Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Goed gezien. Het si doorgaans gewoon dat een fabrikant zijn wagen van vorig jaar gebruikt voor dit soort promotionele doeleinden. De wagens worden wél in de juiste kleur gespoten, en veel van de aerodynamische frutseltjes worden ook op de wagen gemonteerd. Dus je krijgt een goede impressie van de wagen zoals ie er dit jaar uitziet, maar het is wel de wagen van het jaar voordien.
Valt moeilijk op te merken. Ben er achteraf ook pas opgekomen.
Ik blijf een fan van uw fotos. Mss eens investering in een nog sterkere telelens ? Deel vd sfeer gaat dan verloren, maar pure journalistieke waarde stijgt dan wel vind ik, in hoeverre dat nodig is natuurlijk...
Ik blijf een fan van uw fotos. Mss eens investering in een nog sterkere telelens ? Deel vd sfeer gaat dan verloren, maar pure journalistieke waarde stijgt dan wel vind ik, in hoeverre dat nodig is natuurlijk...
ie neemt die foto's juist bedoeld zo denk ik
de combinatie 70-200 + 2X convertor geeft hem al 400 mm
en dan heeft ie in principe nog z'n 500mm f8 mee
Dus veel zwaarder zal ie niet moeten gaan, deze kadrages zijn bewuste keuzes
@ Dirk: what can I say, ze worden steeds beter en beter mate deze keer vind ik zelfs geen kritiekpunten, en voor mij is dat héééél uitzonderlijk zoals je wel weet
4 van die shots zijn op een prime 500mm geschoten, veel sterker heb je echt niet nodig hoor
en jij bedoelt een meer vullende frame shot van een wagen zeker?
dat vind ik juist dalende journalistieke waarde juist omdat je inderdaad een deel van de sfeer verliest
neem iedere keer ook wel zulke shots maar tja, ze zijn wel cool enzo maar ze geven toch niet het beeld dat ik altijd zoek & geeft ook geen weergave van het circuit
Comment