Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zelf gemaakte AUTOSPORT-foto's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• EXIF gegevens:

File Name
    10000140nx.jpg
    Camera Model Name
    Canon DIGITAL IXUS II
    Shooting Date/Time
    7/07/2005 10:38:26
    Tv (Shutter Speed)
    1/320
    Av (Aperture Value)
    4.0
    Image Size
    1600x1200
    Flash
    Off
    Color Space
    sRGB
    File Size
    118KB
    Ik dacht dat ze getrokken waren met uw D70, daarmee...

Comment

• Een selectie van onze foto's van de 12h van Francorchamps, BTCS, staat HIER online.

Enkele teasers :

Foto's zijn genomen door Dirk, de derde fotograaf van raceshots.be, aangezien ikzelf op dat moment in Le Mans zat.

Als ik volgend weekend tijd en goesting heb, bol ik zondag misschien richting Zolder voor het Superprix-weekend.

Comment

• zit jij nu op Le Mans voor de World Series?

grappig, ik rij vanacht op
        men collega zit al sinds een dinsdag ik frankrijk, die is nog eerst naar de Tour gaan kijken

Comment

• Terug mooie fotos, maar minder als anders (streng zijn mag)

Ik zie liever de panning-techniek of als het statisch is iets wat toch snelheid geeft. 1 vind ik goed, al is de eerste gewoon op het gepaste moment afdrukken . Maar de rest vind ik maar matig als ik eerlijk mag zijn.

Mensen die werken met proffesioneel gerief mogen ook een professioneel oordeel verwachten
          Last edited by ; 08/07/2005, 20:30.

Comment

• @ DJ Dirk : ik zit nu rustig thuis (eindelijk), de btcs wedstrijd werd gelijktijdig gereden met de 24h van Le Mans. Het voordeel van meerdere fotografen is dan dat je meer dan 1 event per weekend kan volgen.

@ Vroem Vroem : Ik kan je, spijtig genoeg, niet anders dan gelijk geven. Deze foto's zijn gemaakt door een andere fotograaf, die nog maar enkele wedstrijden voor ons gevolgd heeft en hier nog niet zolang mee bezig is. Dit bewijst nog maar eens dat alle begin moeilijk is, en iedereen moet leren (ook ik leer nog altijd bij). Hij beschikt ook nog niet over hetzelfde "professionele" materiaal dat ik gebruik (al is een professionele body ook nog niet aan mij besteed).

Comment

• Pantera

Ook heel stoer op de baan

Comment

• Zalig. Ben wel te vinden voor die DeTomaso's.
                Werd de neus van zo'n Pantera niet heel licht bij hoge snelheid ?

Comment

• Jup, ik heb zelfs eens een filmke gezien waarbij de piloot gewoon zijn stuur kon draaien zonder dat de auto reageerde en dat bij 240 km/u (zo goed als de topsnelheid van de Pantera).

Bovendie was hij met achterspoiler trager dan zonder achterspoiler.

Rare auto, die Pantera!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
                    Bovendie was hij met achterspoiler trager dan zonder achterspoiler.
                    Toch logisch? Minder luchtweerstand, hogere snelheid...

Tenzij je het hebt over rondetijden

Comment

• Het ging inderdaad over rondetijden. Spoiler zorgde inderdaad voor beter grip, maar ook voor een langzamere acceleratie en topsnelheid door luchtweerstand. Zonder spoiler zou hij echter niet ge besturen zijn geweest. Ik zou het niet weten, want nog nooit in een exemplaar gezeten, laat staan gereden.

Ik denk ook niet dat ik erin zou passen: ben 1m90.

Comment

• Ruimte in een Pantera

Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
                        Het ging inderdaad over rondetijden. Spoiler zorgde inderdaad voor beter grip, maar ook voor een langzamere acceleratie en topsnelheid door luchtweerstand. Zonder spoiler zou hij echter niet ge besturen zijn geweest. Ik zou het niet weten, want nog nooit in een exemplaar gezeten, laat staan gereden.

Ik denk ook niet dat ik erin zou passen: ben 1m90.
                        1.90 is geen probleem, ik ben dat ook en ook nog RUIM 100 kg.

Comment

• Normaal kunt ge niet in een Pantera als ge groter zijt dan 1m80. Idem voor de Ford GT40 en zo zullen er nog wel zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
                            Normaal kunt ge niet in een Pantera als ge groter zijt dan 1m80. Idem voor de Ford GT40 en zo zullen er nog wel zijn.
                            Héhé...roept herrineringen op aan Dan Gurney

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lambo
                              1.90 is geen probleem, ik ben dat ook en ook nog RUIM 100 kg.
                              weeg jij 100 kilo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                                weeg jij 100 kilo?
                                Als je 1.90 bent, en geen bonenstaak zit je daar snel hoor.

Comment

• Ruim

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                                  weeg jij 100 kilo?
                                  Inderdaad,

Ik zei RUIM !! 100 KG.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
                                    Als je 1.90 bent, en geen bonenstaak zit je daar snel hoor.
                                    Haha, toch wel een beetje zever ze dat! Ik ben 1m91 en weeg 85kg en ik ben totaal geen bonenstaak!

Tot zover dit offtopic!

Comment

• Rubber !

Veeeeel rubber

Comment

• Marc Devis

Wie kan mij meer vertellen over Marc Devis?

Comment

• Marc Devis

Comment

Working...
                                          X