rally's nodig hebben denk ik. Kheb totaal nog geen ervaring in het a fond nemen van bochten en het superlaat remmen, en daar laat ik vooral veel tijd liggen.
ik wens jullie veel succes, ik hou het bij supporteren. Kp wordt vooral weer een leuke plaats om te gaan kijken. 3 doortochten :-), nog aanraders dubbelpunt rumbeke.
ik wens jullie veel succes, ik hou het bij supporteren. Kp wordt vooral weer een leuke plaats om te gaan kijken. 3 doortochten :-), nog aanraders dubbelpunt rumbeke.
ik zit zondag op service op de TBR bij hanssens & vandenbulcke
wie gaat er nog?
BMW E10 1600ti 1967
BMW E10 2002tii 1973
BMW E30 325i sedan 1986
BMW E36 318is cabrio 1995
BMW E36 320i cabrio 1994
BMW E91 318d touring 2006
MB Sprinter 316cdi 2,7l 2003
Comment