Oorspronkelijk geplaatst door Atenza
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zelf gemaakte AUTOSPORT-foto's
Collapse
X
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenAan al de forummers die nog moeten eten: Smakelijk!
Comment
-
-
-
-
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenMeer foto's van de Aston?
Volgend jaar moet je maar afzakken naar Maaseik, waar de start zou plaatsvinden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk BerichtenHeeft niets met autosport te maken, was gewoon de wagen van iemand van de organisatie. Trouwens zo speciaal is dat nu ook niet, die zie je meer dan genoeg rondrijden.
Volgend jaar moet je maar afzakken naar Maaseik, waar de start zou plaatsvinden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
Piloot Hans van BEEK was een beetje ziek geworden...
ALFA ROMEO Gulia Super - 1973
Ik kijk al uit naar je volgende reeks.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
AUDI 80 Quattro - 1982
Wat een machine! Zeer knap gedaan Atenza!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk BerichtenDruk weekendje achter de rug.
Zaterdagmiddag vertrokken naar Voerendaal (NL) voor het nemen van foto's van de INT. LIMBURGIA TROPHAEUM 2007.
Omstreeks 15 uur doorgereden naar Ettelgem om deel te nemen aan de Garnalenrit, waar we trouwens een 3de plaats behaalde. Na de prijsuitreiking (om 1 uur 's nachts) terug naar huis, aankomst omstreeks 3 uur, om daarna om 7 uur weer present te zijn op de INT. LIMBURGIA TROPHAEUM. Na heel wat ritjes doorheen België, Nederland en Duitsland keerde we met heel wat foto's terug huiswaarts. 't Was ondertussen wel weer 23 uur.
Hier een aantal beeldekes van de INT. LIMBURGIA TROPHAEUM 2007.
FERRARI 365 GT 4 BB - 1973
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk BerichtenToevallig geen chassisnummer van dit prachtig toestel ?
Neen, daar hou ik me helemaal niet mee bezig. Was trouwens een Belg die daarmee onderweg was. Na de zaterdag-etapes waren er blijkbaar wat problemen met de Ferrari en hebben ze, mits toestemming van de wedstrijdleiding, even naar huis gereden en verder gedaan met een Porsche 911.
Comment
-
-
Comment