Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belcar 2006

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door F430
    Welke motor ligt daar juist in? 5-liter V8 uit de M3 GTR? Die was toch niet onbetrouwbaar te noemen.
    Volgens mij wel dat het die is.

waarom werkt het dan niet in de Mosler? of ligt het niet aan de motor?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito

Tijdens de Midsummer Race in Zolder is 'm stilgevallen in de eerste linkse, was iets met de transmissie of het kon ook een gebroken aandrijfas zijn, ik weet het niet meer helemaal precies.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito

Nope niet de 5 liter V8 van de BMW. Hij pastte er niet in. Het is de originele Chevy V8 5 liter geworden. Nochtans ook geen onbetrouwbare motor. Enfin, niet echt origineel, maar wel de motor waarmee de Mosler het meeste uitgerust wordt, samen met de 7 liter Chevy V8.

foto:

van g&a Racing
        Last edited by ; 08/08/2006, 18:23.

Comment

• Enkele foto's van de Daikin Racing BMW 120D terug te vinden op volgende link :

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy
            Enkele foto's van de Daikin Racing BMW 120D terug te vinden op volgende link :

http://www.bd-photography.be/gallery...s.php?album=40

miljaar dees is vet!

Comment

• Gaan ze dan toch niet met de Ferrari rijden? Of was dat een ander team die een Ferrari 360 gingen inzetten in de belcar?
              BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wouteb
                Gaan ze dan toch niet met de Ferrari rijden? Of was dat een ander team die een Ferrari 360 gingen inzetten in de belcar?
                Jij zit wel heel ver achter op de Belcar actualiteit. Normaal ging Daikin Racing inderdaad met een Ferrari 360 modena aan de start komen in samenwerking met BPO Racing, maar door dat de wagen de eerste training voor de eerste belcar race een zware crash had, verbrak BPO het contract.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy
                  Jij zit wel heel ver achter op de Belcar actualiteit. Normaal ging Daikin Racing inderdaad met een Ferrari 360 modena aan de start komen in samenwerking met BPO Racing, maar door dat de wagen de eerste training voor de eerste belcar race een zware crash had, verbrak BPO het contract.
                  Corvetteboy, niet iedereen is zo zot,zoals wij, om de autosport live te volgen.
                  De meeste gaan alleen voort op wat ze op pitstop-tv te lezen, zien, krijgen.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Ik probeer de autosport zo goed mogelijk te volgen en wil ook zoveel mogelijk naar de circuits gaan, helaas ben ik maar een arm studentje zonder baantje en kan ik niet elke race gaan zien. Bovendien heb ik de autosport sinds begin juni nauwelijks kunnen volgen wegens examens en vakantie. En aangezien ik een tweede zit aan mijn broek heb zal ik tot midden september weer nauwelijks iets kunnen volgen. In de periode rond de Belcar First Race volgde ik pitstop.tv nagenoeg iedere dag, ik ben zelfs naar Spa geweest die zondag, desondanks heb ik over de Ferrari niets gezien.
                    BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Ik ook niet hoor... en dat als freak en Ferrari fan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba
                        Ik ook niet hoor... en dat als freak en Ferrari fan
                        Maar vooral freak toch hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT
                          Maar vooral freak toch hé.
                          Jouw mening is niet gevraagd

Edth: pm on ur way

Comment

• Dit weekend waren de Historics aan het werk in Croix en Ternois en gisteren zijn we even een kijkje gaan nemen ... Het regende de ganse dag katten en honden , dus niet zo makkelijk om mooie foto's te maken .
                            Toch nog een album kunnen samenstellen .

Minder mooi gevolg van het stralende weer :

Kristal
                            Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Niet veel gemist precies...?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba
                                Niet veel gemist precies...?
                                Mij

Niet zo'n geweldig deelnemersveld inderdaad en een paar races waren afgelast

Maar het circuit zelfs vond ik wel heel erg leuk . Lekker kort dus de bolides komen dubbel zoveel keer voorbijrazen

En door het weinige volk mochten we overal over , op en onder kruipen

Kristal
                                Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Morgen, de laatste mogelijkheid voor vele teams om te testen voor de komende EUPHONY 24 HOURS OF ZOLDER.

Het zal dan wel volle bak zijn op tijdens de Internationale trainingen voor auto's, Circuit Zolder (van 09.05 – 11.55 uur en van 13.05 – 16.55 uur), uiteraard nog steeds zonder geluidsbeperking.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• edith zegt: verkeerde topic!

Comment

• Rallyrijder François Duval heeft vanmiddag op het circuit van Zolder voor het eerst getest met de Corvette C5-R van SRT. In zijn snelste ronde draaide Duval een scherpe 1:32.1.

Dudu die vorig weekend moest opgeven in de WK-rally van Duitsland, reed vandaag voor het eerst op de omloop van Zolder. Zoals SRT-baas Patrick Selleslagh na de 24 Uren van Francorchamps had beloofd, kreeg Duval een kans in de Corvette uit Merchtem. In Spa had Duval deelgenomen met een Porsche van ProSpeed.

Duval: "De Corvette is fantastisch. Je hoeft in ieder geval niet in de spiegels te kijken met dit monster. De mechanische downforce is enorm, de wagen is eenvoudig te besturen en de carbonremmen zijn indrukwekkend. Los van wat onderstuur was dit een enorme ervaring. Wel is het heet aan boord van zo een GT."

In totaal legde Duval 6 ronden af. Hij kwam uit op een 1:32.1 en was daarmee 8 tienden sneller dan Marc Duez, die de C5-R klaarstoomde voor de 24 Uren van Zolder.

Selleslagh: "Hij is een pro, dat merk je meteen. De wagen was niet super snel en toch zet hij met een sprekend gemak mooie tijden, in de buurt van mijn vaste waarden, neer. Dit alles zonder risico´s te nemen en, zoals de telemetrie uitwees, ook zonder de wagen te bruskeren. Wie weet op het einde van het seizoen."

Voor de 24 Uren van Zolder is de bemanning van SRT al compleet met Hart-Soulet-Cloet-Duez. Maar de kans bestaat dus dat Duval mogelijk zijn Belcar-debuut viert tijdens het Racing Festival in Francorchamps of de Belcar Last Race op Zolder.

Na het afhaken van sponsor Kizz-Me zit de rallycarrière van Duval wat in het slop. Het blijft evenwel mogelijk dat hij met de steun van Skoda later dit seizoen nog kan deelnemen in Turkije en Wales. Duval komt niet aan de start van de WK-rally van Finland dit weekend.

Comment

• Ff sneller dan Marc Duez

Comment

• Zou wel tof zijn moest Duval naar de Belcar komen

Kan ik een handtekening vragen

Comment

Working...
                                          X