Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Die zijn gewoon prachtiiiiiiiig !!! Je ziet de remschijf gloeien verdorie!
dat vind ik persoonlijk toch de bedoeling van nacht foto's ja
gewoon flitsen is niet alles, met men flits kan dat dan precies dag zijn, als ik flits in de nacht is het om wat bij te lichten niet om volledig te verlichten
bedoel je soms de 6 Heures Historique??
mischien dat ik daar naar toe kom, heb voorlopig nog niets speciaals gepland dat weekend en het is weeral iets van een 3 jaar geleden ofzo dat ik naar dat event ben geweest
bedoel je soms de 6 Heures Historique??
mischien dat ik daar naar toe kom, heb voorlopig nog niets speciaals gepland dat weekend en het is weeral iets van een 3 jaar geleden ofzo dat ik naar dat event ben geweest
Ja inderdaad, schijnt nog de moeite te zijn. En goed om eens wat nieuwe fotoplekken te zoeken.
In October zou ik ook nog een paar keer naar spa gaan. Maar toch een serieuze verplaatsing telkens voor mij
Jammer dat altijd alles zo ver weg is. Zolder, spa, maasmechelen....
ik zal je dan wel laten weten of ik naar de 6 Heures ga
in october? wat is er dan nog speciaals te doen op Spa?
die maand heb ik zelf niet overdreven veel tijd denk ik
ik moet mischien weeral naar Oschersleben (F3) en mischien naar Lausitz (A1GP, niet dat ik daar overdreven veel zin in zal hebben) en al zeker naar de finale races op Zandvoort en naar de laatste ronde van de World Series by Renault op Monza
en tja, als jij iedere keer van West Vlaandere moet afkomen, dan ben jij ook wel erges tssn de 2 a 3 uur aan het rijde?
voor mij is Spa gelukkig "maar" 170 km
ja vooral als je bedenkt dat ik nog een gewone job heb ook, om zeker te zijn van een inkomen
maar tja, je moet er iets voor over hebben, en daarbij gek zijn doet echt niet zeer hoor, en ja ik spreek uit eigen ervaring :p
Ik heb die meganes aan het werk gezien in Zolder bij World series. Ze hebben al bij al misschien 3 ronden geracet maar kom ....het zijn inderdaad leuke bakjes.
Spijtig dat je geen gallery hebt om te bekijken. Maar ik versta het maar al te goed, ik geraak zelf niet uit al mijn fotos....
Raceshot, trek u niet te veel aan van die commentatoren achter hunne PC, die weten altijd alles beter.
btw: Laatste nieuws ivm de TT die donderdag crashte. Men is dag en nacht aan het werken om hem opnieuw raceklaar te krijgen tegen.... volgende donderdag!! (intern.training) (bron: TT-mechanieker)
Vanmiddag mail gekregen dat er donderdag persconferentie van TT-Racing op Zolder, de schade valt dus nog mee blijkbaar. Als het werk hier wa meevalt, passeer ik er, kan ik ineens wa fotokes maken van de trainingen. Het zal inderdaad druk worden volgende donderdag, laatste trainingsdag voor de 24h ...
bedoel je men eigen website?
die heb ik al in 1.5 jaar niet meer ge-update
niet veel tijd of zin in eigelijk, daarbij een eigen foto website kan je toch niet gebruiken voor accreditatie te krijgen
Comment