Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Al ons materiaal is Canon. De toestellen die we gebruiken zijn 2x 10D en 2x 20D, lenzen eveneens Canon (L-glas) : 17-40 f4, 24-70 f2,8, 70-200 f2,8, 100-400, 300 mm f2,8 met en zonder IS. Daarbij nog convertors 1,4x en 2x en nog wat extra materiaal als flitsers 550EX, externe batterypacks, ...
Iemand opmerking, tips, suggesties? Het is nu al een serieuze tijd geleden dat ik nog eens foto's heb getrokken op de rally. Maar in ieper dit jaar ga ik mijn best doen om er toch een paar te trekken!
Iemand opmerking, tips, suggesties? Het is nu al een serieuze tijd geleden dat ik nog eens foto's heb getrokken op de rally. Maar in ieper dit jaar ga ik mijn best doen om er toch een paar te trekken!
Ik ga dit jaar EINDELIJK nog eens naar een rally(Ieper dus)
Tis eigelijk de eerste keer dus ik weet niet waar en hoe en wat. Ik hoop dat je toch in zones mag gaan staan waar je kan fotograferen ipv met 100 man op een klein stukje grond gepakt te staan....
Misschien op rechte stukken wat panning, verder in bochten proberen kracht(opspattende stenen) vast te leggen. Maar zoviso is je positie het moelijkste, ik hoop dat het daar een beetje meevalt....
Welk materiaal gebruik je trouwens ?
@raceshots: sjezes, met mijn studenten-budget crash ik
Ik ga dit jaar EINDELIJK nog eens naar een rally(Ieper dus)
Tis eigelijk de eerste keer dus ik weet niet waar en hoe en wat. Ik hoop dat je toch in zones mag gaan staan waar je kan fotograferen ipv met 100 man op een klein stukje grond gepakt te staan....
Misschien op rechte stukken wat panning, verder in bochten proberen kracht(opspattende stenen) vast te leggen. Maar zoviso is je positie het moelijkste, ik hoop dat het daar een beetje meevalt....
Welk materiaal gebruik je trouwens ?
@raceshots: sjezes, met mijn studenten-budget crash ik
300mm 2.8
Een Canon Eos D30. Op de ene lens staat er 28-235mm en de andere 17-35mm
In ieper valt het op sommige plaatsen echt goed mee, andere is dan weer bijna niet te doen. Ik heb wel het voordeel dat ik perskaarten heb en in de perszones mag. Maar soms maakt dit echt niet veel uit, integendeel zelf...
Een Canon Eos D30. Op de ene lens staat er 28-235mm en de andere 17-35mm
In ieper valt het op sommige plaatsen echt goed mee, andere is dan weer bijna niet te doen. Ik heb wel het voordeel dat ik perskaarten heb en in de perszones mag. Maar soms maakt dit echt niet veel uit, integendeel zelf...
Comment