Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belcar 2006

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• More (330) pics on:www.vas.be

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Net de 3Gb aan kaartjes op PC gezet ... ondanks het mindere weer toch behoorlijk wat moois kunnen schieten. Een selectie maken uit zo'n aantal zal voor morgen zijn ... veel te moe om er nu nog aan te beginnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten
          Net de 3Gb aan kaartjes op PC gezet ... ondanks het mindere weer toch behoorlijk wat moois kunnen schieten. Een selectie maken uit zo'n aantal zal voor morgen zijn ... veel te moe om er nu nog aan te beginnen.
          Gij moet nu zitten vieren en u niet bezighouden met foto's. Doe dat morgen maar.

Comment

• Waarschijnlijk DE reden van de opgave: een verkeerde sticker.

Comment

• Mooie foto's van een herfstig Zolder!!

Zal er wel glad geweest zijn met die gevallen bladeren
              Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
              Bestelt
              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
                Waarschijnlijk DE reden van de opgave: een verkeerde sticker.
                't zal gaan é daar

Geniet er maar van, het zijn de laatste momenten dat die onnozele sticker op die uitstekende plaats stond

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                  't zal gaan é daar

Geniet er maar van, het zijn de laatste momenten dat die onnozele sticker op die uitstekende plaats stond
                  Gaat ge hem volgend jaar onderaan de wagen plakken.

Comment

Gaat ge hem volgend jaar onderaan de wagen plakken.
                    Ja, samen met een gele sticker die ik eerder dit seizoen eens heb gekregen van een of ander duister persoon

'k Zie trouwens dat je morgen in Koekelare zit. Als je goesting hebt zak je nog maar ff af tot in Torhout

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                      Ja, samen met een gele sticker die ik eerder dit seizoen eens heb gekregen van een of ander duister persoon

'k Zie trouwens dat je morgen in Koekelare zit. Als je goesting hebt zak je nog maar ff af tot in Torhout
                      Morgen zit ik NIET in Koekelare. Was vandaag al een zeer lange dag. Morgen mag het al eens wat rustig zijn.

Comment

Morgen zit ik NIET in Koekelare. Was vandaag al een zeer lange dag. Morgen mag het al eens wat rustig zijn.
                        zwak zwak

Mag ik dan weer een zip bestandje verwachten aub?
                        En smijt er je gsm nr ook eens bij

Comment

• Fre zijn halfbroer reed mee met een M3. Ze hebben klasse 3 gewonnen geloof ik. Twas z'n eerste circuitrace.

Comment

• Alweer bedankt iedereen voor de mooie foto's !!! De onze zullen toch voor morgen of zo zijn , want we gaan alweer vertrekken om een lading in Houten te schieten .

Hoe meer ik die witte GTV6 zie , hoe mooier ik haar vind . Hopelijk is ze er volgend jaar elke keer bij .

Kristal
                            Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
                              Fre zijn halfbroer reed mee met een M3. Ze hebben klasse 3 gewonnen geloof ik. Twas z'n eerste circuitrace.
                              Klasse 3 ????

Er zijn alleen wagens geklasseerd in klasse E1 - E2 - E4 - E4B - E6.

Comment

• Ook opmerkelijk, in Zolder: Manu naast een RX-8.
                                (Het bewijs dat Mazda de Japanse Alfa is.)

Comment

• Een natte en blijkbaar ook kou hebbende Zwoemba op de startgrid.

Comment

• Goed gelukte foto's toch Atenza (y)

Comment

Oei, foutje...

Is dat philipe van Beurden zelf die met die wagen rijdt eigenlijk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                        Is dat philipe van Beurden zelf die met die wagen rijdt eigenlijk?
                                        Dat is inderdaad VAN BEURDEN PHILIP, himself.

Comment

Ook opmerkelijk, in Zolder: Manu naast een RX-8.
                                          (Het bewijs dat Mazda de Japanse Alfa is.)

Hij had misschien niet gezien dat het een Mazda was, een onverlaat (waarschijnlijk de eigenaar zelf ) heeft het logo vooraan erafgesloopt.

Tweede fout: M3-spiegels

Maar toch mooie auto's
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                          Bestelt
                                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Working...
                                          X