Oorspronkelijk geplaatst door Atenza
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zelf gemaakte AUTOSPORT-foto's
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk BerichtenThanks
Sony Alpha-100
Zo ééntje...
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk BerichtenVan materiaal veranderd?
http://www.letsgodigital.org/html/re.../fz30_NL1.html
Kan je daar een mooi resultaat mee bereiken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk BerichtenTja hun nieuwe systeem is ook niet echt een succes te noemen. Ik denk dat ze der van uitgaan dat enkel fotografen met anorexia foto's komen trekken op zolder. Geef mij toch maar de 'vestjes'.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
Onlangs was ik m'n bandje bijna kwijt ... sindsdien neem ik altijd een veiligheidsspeld mee om ze vast te maken aan m'n mouw.
Zoals ik al zei dus ... leve de frakskes!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk BerichtenZe zijn overgeschakeld van vestjes op armbanden met velcro's. Probleem is dat die bandjes zodanig klein zijn dat je ze met moeite rond je bovenarm krijgt. Ik krijg ze nog net rond maar ge hebt wel het gevoel dat ge constant met een bloeddrukmeter rond uw arm aan het rondlopen zijt.
Onlangs was ik m'n bandje bijna kwijt ... sindsdien neem ik altijd een veiligheidsspeld mee om ze vast te maken aan m'n mouw.
Zoals ik al zei dus ... leve de frakskes!
Otherwise
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenToevallig geen gele armbanden?
Otherwise
Daarnaast zijn ze ook voorzien van het logo van Zolder en een nummer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenToevallig geen gele armbanden?
Otherwise
Kan een gele zijn...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichtencrap
Vorige week donderdag wel iemand zien rondlopen naast circuit met de oude vestjes nog rond de rugzak gebonden. Denk dat de baancomissarissen nog moeten ingelicht worden omtrent de nieuwe regeling.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk BerichtenJA
Als je er volgende donderdag bij bent zeker eens laten zien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk BerichtenProficiat!
Als je er volgende donderdag bij bent zeker eens laten zien.
BSC = VAS
BHS = VAS
ATENZA = VAS
Ik ben dus aanwezig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk BerichtenBEC = VAS
BSC = VAS
BHS = VAS
ATENZA = VAS
Ik ben dus aanwezig
Heb bijgevolg de hele dag eenzaam en alleen treurig naast de baan gelopen op zoek naar u.
Om mij af te reageren heb ik dan maar de Lambo van de baan geduwd en de Z4 van G&A in de fik gestoken
(sorry - ben hier serieus offtopic aan 't gaan)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk BerichtenVorige donderdag = BHS = VAS = Geen Atenza te bespeuren.
Heb bijgevolg de hele dag eenzaam en alleen treurig naast de baan gelopen op zoek naar u.
Om mij af te reageren heb ik dan maar de Lambo van de baan geduwd en de Z4 van G&A in de fik gestoken
(sorry - ben hier serieus offtopic aan 't gaan)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk BerichtenIk verwacht donderdag dezelfde taferelen! De VAS moet maar zorgen voor de champagne en 't schoon vrouwvolk.
(doordenkertje)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk BerichtenIk zeg toch dat ik aanwezig zal zijn.
(doordenkertje)
Nu nog zorgen voor het 2e (de knappe vrouwtjes).
Comment
-
Knappe foto's Atenza, ik stond bij een paar foto's op dezelfde plaats als jij.
Herinner je je zo geen klein manneke met een groene trui?
Anyway, morgen volgen mijn foto's, ook zonder vestje1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Hier enkele "Teaserkes"
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
Comment