Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zelf gemaakte AUTOSPORT-foto's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Heel knappe foto's staan er hier

Comment

• Historics, heb ze jammergenoeg niet zien rijden.

Comment

• Even rechtrekken en weer de baan op.

Comment

• Forumfotografen?

Comment

• Pit tijdens de original Belcar series, lekker rustig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
              Forumfotografen?

Nope ... denk het niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten
                Nope ... denk het niet.
                Dit was trouwens zowat de enige plaats waar foto's zonder draad konden gemaakt worden (zonder accreditatie welteverstaan), was in de eerste linkse

Comment

• Belcar Endurance Cup

Enkele foto's van de Belcar Endurance Cup. Het volledige album is terug te vinden op www.photopower.be

greets,
                  Geert
                  Last edited by ; 02/04/2007, 17:15.

Comment

• BTCS

Ook enkele beelden van de BTCS.

greets,
                    Geert

Comment

• Belcar Original

Enkele beelden van de Belcar Original. Het volledige album is terug te vinden op www.photopower.be

greets,
                      Geert

Comment

• Dit blijft ook dit seizoen een van m'n favorieten in de BHS. Wat een prachtkar!

Comment

• Wat anders kan een mens hierop zeggen dan "schitterende fotos!" ?

Comment

• Inderdaad schitterende foto's, maar gelieve niet 10 foto's per post te plaatsen. Als dat 1 keer op een pagina voorkomt is dat nog niet zo erg, maar hier is dat 5 keer waardoor het toch wel ambetant wordt ivm laadtijden.

Normaal wordt er een maximum van 3 foto's per post toegepast dacht ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
                              Wat anders kan een mens hierop zeggen dan "schitterende fotos!" ?
                              Inderdaad!

Ik zou willen weten wat de instellingen zijn van die camera.

Zaterdag ga ik naar Tielt en ik zou graag wat action shots nemen. Ik bedoel dus dat je op de foto echt kunt zien dat het (goed) vooruit gaat. Auto scherp, de rest een beetje wazig.

Vorige keer heb ik dat geprobeerd, maar de auto zelf was nooit 100% scherp.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                                Dit was trouwens zowat de enige plaats waar foto's zonder draad konden gemaakt worden (zonder accreditatie welteverstaan), was in de eerste linkse
                                Bwa... beetje uitkijken en vindingrijk zijn he

Bij het opgaan van de sacramentsheuvel bijvoorbeeld ook, en de mijne zijn getrokken aan de Jacky Ickx

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                Bestelt
                                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Dubbele draad daar. Je steekt je lensje door de eerste, en houdt het toestel dan zó zodat er zo weinig mogelijk draad in beeld is. Nadeel: meebewegen gaat niet

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                  Bestelt
                                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                    Bwa... beetje uitkijken en vindingrijk zijn he

Bij het opgaan van de sacramentsheuvel bijvoorbeeld ook, en de mijne zijn getrokken aan de Jacky Ickx
                                    't voordeel met een compact is wel dat je je lens door de draad kan steken natuurlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                      Inderdaad!

Ik zou willen weten wat de instellingen zijn van die camera.

Zaterdag ga ik naar Tielt en ik zou graag wat action shots nemen. Ik bedoel dus dat je op de foto echt kunt zien dat het (goed) vooruit gaat. Auto scherp, de rest een beetje wazig.

Vorige keer heb ik dat geprobeerd, maar de auto zelf was nooit 100% scherp.
                                      ah je wil panningshots maken dus... begin eens met een sluitertijd rond de 1/160 en je kan eventueel ook langere sluitertijden nemen, hangt een beetje van persoon tot persoon af wat je nog scherp krijgt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                                        ah je wil panningshots maken dus... begin eens met een sluitertijd rond de 1/160 en je kan eventueel ook langere sluitertijden nemen, hangt een beetje van persoon tot persoon af wat je nog scherp krijgt
                                        Kga zeker eens proberen. 't Probleem is dat ik dan altijd een vrees heb dat mijn foto's niet goed gelukt zullen zijn... En dan zet ik alles terug op de 'normale' instellingen zodat ik knappe, maar redelijk statische foto's bekom, zoals hieronder:

Comment

• Alles hangt natuurlijk ook van de locatie af: als je in een zware remzone staat en de auto's komen frontaal op je af, dan is het volgens mij sowieso al moeilijker om panningshots te nemen, niet?

Comment

Working...
                                          X