Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
das idd de Mazda RX-7 van Van Herck, normaal had die vorig jaar ook al meegereden in de Belcar maar dit seizoen zal ie wel raceklaar geraken...
Waarom een RX-7 eigenlijk als een RX-8 met een betere en betoruwbare motor op de markt is ? Er zijn toch al een paar aftermarket-onderdelen klaar maar die mogen ze zeker niet gebruiken ?
Waarom een RX-7 eigenlijk als een RX-8 met een betere en betoruwbare motor op de markt is ? Er zijn toch al een paar aftermarket-onderdelen klaar maar die mogen ze zeker niet gebruiken ?
De RX-7 heeft een turbo, niet? Zal gemakkelijker te tunen zijn.
Waarom een RX-7 eigenlijk als een RX-8 met een betere en betoruwbare motor op de markt is ? Er zijn toch al een paar aftermarket-onderdelen klaar maar die mogen ze zeker niet gebruiken ?
ik heb wel iets gehoord van een RX-8 die zou gaan rijden in de Touring cup, maar eerst zien en dan geloven he. En het budget zal waarschijnlijk ook wel een grote rol spelen...
Nu ja er zal wss wel een groot budget nodig zijn om van een RX-8 een betrouwbare en competitieve wagen te maken. Bijv. als je de wagen gaat verlichten moet de achterbank eruit , maar dat brengt de gewichtsverdeling in de war , maar ook om voldoende betrouwbaar vermogen uit die 1.3 te krijgen moet niet simpel zijn.
Peterke : weet jij of ze naar van die aftermarket-onderdelen mogen grijpen of moeten ze naar echte "preparateurs" gaan?
Merci Peterke
helm is een beetje moeilijk te zien, het zou wel eens Yelmer Buurman kunnen zijn, maar die gaat dit jaar in Engeland rijden en niet meer Benelux en Europees
hij heeft wel een gele FR2000
Comment