Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zelf gemaakte AUTOSPORT-foto's
Collapse
X
-
-
Cafe de Overzet, de tussenstop en tevens begin van deel 2.
Comment
-
In de living had men de rekenkamer opgesteld.
Toen we daar toekwamen verschoten we nogal.
Aan het plafond hingen er vissen te drogen.
Comment
-
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
thx voor 't fotoverslagje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtenecht een gezellige shot
thx voor 't fotoverslagje
Genomen tegen de zon in, een probeersel, en uiteindelijk een zeer mooie foto.
Comment
-
Net terug van een weekje Amerika voor de 24h van Daytona.
Snel al 2 beeldjes afgewerkt (kwaliteit is minder door verkleining op het forum) :
De komende dagen is er veel meer op komst; Grand Am (24h daytona), Koni Challenge (200 mile) op Daytona, en testen van American Le Mans Series en Champcar op Sebring.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten@Atenza,heb jij geen foto´s van europese rallycrosswedstrijden.Aarzel dan niet om ze in het bijbehorende topic te plaatsen.
off-topic,als Mazdalover heb jij ervaring met de Mazda RX8?Zo ja,wat is jou oordeel over die wagen.
Ik hou me in hoofdzaak bezig met het regionale autosportgebeuren, dat slorpt al meer dan voldoende tijd op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raceshot Bekijk BerichtenNet terug van een weekje Amerika voor de 24h van Daytona.
Snel al 2 beeldjes afgewerkt (kwaliteit is minder door verkleining op het forum) :
De komende dagen is er veel meer op komst; Grand Am (24h daytona), Koni Challenge (200 mile) op Daytona, en testen van American Le Mans Series en Champcar op Sebring.
Comment
-
Wintercup Honda Standard 200 cc
Enkele beelden van de laatste wedstrijd in de wintercup in de klasse Honda Standard 200cc. Het volledige album is terug te vinden op www.photopower.be en www.fotomediaservice.be
greets,
Geert
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thomaske_GLPK Bekijk Berichten
btw ik wil niet zagen maar gelieve iets minder foto's per post te zetten aub...
Comment
-
Foto's PK-Carsport persvoorstelling te bekijken op volgende link :
Comment
Comment