Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belcar 2006

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• More pics on: www.vas.be

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Serieus ******weer in Zolder, majah... uiteindelijk maar een bijzaak. Tot dat je wagen crasht natuurlijk

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Wagen verloren onder aanremmen...

Comment

• Comment

• Dat is toch het voorprogramma hoop ik? Zo'n hoop rommel bij elkaar (buiten de Porsche)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power

Dat is toch het voorprogramma hoop ik? Zo'n hoop rommel bij elkaar (buiten de Porsche)
                        Rommel bij elkaar??? Dat is wel de Belcar Endurance Cup, een VAS-wedstrijd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba
                          Foto's gecrashte Porsche
                          Hopelijk is dat nog te repareren voor morgen. Enfin, dat lijkt me toch zo als de ophanging niet beschadigd is. Anders wordt het moeilijker.

Oorspronkelijk geplaatst door Atenza
                          Rommel bij elkaar??? Dat is wel de Belcar Endurance Cup, een VAS-wedstrijd.

Als ge de Belcar original gewoon zijt lijkt dat inderdaad rommel, maar ik denk dat het juist fijner is om te doen. Het is langzamer en daardoor is rijtechniek eens zo belangrijk. Dat maakt juist het verschil.

Hoeveel kost het eigenlijk ongeveer om zo'n seizoen te rijden bij een team (antwoord eventueel via pm)?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
                            Hopelijk is dat nog te repareren voor morgen. Enfin, dat lijkt me toch zo als de ophanging niet beschadigd is. Anders wordt het moeilijker.

Als ge de Belcar original gewoon zijt lijkt dat inderdaad rommel, maar ik denk dat het juist fijner is om te doen. Het is langzamer en daardoor is rijtechniek eens zo belangrijk. Dat maakt juist het verschil.

Hoeveel kost het eigenlijk ongeveer om zo'n seizoen te rijden bij een team (antwoord eventueel via pm)?
                            De MExT-porsche neemt deel aan de Belcar Endurance Cup (de rommel, volgens sommige), deze rijden alleen op de zaterdag.

Afhankelijk van met welke auto je deelneemt zullen de kosten wel verschillen, maar volgens inside informatie (wagen Renault Clio) mag je makkelijk rekenen op ±€500 per gereden uur. Inschrijving alleen kost per koers ±€750.
                            Dan spreek je natuurlijk niet over de schade die de wagen oploopt tijdens de race.

Comment

• Ik ga seffes eens vertrekken naar Zolder zie!
                              De volgende race op donderdag eind juni moet ik missen, examens...
                              Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                              Bestelt
                              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
                                Chassis vooraan licht geplooid, schokdempers achteraan geplooid... Chance dat we op zondag niet moeten rijden en de volgende race pas binnen 2 maanden is. Motor zou ook nog gereviseerd moeten worden...

Oorspronkelijk geplaatst door Atenza
                                Afhankelijk van met welke auto je deelneemt zullen de kosten wel verschillen, maar volgens inside informatie (wagen Renault Clio) mag je makkelijk rekenen op ±€500 per gereden uur. Inschrijving alleen kost per koers ±€750.
                                Dan spreek je natuurlijk niet over de schade die de wagen oploopt tijdens de race.
                                En benzine... De Porsche verbruikt per minuut 1 liter benzine
                                Njah, kwa kosten en organisatie is het er echt niet op verbeterd met bij de Belcar te gaan

Comment

• om welk uur is dat straks in Zolder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza
                                    De MExT-porsche neemt deel aan de Belcar Endurance Cup (de rommel, volgens sommige), deze rijden alleen op de zaterdag.

Juist, ik was vergeten dat die op zaterdag rijden.

Comment

• Miljaarde! Ik zit gvd heel de tijd te wachten tot het verslag komt van de Belcar op Sporza, want ze hebben het 3 keer aangekondigd en door dat stomme BK biljarten was er 'jammer genoeg' geen tijd meer voor het verslag van de twee Belcar race

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                                        Miljaarde! Ik zit gvd heel de tijd te wachten tot het verslag komt van de Belcar op Sporza, want ze hebben het 3 keer aangekondigd en door dat stomme BK biljarten was er 'jammer genoeg' geen tijd meer voor het verslag van de twee Belcar race
                                        Jup ik heb me ook naar huis gehaast voor dat te zien. En bij het nieuws op één laten ze die snooker nog eens zien ipv dan een kortere samenvatting van de Belcar. Goed bezig

Comment

• Al mijn foto's van gisteren zijn te vinden op mijn website. De foto's van MExT Racing zijn te vinden op hun website.

Comment

Working...
                                          X