Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Belcar 2006
Collapse
X
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power
Dat is toch het voorprogramma hoop ik? Zo'n hoop rommel bij elkaar (buiten de Porsche)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoembaFoto's gecrashte Porsche
Oorspronkelijk geplaatst door AtenzaRommel bij elkaar??? Dat is wel de Belcar Endurance Cup, een VAS-wedstrijd.
Als ge de Belcar original gewoon zijt lijkt dat inderdaad rommel, maar ik denk dat het juist fijner is om te doen. Het is langzamer en daardoor is rijtechniek eens zo belangrijk. Dat maakt juist het verschil.
Hoeveel kost het eigenlijk ongeveer om zo'n seizoen te rijden bij een team (antwoord eventueel via pm)?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_beHopelijk is dat nog te repareren voor morgen. Enfin, dat lijkt me toch zo als de ophanging niet beschadigd is. Anders wordt het moeilijker.
Als ge de Belcar original gewoon zijt lijkt dat inderdaad rommel, maar ik denk dat het juist fijner is om te doen. Het is langzamer en daardoor is rijtechniek eens zo belangrijk. Dat maakt juist het verschil.
Hoeveel kost het eigenlijk ongeveer om zo'n seizoen te rijden bij een team (antwoord eventueel via pm)?
Afhankelijk van met welke auto je deelneemt zullen de kosten wel verschillen, maar volgens inside informatie (wagen Renault Clio) mag je makkelijk rekenen op ±€500 per gereden uur. Inschrijving alleen kost per koers ±€750.
Dan spreek je natuurlijk niet over de schade die de wagen oploopt tijdens de race.
Comment
-
Ik ga seffes eens vertrekken naar Zolder zie!
De volgende race op donderdag eind juni moet ik missen, examens...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_beHopelijk is dat nog te repareren voor morgen. Enfin, dat lijkt me toch zo als de ophanging niet beschadigd is. Anders wordt het moeilijker.
Oorspronkelijk geplaatst door AtenzaAfhankelijk van met welke auto je deelneemt zullen de kosten wel verschillen, maar volgens inside informatie (wagen Renault Clio) mag je makkelijk rekenen op ±€500 per gereden uur. Inschrijving alleen kost per koers ±€750.
Dan spreek je natuurlijk niet over de schade die de wagen oploopt tijdens de race.
Njah, kwa kosten en organisatie is het er echt niet op verbeterd met bij de Belcar te gaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AtenzaDe MExT-porsche neemt deel aan de Belcar Endurance Cup (de rommel, volgens sommige), deze rijden alleen op de zaterdag.
Afhankelijk van met welke auto je deelneemt zullen de kosten wel verschillen, maar volgens inside informatie (wagen Renault Clio) mag je makkelijk rekenen op ±€500 per gereden uur. Inschrijving alleen kost per koers ±€750.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteMiljaarde! Ik zit gvd heel de tijd te wachten tot het verslag komt van de Belcar op Sporza, want ze hebben het 3 keer aangekondigd en door dat stomme BK biljarten was er 'jammer genoeg' geen tijd meer voor het verslag van de twee Belcar race
Comment
-
Al mijn foto's van gisteren zijn te vinden op mijn website. De foto's van MExT Racing zijn te vinden op hun website.
Comment
Comment