Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belcar 2006

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik zal het anders zeggen: ik vind hem smal tov de volledige breedte van de wagen.

Als je dan deze ziet:

Maar de MExT Porsche komt zeker niet uit in de original?

Comment

• Ik denk het niet, nee. Het is de wagen waar het Speedlover team vorig jaar mee uitkwam, moest je dat iets zeggen?
      Last edited by zwoemba; 26/03/2006, 15:33.

Comment

• Beliën zou een exemplaar BMW Z4M besteld hebben bij BMW Motorsport.

Deze dus:

Hij moet wel wachten op de levering totdat de eerste serie versie van de BMW Z4 Coupé van de band is gerold (ten vroegste juni). Dan volgt nog de ontwikkeling van de M-versie. De wagen zal pas in augustus of september klaar zijn voor competitie.

bron: Belcar.com

Mooi nieuws. Zijn BMW E46 V8 staat trouwens te koop, nog in de oude TA configuratie. Met die huidige configuratie kun je dus niet meedoen aan de Belcar Original, maar wel aan de Belcar Endurance Cup.
        Voorlopig zal Beliën dan ook met een oudere M3 rijden, samen met Dimitri Cuyvers.

Comment

• Is dat nog op tijd voor de 24u van Zolder? Zullen we de Z4M nog dit jaar in actie zien?
          BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Laatste race of zo misschien. 24u van zolder denk ik niet, dat is op 26/27 augustus.
            Dan heb je nog het Racing Festival in Spa (7 en 8 oktober) en Last Race in Zolder (21 en 22 oktober).

Comment

• Ik kijk er al naar uit!

Zouden ze weer zo'n versie maken bij Schnitzer à la M3 GTR V8? Dat was nu eens een machine!

Comment

• Ik hoop dat deze toch ooit een zwaardere motor gaat meekrijgen. Met zijn 400 pk gaat hij toch iets tekort komen in de GT2 klasse, zeker in de Fia GT.
                Eerste doelstelling is denk ik ook een Nurburgring wagen te maken, speciaal voor het VLN.

Maar dan moeten ze opboksen tegen de Alzen Biturbo, de Jaguar V8, de Manthey Biturbo... Toch niet mis allemaal.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
                  Ik hoop dat deze toch ooit een zwaardere motor gaat meekrijgen. Met zijn 400 pk gaat hij toch iets tekort komen in de GT2 klasse, zeker in de Fia GT.
                  Eerste doelstelling is denk ik ook een Nurburgring wagen te maken, speciaal voor het VLN.

Maar dan moeten ze opboksen tegen de Alzen Biturbo, de Jaguar V8, de Manthey Biturbo... Toch niet mis allemaal.
                  Die Biturbo van Alzen bakte er vorig jaar toch niet veel van op de 24h van de Ring

Comment

• Wie gaat dit weekend ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem
                      Wie gaat dit weekend ?
                      Dacht ook eerst af te zakken naar Francorchamps, maar ga vrijdag eerst naar de Coppa d'Europa en zaterdag de Langstreckenpokal op de Ring.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Ik ga zaterdag

Man, en GOESTING

Comment

• Hebde gij al kaarten ?

Kga er nog aan de deur moeten kopen, heb nog maar net beslist dat zondag vrij is...

Hopelijk ist schoon weer

Comment

Hebde gij al kaarten ?

Kga er nog aan de deur moeten kopen, heb nog maar net beslist dat zondag vrij is...

Hopelijk ist schoon weer
                            Ik heb al kaarten ja, al heb ik ze niet nodig

Je kan trouwens gratis toegang krijgen als je gaat naar www.pitstop.tv en daar de pdf download + afprint

Comment

• potjandorie, bedankt hoor !

Comment

Wie gaat dit weekend ?
                                Ik zou zondag ook wel willen gaan. Ik heb 2 vrijkaarten. Als ik met u mag meerijden is er één van voor u. (als je ondertss zelf nog geen hebt).
                                Laat maar weten.

Comment

• Eigelijk is dat wel een goed idee. Maar ik kan niet echt iemand meenemen omdat ik onder baan ook nog andere dingen inorde moet brengen.

Maar ik weet niet of dat elke keer zo zal zijn, dus help me er de volgende keren aan herineren

Comment

• Jammer

Iemand anders die gaat en een lift aanbiedt? Onder dezelfde voorwaarde uiteraard:

Ik zou zondag willen gaan. Ik heb 2 vrijkaarten. Als ik met iemand mag meerijden is er één van voor de chauffeur. (als die zelf nog geen heeft).
                                    Laat maar weten.

Comment

• @zwoemba; leuk initiatief van pitstop.tv, dus eigenlijk als ik 4x die uitnodiging afdruk, kunnen we met zen vieren gaan?
                                      de zitjes/plaatsen geraken niet vol zeker?
                                      in dat geval ben ik zaterdag zeker op post!
                                      4 rings driver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hoebeltje
                                        @zwoemba; leuk initiatief van pitstop.tv, dus eigenlijk als ik 4x die uitnodiging afdruk, kunnen we met zen vieren gaan?
                                        Klopt, ge kunt ze afdrukken zoveel je wilt. Op de site van Radio Contact kan je trouwens ook tickets krijgen.

Met andere woorden, je bent echt oerdom als je tickets koopt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba
                                          Met andere woorden, je bent echt oerdom als je tickets koopt
                                          Hoeveel betaal je dan eigenlijk als je daar tickets koopt?

Comment

Working...
                                          X