Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zelf gemaakte AUTOSPORT-foto's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door glennvc
    Die zijn gewoon prachtiiiiiiiig !!! Je ziet de remschijf gloeien verdorie!
    dat vind ik persoonlijk toch de bedoeling van nacht foto's ja
    gewoon flitsen is niet alles, met men flits kan dat dan precies dag zijn, als ik flits in de nacht is het om wat bij te lichten niet om volledig te verlichten

Comment

• Nope, ik heb de dag erna een herexamen

Ik ga wel naar Rally: Omloop van Vlaanderen, en ook naar Spa voor historie-race ergens in september.

Als je nog events weet die niet te ver van West-vlaanderen zijn.....

Comment

• spijtig

bedoel je soms de 6 Heures Historique??
        mischien dat ik daar naar toe kom, heb voorlopig nog niets speciaals gepland dat weekend en het is weeral iets van een 3 jaar geleden ofzo dat ik naar dat event ben geweest

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk
          spijtig

bedoel je soms de 6 Heures Historique??
          mischien dat ik daar naar toe kom, heb voorlopig nog niets speciaals gepland dat weekend en het is weeral iets van een 3 jaar geleden ofzo dat ik naar dat event ben geweest
          Ja inderdaad, schijnt nog de moeite te zijn. En goed om eens wat nieuwe fotoplekken te zoeken.

In October zou ik ook nog een paar keer naar spa gaan. Maar toch een serieuze verplaatsing telkens voor mij

Jammer dat altijd alles zo ver weg is. Zolder, spa, maasmechelen....

Comment

• ik zal je dan wel laten weten of ik naar de 6 Heures ga

in october? wat is er dan nog speciaals te doen op Spa?

die maand heb ik zelf niet overdreven veel tijd denk ik
            ik moet mischien weeral naar Oschersleben (F3) en mischien naar Lausitz (A1GP, niet dat ik daar overdreven veel zin in zal hebben) en al zeker naar de finale races op Zandvoort en naar de laatste ronde van de World Series by Renault op Monza

en tja, als jij iedere keer van West Vlaandere moet afkomen, dan ben jij ook wel erges tssn de 2 a 3 uur aan het rijde?
            voor mij is Spa gelukkig "maar" 170 km

Comment

• Ja, dat is idd zolang de auto in

Wel, race festival en rally de boucles staat met stip in de agenda.

Amai, drukke agenda zo te zien Lijkt me wel leuk om te doen, maar ik onderschat het ook niet, het is serieus zweten denk ik zo

Comment

• ja vooral als je bedenkt dat ik nog een gewone job heb ook, om zeker te zijn van een inkomen
                maar tja, je moet er iets voor over hebben, en daarbij gek zijn doet echt niet zeer hoor, en ja ik spreek uit eigen ervaring :p

Comment

• eens iets van afgelopen weekend op Oschersleben

de start van de Megane Trophy, echt bangelijke bakskes en schitterende races om te zien

en natuurlijk moest ik weer eens lekker nat worden hé

Comment

• Ik heb die meganes aan het werk gezien in Zolder bij World series. Ze hebben al bij al misschien 3 ronden geracet maar kom ....het zijn inderdaad leuke bakjes.

Spijtig dat je geen gallery hebt om te bekijken. Maar ik versta het maar al te goed, ik geraak zelf niet uit al mijn fotos....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza
                      Raceshot, trek u niet te veel aan van die commentatoren achter hunne PC, die weten altijd alles beter.

btw: Laatste nieuws ivm de TT die donderdag crashte. Men is dag en nacht aan het werken om hem opnieuw raceklaar te krijgen tegen.... volgende donderdag!! (intern.training)
                      (bron: TT-mechanieker)
                      Vanmiddag mail gekregen dat er donderdag persconferentie van TT-Racing op Zolder, de schade valt dus nog mee blijkbaar. Als het werk hier wa meevalt, passeer ik er, kan ik ineens wa fotokes maken van de trainingen. Het zal inderdaad druk worden volgende donderdag, laatste trainingsdag voor de 24h ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem
                        Nope, ik heb de dag erna een herexamen

Ik ga wel naar Rally: Omloop van Vlaanderen, en ook naar Spa voor historie-race ergens in september.

Als je nog events weet die niet te ver van West-vlaanderen zijn.....
                        ik ga normaal ook naar de omloop van vlaanderen, wat ga je doen, langs de weg of bij de start?
                        "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW M3
                          ik ga normaal ook naar de omloop van vlaanderen, wat ga je doen, langs de weg of bij de start?
                          Langs de kant, ik zie ze liefst in volle actie. En vooral daar waar ik goeie fotos kan maken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW M3
                            Ik varieer een beetje. Meestal sta ik wel ergens langs de kp.
                            Ik ga er in elk geval ook zijn. ALs je rode MINI Cooper ziet...

Comment

• Niet mee eens

Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk
                              bedoel je men eigen website?
                              die heb ik al in 1.5 jaar niet meer ge-update
                              niet veel tijd of zin in eigelijk, daarbij een eigen foto website kan je toch niet gebruiken voor accreditatie te krijgen

Hier ben ik het niet helemaal mee eens Dirk!

Comment

• Misschien heeft het hier al gestaan, maar bon

Vanop Ferrari-Days dit jaar:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lambo
                                  Hier ben ik het niet helemaal mee eens Dirk!
                                  Accreditatie??

1982 BMW E28 528i
                                  2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick
                                    Accreditatie??

verkrijgen van perskaarten, dus toegang tot bepaalde fotografen zones

Comment

• -edit-

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem
                                        verkrijgen van perskaarten, dus toegang tot bepaalde fotografen zones
                                        Ahzo, bedankt
                                        1982 BMW E28 528i
                                        2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Vandaag weer een zogenaamde Internationale trainingsdag in Zolder.
                                          Hier wat prentjes...

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Working...
                                          X