Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Enkele fotos van tijdens de beetle fun cup 6 uurs race in Magny-cours Zijn allemaal genomen met een simpel digitaal toestel in afwachting van mijn digitale spiegelreflex
Schoon gedaan, die overstap naar DSLR gaat vonken geven !
Hou ons op de hoogte !
bedankt
Ik hoop ook dat een DSLR het verschil gaat kunnen maken want nu kan ik amper inzoomen EN alles scherp houden. Ben er nu voor aan het sparen maar voor een student is en blijft het een grote investering he
Ik hoop ook dat een DSLR het verschil gaat kunnen maken want nu kan ik amper inzoomen EN alles scherp houden. Ben er nu voor aan het sparen maar voor een student is en blijft het een grote investering he
Ge moet het mij niet zeggen, ik zit in hetzelfde straatje, maar niet alles in 1 keer. Jaar per jaar er ietsje bijkopen. En jep, met een goei lensje kan je serieus wat vergroten
Mijn beste vriend studeerd fotografie en gaat ook een DSLR aankopen en vermits we beiden een Nikon gaan kopen en allebei bezeten zijn door autosport is het leuk dat we dan lenzen en zo kunnen uitwisselen
Al ons materiaal is Canon. De toestellen die we gebruiken zijn 2x 10D en 2x 20D, lenzen eveneens Canon (L-glas) : 17-40 f4, 24-70 f2,8, 70-200 f2,8, 100-400, 300 mm f2,8 met en zonder IS. Daarbij nog convertors 1,4x en 2x en nog wat extra materiaal als flitsers 550EX, externe batterypacks, ...
Comment