Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Inderdaad schitterende foto's, maar gelieve niet 10 foto's per post te plaatsen. Als dat 1 keer op een pagina voorkomt is dat nog niet zo erg, maar hier is dat 5 keer waardoor het toch wel ambetant wordt ivm laadtijden.
Normaal wordt er een maximum van 3 foto's per post toegepast dacht ik.
Wat anders kan een mens hierop zeggen dan "schitterende fotos!" ?
Inderdaad!
Ik zou willen weten wat de instellingen zijn van die camera.
Zaterdag ga ik naar Tielt en ik zou graag wat action shots nemen. Ik bedoel dus dat je op de foto echt kunt zien dat het (goed) vooruit gaat. Auto scherp, de rest een beetje wazig.
Vorige keer heb ik dat geprobeerd, maar de auto zelf was nooit 100% scherp.
Dubbele draad daar. Je steekt je lensje door de eerste, en houdt het toestel dan zó zodat er zo weinig mogelijk draad in beeld is. Nadeel: meebewegen gaat niet
Ik zou willen weten wat de instellingen zijn van die camera.
Zaterdag ga ik naar Tielt en ik zou graag wat action shots nemen. Ik bedoel dus dat je op de foto echt kunt zien dat het (goed) vooruit gaat. Auto scherp, de rest een beetje wazig.
Vorige keer heb ik dat geprobeerd, maar de auto zelf was nooit 100% scherp.
ah je wil panningshots maken dus... begin eens met een sluitertijd rond de 1/160 en je kan eventueel ook langere sluitertijden nemen, hangt een beetje van persoon tot persoon af wat je nog scherp krijgt
ah je wil panningshots maken dus... begin eens met een sluitertijd rond de 1/160 en je kan eventueel ook langere sluitertijden nemen, hangt een beetje van persoon tot persoon af wat je nog scherp krijgt
Kga zeker eens proberen. 't Probleem is dat ik dan altijd een vrees heb dat mijn foto's niet goed gelukt zullen zijn... En dan zet ik alles terug op de 'normale' instellingen zodat ik knappe, maar redelijk statische foto's bekom, zoals hieronder:
Alles hangt natuurlijk ook van de locatie af: als je in een zware remzone staat en de auto's komen frontaal op je af, dan is het volgens mij sowieso al moeilijker om panningshots te nemen, niet?
Comment