Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Normaal ging ik vandaag op met m'n nonkel op de Eran dag zijn, maar het paste niet met m'n vakantiejob, dus is het niet doorgegaan
En aangezien ze altijd op een vrijdag die dagen organiseren zal het ook niet meer passen met school Kdenk dat ik me toch wel eens een dagske ziek zal melden
De volgende Eran-dag is geloof ik 2 september. Je mag al dadelijk beginnen met ziek worden in het nieuwe schooljaar.
Raceshot, trek u niet te veel aan van die commentatoren achter hunne PC, die weten altijd alles beter.
btw: Laatste nieuws ivm de TT die donderdag crashte. Men is dag en nacht aan het werken om hem opnieuw raceklaar te krijgen tegen.... volgende donderdag!! (intern.training) (bron: TT-mechanieker)
Die eerste is de neus niet helemaal scherp dacht ik, jammer, anders was het helemaal AF.
Die 2de is zalig perspectief, lijkt me niet simpel. Ik vind em echt goed (al is hij technisch mss de minste van de 3.)
Die 3de is ook gewoon geweldig. In donker schieten is zoviso erg moeilijk dus een dikke chapeau daarvoor (y)
(welke lenzen had je opzitten ?)
Wees gerust
die 1ste is wel helemaal scherp, de letters ProDrive in de grill zijn scherp
en dat was op 400mm
de 2de heb ik zo genomen voor die belichting, vond die zon juist geweldig staan, en dat was met 17mm
en die 3de, zo heb ik er iets van een 2-300 ofzo
en die was met 55mm toen, maar heb wel 800 ISO moeten gebruiken, dus wat minder geschikt om een leuk postertje ervan te maken, maar ja, om racewages om 2 uur s'nachts te gaan fotografere heb je natuurlijk niet zo veel keuze dan een hoge ISO te gaan gebruiken, als je er dan nog iets van wilt zien zonder flits
bedoel je men eigen website?
die heb ik al in 1.5 jaar niet meer ge-update
niet veel tijd of zin in eigelijk, daarbij een eigen foto website kan je toch niet gebruiken voor accreditatie te krijgen
Kom je naar de Zolder 24 Hours?
ik ga vermoedelijk daar aanwezig zijn. ik ben daarvoor juist op tijd terug van de Monterey week
Comment