Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mooi startveld bij de kwalificaties , maar de wedstrijd zelf ?
En het gaat ook miezeren ...
Kristal
Dat is voor iedereen hetzelfde en kan alleen maar voor mooiere foto zorgen. Alleen moeten we dan weer rondlopen met die ellendige paraplu, kwestie van ons foto-materiaal wat te beschermen.
Dat is voor iedereen hetzelfde en kan alleen maar voor mooiere foto zorgen. Alleen moeten we dan weer rondlopen met die ellendige paraplu, kwestie van ons foto-materiaal wat te beschermen.
Een beetje regen kan inderdaad zorgen voor wat spectaculair beeldmateriaal.
Het moet wel geen ganse dag door regenen want dan is de fun er ook wel snel af.
PS. Toevallig iemand die een ferrari paraplu heeft?
paraplu? gebruik ik niet omdat ik beide handen nodig heb om te fotograferen... een zeemvel kan wonderen doen
Ik heb mijn " er zit een binnenzak in dus daar kan de paraplusteel in rusten " - jasje net gewassen .
Maar tis wel een politicus met een Audi A8 Quattro die staat te preken dat we toch meer met het openbaar vervoer zouden moeten gaan. Minder files, beter voor het milieu.
Maar tis wel een politicus met een Audi A8 Quattro die staat te preken dat we toch meer met het openbaar vervoer zouden moeten gaan. Minder files, beter voor het milieu.
Vuile hypocrieten
How , wat is dat hier allemaal ?
Ergens heb je natuurlijk gelijk , maar het is wel niet zo simpel .
En statussymbolen zijn ( helaas ) nog zeer belangrijk in onze maatschappij . Tijd om de NMBS meer sexy te maken .
Hypocrieten zijn er overal en zullen er ook altijd zijn . Als je het even on topic wilt verplaatsen : Mensen die in Heusden Zolder lekker een goedkoop stuk grond hebben kunnnen kopen net naast het circuit , hangen nu ook tegen het plafond ...
Ik laat me er alleszinds niet meer door op de kast jagen : Enjoy en de rest volgt vanzelf .
Comment