Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zelf gemaakte AUTOSPORT-foto's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Deel 1 van vanmiddag op Zolder (foto's zijn voor eerste keer bewerkt op nieuwe laptop, dus ik weet ni hoe de kleuren en belichting gaan zijn)

Comment

• Deel 2

Comment

• Deel 3

Comment

• Kan je wat minder foto's in 1 post plaatsen, mijn prehistorisch geval crasht hier bijna..

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                    cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raceshot
                      Deel 1 van vanmiddag op Zolder (foto's zijn voor eerste keer bewerkt op nieuwe laptop, dus ik weet ni hoe de kleuren en belichting gaan zijn)

...

...
                      Wie is dat en doet die mee aan de 24u?

De auto lijkt fel op de Alzen Porsche van de 24u van de Nurburgring (ongeveer 800pk en AWD). Ze hebben allebei de roofscoop en de spoiler ed zijn ook hetzelfde.

Comment

• Deel 4

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
                                Oorspronkelijk geplaatst door Raceshot
                                Deel 1 van vanmiddag op Zolder (foto's zijn voor eerste keer bewerkt op nieuwe laptop, dus ik weet ni hoe de kleuren en belichting gaan zijn)

...

...
                                Wie is dat en doet die mee aan de 24u?

De auto lijkt fel op de Alzen Porsche van de 24u van de Nurburgring (ongeveer 800pk en AWD). Ze hebben allebei de roofscoop en de spoiler ed zijn ook hetzelfde.
                                Deze had je blijkbaar niet gezien, dus quote ik mezelf even

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lambo
                                  Hier ben ik het niet helemaal mee eens Dirk!
                                  ja, ok, hangt er vanaf voor wat, en wat de website te bieden heeft
                                  maar als je bezig bent met grote internationale events
                                  het eerste wat ze vragen is een scan van je perskaart & liefst een scan van een publicatie, en als je krant/magazine scans kan voorleggen is er gewoonweg geen enkel probleem
                                  met websites wel

Comment

• Tja

Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk
                                    ja, ok, hangt er vanaf voor wat, en wat de website te bieden heeft
                                    maar als je bezig bent met grote internationale events
                                    het eerste wat ze vragen is een scan van je perskaart & liefst een scan van een publicatie, en als je krant/magazine scans kan voorleggen is er gewoonweg geen enkel probleem
                                    met websites wel
                                    DJ Dirk,

Het is een opbouw van jouw werk wat de mogelijkheden bepaalt,
                                    ik kan zelf mijn website en publicaties in Magazines voorleggen, wat inderdaad
                                    nooit een garantie is, maar wel een binnenkomer. Dan hangt het van jezelf af om verder er iets uit te halen.

Maak er het beste van, geniet van de mogelijkheden!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
                                      Deze had je blijkbaar niet gezien, dus quote ik mezelf even
                                      Die Porsche is een wagen van AD Sport, heb even opgezocht aan de hand va het startnummer dat erop plakt en aan de hand daarvan heb ik hetvolgende kunnen terugvinden :

AD Sport (42)

Porsche 996 GT3-R (G)

Michel Vanden Broeck (B)
                                      Stéphane Lémeret (B)
                                      Vic Herman (B)
                                      Bruno Cloet (B)

Ik vermoed dat het om een GT3-R gaat, die ze wat hebben opgesmukt.

Comment

• Deel 1 van onze special rond de 24h van Zolder staat online : de foto's van de namiddagtraining op woensdag.

Onze selectie kan je HIER vinden.

Enkele teasers :

De tweede training is momenteel aan de gang, foto's hiervan komen vannacht nog online !!!

Comment

• 1 van de beste bochten ooit: de Corckscrew en met een geweldige Cunningham die erdoor gaat

Comment

Working...
                                          X