Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Belcar 2006
Collapse
X
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk BerichtenNet de 3Gb aan kaartjes op PC gezet ... ondanks het mindere weer toch behoorlijk wat moois kunnen schieten. Een selectie maken uit zo'n aantal zal voor morgen zijn ... veel te moe om er nu nog aan te beginnen.
Comment
-
Waarschijnlijk DE reden van de opgave: een verkeerde sticker.
Comment
-
Mooie foto's van een herfstig Zolder!!
Zal er wel glad geweest zijn met die gevallen bladeren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk BerichtenWaarschijnlijk DE reden van de opgave: een verkeerde sticker.
Geniet er maar van, het zijn de laatste momenten dat die onnozele sticker op die uitstekende plaats stond
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten't zal gaan é daar
Geniet er maar van, het zijn de laatste momenten dat die onnozele sticker op die uitstekende plaats stond
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk BerichtenGaat ge hem volgend jaar onderaan de wagen plakken.
'k Zie trouwens dat je morgen in Koekelare zit. Als je goesting hebt zak je nog maar ff af tot in Torhout
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenJa, samen met een gele sticker die ik eerder dit seizoen eens heb gekregen van een of ander duister persoon
'k Zie trouwens dat je morgen in Koekelare zit. Als je goesting hebt zak je nog maar ff af tot in Torhout
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk BerichtenMorgen zit ik NIET in Koekelare. Was vandaag al een zeer lange dag. Morgen mag het al eens wat rustig zijn.
Mag ik dan weer een zip bestandje verwachten aub?
En smijt er je gsm nr ook eens bij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk BerichtenFre zijn halfbroer reed mee met een M3. Ze hebben klasse 3 gewonnen geloof ik. Twas z'n eerste circuitrace.
Er zijn alleen wagens geklasseerd in klasse E1 - E2 - E4 - E4B - E6.
Comment
-
Ook opmerkelijk, in Zolder: Manu naast een RX-8.
(Het bewijs dat Mazda de Japanse Alfa is.)
Comment
-
Een natte en blijkbaar ook kou hebbende Zwoemba op de startgrid.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk BerichtenOei, foutje...
Is dat philipe van Beurden zelf die met die wagen rijdt eigenlijk?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIs dat philipe van Beurden zelf die met die wagen rijdt eigenlijk?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk BerichtenOok opmerkelijk, in Zolder: Manu naast een RX-8.
(Het bewijs dat Mazda de Japanse Alfa is.)
Hij had misschien niet gezien dat het een Mazda was, een onverlaat (waarschijnlijk de eigenaar zelf ) heeft het logo vooraan erafgesloopt.
Tweede fout: M3-spiegels
Maar toch mooie auto's
Comment
Comment