Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zelf gemaakte AUTOSPORT-foto's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba
    Normaal ging ik vandaag op met m'n nonkel op de Eran dag zijn, maar het paste niet met m'n vakantiejob, dus is het niet doorgegaan

En aangezien ze altijd op een vrijdag die dagen organiseren zal het ook niet meer passen met school Kdenk dat ik me toch wel eens een dagske ziek zal melden
    De volgende Eran-dag is geloof ik 2 september. Je mag al dadelijk beginnen met ziek worden in het nieuwe schooljaar.
    Last edited by Atenza; 12/08/2005, 23:13.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza
      De volgende Eran-dag is geloof ik 2 september. Je mag al dadelijk beginnen met ziek worden in het nieuwe schooljaar.
      ik heb hier nog tientallen fotos van de 25 european -historic grandprix op circuit zolder ook filmpjes kan ik die hier posten

Comment

Ach, twee september is nog maar kennismaken Geen probleem dus
        1982 BMW E28 528i
        2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brammstein
          ahzo, jij bent zeker degene die hen opgeleid heeft, en daarbij ook nog heel veel circuitervaring hebt?
          Ook rap op uwen teen getrapt he ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raceshot
            Ook rap op uwen teen getrapt he ...
            Raceshot, trek u niet te veel aan van die commentatoren achter hunne PC, die weten altijd alles beter.

btw: Laatste nieuws ivm de TT die donderdag crashte. Men is dag en nacht aan het werken om hem opnieuw raceklaar te krijgen tegen.... volgende donderdag!! (intern.training)
            (bron: TT-mechanieker)

Comment

• Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Ik zou ook nog is een keertje graag naar Zolder willen scheuren om wat te gaan kijken
                  Donderdag is altijd wel een goeie dag zeker hé? vrije trainingen dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke
                    Ik zou ook nog is een keertje graag naar Zolder willen scheuren om wat te gaan kijken
                    Donderdag is altijd wel een goeie dag zeker hé? vrije trainingen dan?
                    Inderdaad, donderdag, zowel de voor- als de namiddag.

Comment

Inderdaad, donderdag, zowel de voor- als de namiddag.
                      Ik dank u voor deze waardevolle info

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke
                        Ik dank u voor deze waardevolle info
                        Volgende week donderdag kan wel eens een top-dag worden.
                        Vele teams zullen wel aanwezig zijn om te testen voor de 24uur.

Comment

Volgende week donderdag kan wel eens een top-dag worden.
                          Vele teams zullen wel aanwezig zijn om te testen voor de 24uur.
                          Hmm...als ik iemand vind die wilt meegaan wil ik wel even naar daar rijden denk ik

Comment

• Nog wat Astons van de Spa 24 Hours

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk
                              Nog wat Astons van de Spa 24 Hours

Ik zat er al op te wachten

Die eerste is de neus niet helemaal scherp dacht ik, jammer, anders was het helemaal AF.

Die 2de is zalig perspectief, lijkt me niet simpel. Ik vind em echt goed (al is hij technisch mss de minste van de 3.)

Die 3de is ook gewoon geweldig. In donker schieten is zoviso erg moeilijk dus een dikke chapeau daarvoor (y)

(welke lenzen had je opzitten ?)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem
                                Ik zat er al op te wachten

Die eerste is de neus niet helemaal scherp dacht ik, jammer, anders was het helemaal AF.

Die 2de is zalig perspectief, lijkt me niet simpel. Ik vind em echt goed (al is hij technisch mss de minste van de 3.)

Die 3de is ook gewoon geweldig. In donker schieten is zoviso erg moeilijk dus een dikke chapeau daarvoor (y)

(welke lenzen had je opzitten ?)

Wees gerust
                                die 1ste is wel helemaal scherp, de letters ProDrive in de grill zijn scherp
                                en dat was op 400mm

de 2de heb ik zo genomen voor die belichting, vond die zon juist geweldig staan, en dat was met 17mm

en die 3de, zo heb ik er iets van een 2-300 ofzo
                                en die was met 55mm toen, maar heb wel 800 ISO moeten gebruiken, dus wat minder geschikt om een leuk postertje ervan te maken, maar ja, om racewages om 2 uur s'nachts te gaan fotografere heb je natuurlijk niet zo veel keuze dan een hoge ISO te gaan gebruiken, als je er dan nog iets van wilt zien zonder flits

Comment

• Inderdaad, je moet lef hebben om snachts zonder flitser een racende DB9 te fotograferen

Ahzo die letters, ja, dan is die eerste ook een toppertje

Anders nog eentje van de Maserati ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem
                                    Inderdaad, je moet lef hebben om snachts zonder flitser een racende DB9 te fotograferen

Ahzo die letters, ja, dan is die eerste ook een toppertje

Anders nog eentje van de Maserati ?
                                    ik kan nog HEEL veel Maserati foto's poste hoor :p

en nog eentje van de Saleen, spijtig dat er dit jaar maar eentje mee deed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk
                                      ik kan nog HEEL veel Maserati foto's poste hoor :p

en nog eentje van de Saleen, spijtig dat er dit jaar maar eentje mee deed
                                      Die zijn gewoon prachtiiiiiiiig !!! Je ziet de remschijf gloeien verdorie!

Comment

• Terug erg mooi Dirk.

Ik kan echt niet wachten tot ik u eens tegenkom op een event, eens een babbeltje slaan

edit: 24u gallery staat nog niet online op u site? Of zie ik erover

Comment

• bedoel je men eigen website?
                                          die heb ik al in 1.5 jaar niet meer ge-update
                                          niet veel tijd of zin in eigelijk, daarbij een eigen foto website kan je toch niet gebruiken voor accreditatie te krijgen

Kom je naar de Zolder 24 Hours?
                                          ik ga vermoedelijk daar aanwezig zijn. ik ben daarvoor juist op tijd terug van de Monterey week

Comment

Working...
                                          X