Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zelf gemaakte AUTOSPORT-foto's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vrije Training Zolder 29.09.2005
    Enkele foto's van de vrije training op Zolder van 29/09/05.

Het volledige fotoverslag kan je op onze site vinden.

Enkele teaserkers:

Greetings,

Infinity & Insanity

http://users.skynet.be/autosport/
    Last edited by ; 28/10/2005, 18:06.

Comment

• knap! die laaste die gebruiken ze in Amerika voor jongeren tussen 14 en 17 ofzo te laten racen dacht ik.

Comment

• Een selectie van onze foto's van de Belcar Masters kan je HIER terugvinden.

Enkele proeverkes :

@ Lambo : knappe shots, zeker de pannings waar beweging inzit !!!
        @ vroem vroem : pannings van de btcs zien er goe uit (zeker in groter formaat zonder de automatische verkleining voor het forum), enkel spijtig dat de foto van de 2 jags wat uitgebrand is.
        Last edited by ; 27/10/2005, 18:22.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts
          knap! die laaste die gebruiken ze in Amerika voor jongeren tussen 14 en 17 ofzo te laten racen dacht ik.
          Dat klopt, in Amerika racen deze wagentjes op mini ovalen met allemaal jonge gasten.
          De auto op deze foto komt echter uit een Belgisch kampioenschap namelijk de Legends Car Series en deze piloten zijn iets ouder de minimum leeftijd is 16 jaar.

Greetings,
          Infinity_MC

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Infinity_MC
            Dat klopt, in Amerika racen deze wagentjes op mini ovalen met allemaal jonge gasten.
            De auto op deze foto komt echter uit een Belgisch kampioenschap namelijk de Legends Car Series en deze piloten zijn iets ouder de minimum leeftijd is 16 jaar.

Greetings,
            Infinity_MC
            ok, thx voor de info.

Comment

• Voor de liefhebbers :

Een verzameling bobonnekes die zondag te bewonderen waren, zijn HIER terug te vinden.

Van de 20 die er rondliepen waren er toch een paar die toonbaar zijn. Desalniettemin een paar proeverkes :

Comment

• Lekker!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raceshot
                  Een selectie van onze foto's van de Belcar Masters kan je HIER terugvinden.

@ Lambo : knappe shots, zeker de pannings waar beweging inzit !!!
                  @ vroem vroem : pannings van de btcs zien er goe uit (zeker in groter formaat zonder de automatische verkleining voor het forum), enkel spijtig dat de foto van de 2 jags wat uitgebrand is.
                  Merci, die automatische verkleining is soms wel idioot maar dat nemen we er wel bij.

Pics van lambo vind ik ook knap, zeker die gepande corvette is echt mooi werk (y). Eric got the panning-fever

Btw, die snoezebollen op uwe site mogen er ook wezen

Comment

• Nog wat BTCS shots

[IMGAD11B22427E4CEA4.jpg[/IMG]

[IMG]htEFFFA4.jpg[/IMG]
                    24ACDA20B4.jpg[/IMG]
                    Last edited by ; 03/11/2005, 22:35.

Comment

• De laatste albums van de Belcar Masters staan online.

Als eerste de Legends, die zijn hier terug te vinden

En voor een impressie van de laatste wedstrijd van de Mini Cooper Challenge, kan je hier klikken

Volgende afspraak : Race Promotion night voor de laatste wedstrijden van Touring & Sprinters Cup. Misschien dat we ook eens passeren langs de Condroz rally, maar da's nog ni zeker.

Van de Britcar komt geen fotogalerij online omdat we daarvan ni al teveel beeldmateriaal hebben, deels door het goeie weer zaterdagmiddag, deels doordat één van de teams waarvoor we werkten een podiumplaats wist te behalen in de Belcar, en dat achteraf duchtig gevierd is ...

Comment

• @vroem-vroem: schitterend panningfoto's! maar ondertussen weet je wel al hoe ik over uw foto's denk (y)

@raceshots: ook schitterende foto's (zeer mooi scherp en qua compo vind ik ze ook zeer goed) maar kzou wel opletten voor overbewerken, wat nu bij sommigen toch wel wat het geval is vind ik... ik denk zelfs dat de oorspronkelijke foto's geen bewerking nodig hebben...

@beiden: keep up the good work!

Comment

• Spa Racing Festival - de foto's

Spa Racing Festival

Langzaam maar zeker werken we de achterstand weg opgelopen door de vele vele foto's van de Spa Six Hours ...

Hier zijn de foto's van het Spa Racing Festival op 1 & 2 oktober

Veel plezier ermee en sportieve groetjes,

Infinity & Insanity

C U @ The Race Promotion Night
                          Last edited by ; 03/11/2005, 01:56.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan

@raceshots: ook schitterende foto's (zeer mooi scherp en qua compo vind ik ze ook zeer goed) maar kzou wel opletten voor overbewerken, wat nu bij sommigen toch wel wat het geval is vind ik... ik denk zelfs dat de oorspronkelijke foto's geen bewerking nodig hebben...
                            Wat bedoel je juist met overbewerking ? Ik heb hier enkel tft-schermen en laptops, dus heb geen idee hoe de foto's overkomen op een ander scherm.
                            Sinds de 24h van Zolder werken vrijwel enkel nog in raw, beelden worden dan bewerkt in C1, en daarna ge-exporteerd naar PS. In C1 wordt indien nodig de kleurtemperatuur juist gezet, levels en contrast aangepast en een lichte verscherping. PS dient tegenwoordig enkel nog om te verkleinen en watermerk in te plaatsen (en eventueel curves nog wat bij te regelen). Als je me wat meer feedback kan geven, dan kunnen we daarmee rekening houden in de toekomst .

PS : foto's zijn momenteel effe niet zichtbaar (wegens aanpassingen aan de website), wordt tegen vanavond opgelost.

Comment

Wat bedoel je juist met overbewerking ? Ik heb hier enkel tft-schermen en laptops, dus heb geen idee hoe de foto's overkomen op een ander scherm.
                              Sinds de 24h van Zolder werken vrijwel enkel nog in raw, beelden worden dan bewerkt in C1, en daarna ge-exporteerd naar PS. In C1 wordt indien nodig de kleurtemperatuur juist gezet, levels en contrast aangepast en een lichte verscherping. PS dient tegenwoordig enkel nog om te verkleinen en watermerk in te plaatsen (en eventueel curves nog wat bij te regelen). Als je me wat meer feedback kan geven, dan kunnen we daarmee rekening houden in de toekomst .

PS : foto's zijn momenteel effe niet zichtbaar (wegens aanpassingen aan de website), wordt tegen vanavond opgelost.
                              ik zal dan eens proberen me wat duidelijker uit te drukken als de foto's terug zijn

Comment

• nog enkele foto's van de BTCS, Funcup en Formula Renault:

Part 1:

Comment

• Part 2:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Infinity_MC
                                    Spa Racing Festival

Langzaam maar zeker werken we de achterstand weg opgelopen door de vele vele foto's van de Spa Six Hours ...

Hier zijn de foto's van het Spa Racing Festival op 1 & 2 oktober

Veel plezier ermee en sportieve groetjes,

Infinity & Insanity

C U @ The Race Promotion Night

btw welk model Porsche is dit? ik zie de lichtblokken van de 997, zijkant van de 996 Turbo en voorkant van een race GT3 ofzo?

En tot slot: welk materiaal gebruiken jullie voor jullie foto's?

Comment

aangezien ze terug zijn zal ik er nu maar op reageren... ik heb trouwens ook een TFT-scherm dus daaraan zal het niet liggen ik heb de indruk dat jullie bij sommige foto's iets te veel contrast insteken, terwijl de foto's beter tot hun recht zouden komen zoals ze oorspronkelijk waren waarschijnlijk, voor de rest heb ik niet echt opmerkingen (ik ben wel niet echt aan fotobewerking maar dat is uw keuze natuurlijk )

greetz,

F40fan

Comment

mooie foto's! zeer mooi scherp enzo! keep up the good work

btw welk model Porsche is dit? ik zie de lichtblokken van de 997, zijkant van de 996 Turbo en voorkant van een race GT3 ofzo?

En tot slot: welk materiaal gebruiken jullie voor jullie foto's?
                                        Merciekes voor de positieve opmerkingen over onze foto's

Op je eerste vraag welk model is dit weet ik het antwoord ook niet juist, op de belcar site staat dat het een 997 biturbo, tijdens de Belcar masters was deze wagen ingescheven als een 996 GT3-RS en om het helemaal moeilijk te maken staat deze wagen op racingworld.be beschreven als een 996 GT2-R. Wat ik wel weet is dat dit type Porsche enkel door PSI gebouwd wordt en dat er voor het moment 9 in europa rondrijden waarvan 2 in de Belcar.

Als materiaal gebruiken we sinds de 24u van Zolder een Nikon D50 met een 70-200mm objectief ...

Greetings,
                                        Infinity_MC
                                        Last edited by ; 03/11/2005, 23:45.

Comment

aangezien ze terug zijn zal ik er nu maar op reageren... ik heb trouwens ook een TFT-scherm dus daaraan zal het niet liggen ik heb de indruk dat jullie bij sommige foto's iets te veel contrast insteken, terwijl de foto's beter tot hun recht zouden komen zoals ze oorspronkelijk waren waarschijnlijk, voor de rest heb ik niet echt opmerkingen (ik ben wel niet echt aan fotobewerking maar dat is uw keuze natuurlijk )

greetz,

F40fan
                                          Ik trek mijn contrasten inderdaad dikwijls redelijk hoog, dat zal persoonlijke smaak zijn denk ik. Echt veel bewerking gebeurt er wel niet aan de foto's : ze worden getrokken in raw, ingeladen in C1 waar witbalans, helderheid, contrast, levels en scherpte worden nagekeken en indien nodig aangepast. In PS gebeurt enkel nog de verkleining en plaatsen van het watermerk. Af en toe worden de curves nog extra bijgesteld, maar da's uitzonderlijk.

Als je doelde op de foto's van de legends : daar is quasi nix aan gebeurd, kleuren en contrast zijn zo door de lage avondzon die na een dag regen tevoorschijn kwam.

Last but not least : 'k zal wat voorzichtiger zijn met contrast bij te stellen (en we hebben weeral iet geleerd se).

Comment

Working...
                                          X