Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zelf gemaakte AUTOSPORT-foto's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem
    Zoals altijd, sublieme fotos (y)

Wil je een zeggen bij elke foto waar je dan wel stond lang het circuit ? Want anders heb je voor bepaalde fotos toch serieus wat mm nodig, ofwel een ferme crop

bedankt
    Tweede, derde en vierde foto zijn de Busstop Chicane volgens mij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
      Tweede, derde en vierde foto zijn de Busstop Chicane volgens mij.
      Ja, ik heb daar ook nog gestaan, maar die fotos zijn toch uit een totaal ander standpunt genomen.
      Dus wil ik wel eens weten waar je precies stond. (nee, ik ga u plaatsje niet inpikken )

Comment

• De eerste foto is genomen aan de rechtse bocht, vlak na het uitkomen van Combes (richting Rivage), met een paar mensen een picknickbank tegen de draad gezet, erop geklommen en zo foto's kunnen nemen over de draad. Gebruikte lens : 70-200 mm f2,8 voor de pannings, frontale foto's met 300mm, soms in combinatie met 1,4 convertor).

De andere foto's zijn inderdaad genomen aan de chicane, aan de binnenkant van het circuit. Ik stond op het platform achter het villatje dat je aan je linkerkant tegenkomt als je vanuit de paddock naar de tunnel richting busstop gaat (donderdag en vrijdag kon je daar zo op, zaterdagnacht ook nog). Deze foto's zijn allemaal genomen met een 300 mm f 2,8 met ofwel een 1,4x convertor (420 mm) of een 2x convertor (600 mm).

Er zijn nog verschillende andere plaatsen waar je op Spa mooie foto's kan maken zonder persaccreditaties, gewoon even zoeken en dikwijls een serieus stuk klimmen en klauteren om er te geraken.
        Last edited by ; 01/08/2005, 19:49.

Comment

• OK, 't is niet een 'action'-shot, maar hoort wel thuis onder autosport-foto's dacht ik zo

Alfa Romeo 156 die de Chicane op Zolder heeft gemist :

Comment

• vw fun cup en 24 uren francorchamps (hier heb ik er nog meer van maar die staan ni op mijn toestel, ma ik heb ze wel getrokken, die komen later)
            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Hier zijn we met de mosselen ...

Een eerste selectie van onze foto's staat HIER. Indien voldoende tijd en goesting, zorg ik de komende dagen misschien nog voor een extra selectie die dan ergens anders online komt te staan.
              Enkele teasers :

Enjoy them !!!

Foto 2, 3, 5, 6 en 8 zijn voor de omheining getrokken, de andere vanop de gewone publieksplaatsen.

Comment

• www.raceshots.be staat in mijn favorieten! Zo'n zalige foto's...

Comment

• *kwijl*

Comment

• Internationale Trainingsdag 11/08 :

Comment

• nog enkele van voormiddag :

Comment

• Gaat die Speedster meedoen aan de 24u ?

Comment

• Zijn ze nu al daar Peterke?

Oorspronkelijk geplaatst door Peterke
                          nog enkele van voormiddag :
                          Wat houdt de Internationale trainingsdag in?
                          Het is toch pas eind deze maand Belcar?

vertel...
                          Last edited by ; 11/08/2005, 13:22. Reden: Oeps

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dodgeboy
                            Gaat die Speedster meedoen aan de 24u ?
                            Dat denk ik niet, tis trouwens pas de eerste keer dat deze wagen een circuit ziet, dus dat zou me verwonderen (alle, volgens ik verstaan heb...)

Oorspronkelijk geplaatst door Lambo

vertel...

Iedereen die nog testwerk te doen heeft kan vandaag komen rijden, daarmee dat er zoveel verschillende types samen op de baan zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lambo

vertel...
                              Dat is de traditionele trainingsdag op donderdag.

Omdat er af en toe een Hollander en Duitser aanwezig zijn noemt men dat Internationaal.

Kindje moet een naam hebben hé.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Peterke
                                Dat denk ik niet, tis trouwens pas de eerste keer dat deze wagen een circuit ziet, dus dat zou me verwonderen (alle, volgens ik verstaan heb...)

vandaag ist vrije training
                                Peter, Is er vanmiddag nog wat, anders stap ik nu in 't wagentje van de vrouw en kom die kant uit!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lambo
                                  Peter, Is er vanmiddag nog wat, anders stap ik nu in 't wagentje van de vrouw en kom die kant uit!
                                  yep, van 1 tot 6 is er nog training, de C5R van SRT stond in de box, de 130i van G&A, en waarschijnlijk komen AD Sport en GLPK ook nog af (Kumpen & Vanierschot waren toch al daar...)

Comment

• Ik kom morgennamiddag af om de boel daar wat in het oog te houden tijdens het omloopexamen van de VAS. (13u. themacafé Wheels)

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Ga jij nog?

Oorspronkelijk geplaatst door Peterke
                                      yep, van 1 tot 6 is er nog training, de C5R van SRT stond in de box, de 130i van G&A, en waarschijnlijk komen AD Sport en GLPK ook nog af (Kumpen & Vanierschot waren toch al daar...)
                                      Ga jij er nog zijn?

Comment

Working...
                                      X