Van welk team is die A4 Silhouette eigenlijk? Ik weet wel dat ze in de BTCS rijden, maar ik weet niet welk team het is.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zelf gemaakte AUTOSPORT-foto's
Collapse
X
-
Efkes geleden, maar we leven nog ...
Een kleine selectie uit onze foto's van laatste Belcar wedstrijd in Spa, kan je HIER terugvinden.
Proeverkes :
Kwaliteit is wa minder dan gewoonlijk, ben er zelf ook ni echt content van. Ik heb de laatste weken met een overkill aan voetbalfoto's gezeten (oa uefacupwedstrijden van Beerschot, tot in Marseille toe), en had zondag nul de botten goesting. Volgende keer beter (hoop ik).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RaceshotEfkes geleden, maar we leven nog ...
Een kleine selectie uit onze foto's van laatste Belcar wedstrijd in Spa, kan je HIER terugvinden.
Proeverkes :
Kwaliteit is wa minder dan gewoonlijk, ben er zelf ook ni echt content van. Ik heb de laatste weken met een overkill aan voetbalfoto's gezeten (oa uefacupwedstrijden van Beerschot, tot in Marseille toe), en had zondag nul de botten goesting. Volgende keer beter (hoop ik).1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Zaterdag ben ik met Vroem-Vroem naarFrancorchampagne geweest: de kwalificaties van de BTCS, VW Fun Cup en Formula Renault waren op die dag. Dit was ook mijn eerste keer dat ik de kans kreeg circuitfoto's te maken sinds ik mijn DSLR heb (zaterdag had ik hem net 3 maanden) Ziehier enkele foto's van die dag:
Comment
Comment