Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zelf gemaakte AUTOSPORT-foto's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan
    @raceshot: mooi werk hoewel ik ze precies net iets minder vind dan anders Ik kijk al uit naar die top 10!

oja btw klopt mijn vermoeden dat jij fotograaf bent van beroep?

greetz,

F40fan
    Ik had ni al teveel goesting met de RPN (was verplicht nummer op het einde van het seizoen en 10 uur een koers mét geluidsbeperking is gene cadeau). Op groot formaat zijn de resultaten wel iets beter dan zoals ze hier getoond worden.

Uw vermoeden is totaal verkeerd, ik ben geen fotograaf van beroep (werk in een totaal andere branche), maar gewoon een amateur die het geluk heeft om over een accreditatie te beschikken en mee te werken aan enkele publicaties zoals het krantje van de 24h van Zolder, Belcarboek en Belgian Motorsport Review.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raceshot
      Ik had ni al teveel goesting met de RPN (was verplicht nummer op het einde van het seizoen en 10 uur een koers mét geluidsbeperking is gene cadeau). Op groot formaat zijn de resultaten wel iets beter dan zoals ze hier getoond worden.

Uw vermoeden is totaal verkeerd, ik ben geen fotograaf van beroep (werk in een totaal andere branche), maar gewoon een amateur die het geluk heeft om over een accreditatie te beschikken en mee te werken aan enkele publicaties zoals het krantje van de 24h van Zolder, Belcarboek en Belgian Motorsport Review.
      rood: tja de ervaring leert me ook als de goesting er niet is dat de resultaten meestal héél wat minder zijn... maar ja kan gebeuren natuurlijk. Resizen doet foto's meestal geen deugd
      als "amateur" (ik gebruik niet graag dat woord ) steek je er wel behoorlijk veel geld in en krijg je wel voor behoorlijk veel accreditaties voor allerlei events maar als je publicaties hebt geraak je natuurlijk wel aan een perskaart en kan je ook aan accreditaties geraken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Infinity_MC
        Hey autosportliefhebbers,

Het is een tijdje stil geweest op onze site omdat één van de computers was gecrasht. Maar ondertussen loopt alles weer en kunnen we jullie * mits wat vertraging * het volledige album van de Belcar Masters voorstellen...

Je vind onze albums zoals steeds op http://users.skynet.be/autosport/

Hier een paar teaserkes:

Bovendien hebben wij op 20.11.05 een circuitdoop mogen maken met de NGT Porsche GT3 Cup, en als bedankje hebben we hen op onze site eens extra in de verf gezet

Veel plezier ermee & sportieve groetjes,

Infinity & Insanity
        aha eindelijk nog eens wat foto's Je bent toch geen foto's kwijt hoop ik? de komende weken zalt qua foto's wel nie zone vetten zijn vrees ik... in december-januari is er opt vlak van autosport precies niet al te veel te doen

keep up the good work guys

Comment

• ik heb trouwens de voorbije dagen ook nog wat foto's online gesmeten... ik ben sinds enkele dagen bezig aan een website http://www.F40fan.be.tt waarop ik een deel van mijn foto's zal plaatsen; momenteel staat er nog niet zoveel op maar tis wel de bedoeling dat er veel opkomt.
          Nog enkele shots van BTCS, Fun Cup en Formula Renault (meer is te vinden op de site )

Comment

• aha eindelijk nog eens wat foto's Je bent toch geen foto's kwijt hoop ik? de komende weken zalt qua foto's wel nie zone vetten zijn vrees ik... in december-januari is er opt vlak van autosport precies niet al te veel te doen
            Merciekes voor de positieve commentaar.
            Nee foto's hebben we niet verloren, we hebben verschillende backup's hiervan.
            Door de achterstand die we hebben opgelopen met het online plaatsen van onze foto's hebben we nu wel nog voldoende materiaal klaarstaan om jullie tijdens deze dondere maanden toch nog regelmatig kunnen plezieren met updates van onze foto-site ... we zijn trouwens ook druk bezig met onze site in een nieuw jasje te steken tegen volgend jaar. Streefdatum om deze online te krijgen: '01-01-2006'.

Greetings,
            Infinity & Insanity.

Comment

Merciekes voor de positieve commentaar.
              Nee foto's hebben we niet verloren, we hebben verschillende backup's hiervan.
              Door de achterstand die we hebben opgelopen met het online plaatsen van onze foto's hebben we nu wel nog voldoende materiaal klaarstaan om jullie tijdens deze dondere maanden toch nog regelmatig kunnen plezieren met updates van onze foto-site ... we zijn trouwens ook druk bezig met onze site in een nieuw jasje te steken tegen volgend jaar. Streefdatum om deze online te krijgen: '01-01-2006'.

Greetings,
              Infinity & Insanity.
              aha blij dat te horen! Ik vreesde al dat dit topic gedurende de wintermaanden in de vergetelheid ging geraken... not dus

greetz,

F40fan

Comment

Bovendien hebben wij op 20.11.05 een circuitdoop mogen maken met de NGT Porsche GT3 Cup, en als bedankje hebben we hen op onze site eens extra in de verf gezet

Veel plezier ermee & sportieve groetjes,

Infinity & Insanity
                ??

1982 BMW E28 528i
                2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• edit

wel leuke lens

Comment

• Voor de liefhebbers... het fotoalbum van de vrije donderdagtraining op 03.11.05 staat online op http://users.skynet.be/autosport/

Een paar teaserkers:

Veel plezier ermee en sportieve groetjes,

Infinity & Insanity

Comment

• Zeer nette fotos alweer(echt wel zwaar scherp), doe zo verder zou ik zeggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem
                        Zeer nette fotos alweer(echt wel zwaar scherp), doe zo verder zou ik zeggen
                        Thanks

En we zijn nog niet van plan om te stoppen ... we zitten al vol ongeduld te wachten op seizoen 2006. Maar het positieve aan de kalme wintermaanden is dat we nu de tijd hebben om eindelijk eens onze achterstand in het online plaatsen van onze foto's in te halen. (Hoewel ... seffes vertrekken we weer naar de Race & Tuningshow in de grenslandhallen ... )

Greetzzz
                        Infinity.

Comment

• Wederom mooie foto's

Deze is echt mooi

1982 BMW E28 528i
                          2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Eindejaarsspecial

Wij wensen iedereen prettige feestdagen en een 2006 gevuld met plezier autosport, en mooi weer

Om het seizoen af te sluiten, hebben we een 'eindejaarsspecial' online gezet, die een aantal aspecten van de autosport extra in de verf zet:

* Babes - op de grid en in de paddock;

* Marshalls - de mensen die hun tijd en energie in de autosport investeren zodat wij van al deze mooie evenmenten kunnen genieten;

* Spins & Crashes - spectaculair voor de toeschouwers / niet altijd even prettig voor de teams en piloten

Je kan deze rubrieken vinden op onze homepage http://users.skynet.be/autosport/

De kalender is ook terug online...

Deze zal eerstdaags sterk uitgebreid worden.
                            We proberen zo correct mogelijk te werk te gaan, maar er zijn steeds wijzigingen mogelijk door de organisatoren. De meeste evenmenten zijn dan ook gelinkt aan de websites van de organisator. Het is raadzaam om voor een verre verplaatsing even te controleren...

Ontbreekt er een evenement? Organiseert je vereniging een rally, opendeurdag, oldtimertreffen,... Laat het ons gerust weten en we nemen de
                            gegevens op in de kalender.

Voorts zullen begin januari nog de resterende albums online verschijnen die het dit jaar niet meer gehaald hebben: de Race Promotion Night, Eran Drift Meeting, Race & Tuning Impact, en enkele donderdagtrainingen...

Het eerste evenement waarop wij aanwezig zullen in 2006 is op 14 januari...
                            ofwel op de ERAN Day in Zolder - ofwel op de Rally Test Day in Spa

C U in 2006

Infinity & Insanity

Comment

• uh, nice ass

Ge weet toch dat niemand kijkt, als er geen t****n te zien zijn

Hierze, deze vond ik er wel uitspringen *sssllrrrppp*

nene, knappe fotos, hopelijk volgend jaar hetzelfde !

Comment

• Hij springt er inderdaad een beetje uit

De t*****n-foto's zijn er wel, maar om problemen te vermijden met enerzijds de mensen die deze fotoshoot (kalender) organiseerden, en anderzijds met skynet, hebben we het maar braafjes gehouden...

Voorts zullen we ons beste beentje voorzetten om ook volgend jaar mooie fotootjes te blijven maken hoewel er minder tijd zal zijn voor autosport wegens huisje bouwen ...

Groetjes,

Insanity

Comment

• Nog enkele foto's die ik had liggen van de F1 grote prijs te Francorchamps dit jaar. Mijn eerste shoot met een digitale spiegelreflex en dan nog direct van die snel bewegende auto's En nee de mini's staan niet stil.

Comment

• Hé, de mini's staan die stil ?

Ik ben het met u eens dat de Ferrari's dit jaar niet vooruit te branden waren. Maar op 1/250ste Schumi schieten is wel een beetje heel optimistisch

Nee, twas absoluut ***weer die dag, en dan nog uw eerste SKR kennismaking en het feit dat F1 een aparte techniek is. Alles bekeken best goed gelukt, volgende keer terug wat beter hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ddk
                                      Nog enkele foto's die ik had liggen van de F1 grote prijs te Francorchamps dit jaar. Mijn eerste shoot met een digitale spiegelreflex en dan nog direct van die snel bewegende auto's En nee de mini's staan niet stil.
                                      qua standpunten bevallen de foto's me wel maar je moet nog wat aan de instellingen werken om ze scherp te krijgen... heb eens de opnamedata bekeken:
                                      - op 1/250e F1's proberen scherp te krijgen is zoals V-V zegt behoorlijk optimistisch
                                      - waarom hou je die isowaarde zo laag? als je naar iso 400 of iso 800 gaat kan je heel wat kortere sluitertijden nemen terwijl je belichting toch goed blijft... eventueel wat belichtingscorrecties uitvoeren zou misschien ook geen slecht idee zijn

Ik geef toe qua weer was het niet alles maar dat is dan een extra uitdaging hé Nog veel plezier met je 300D en volgende keer beter (en als het dan wat beter weer is zal dat ook al heel wat beter gaan) Voor een eerste keer direct al F1's gaan fotograferen is trouwens In acht genomen dat het uw eerste keer is en dat F1's behoorlijk moeilijk zijn, zijn de foto's best wel geslaagd!

greetz,

F40fan

PS: foto's van mijn eerste keer met DSLR op circuit zijn te vinden op mijn site *wijst naar onderschrift* sindsdien helaas niet meer op circuit geraakt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan
                                        op 1/250e F1's proberen scherp te krijgen is zoals V-V zegt behoorlijk optimistisch

1/160

1/250

1/200

1/200

1/160

1/200

1/250

Moraal van het verhaal : een F1 scherp krijgen op 1/160 of lager (heb er nog steken op 1/60) is perfect mogelijk. MAAR : het vergt serieus wat oefening ...

@ ddk : om voor de eerste keer circuitfoto's te maken met een dslr : zeker niet slecht.

Comment

• das panning, dan is 1/160 ideaal

hij bedoelde duidelijk statische pics op 1/160

Comment

Working...
                                          X