Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zelf gemaakte AUTOSPORT-foto's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem
    das panning, dan is 1/160 ideaal

hij bedoelde duidelijk statische pics op 1/160
    yep ik bedoelde idd statische voor panning is 1/160 idd een erg goede sluitertijd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan
      yep ik bedoelde idd statische voor panning is 1/160 idd een erg goede sluitertijd
      Ah, excuus . Statisch met F1, dan moette naa 1/1000 of hoger gaan natuurlijk.

Comment

• Zeer knappe pics trouwens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raceshot
          Ah, excuus . Statisch met F1, dan moette naa 1/1000 of hoger gaan natuurlijk.
          no problem en zoals V-V zegt echt schitterende foto's; voor mij springt de Ferrari eruit maar dat is wss door de mooie kleuren die mooi passen bij de curbstones want qua combo of technisch gezien zijn ze allemaal erg goed!!

Comment

• even een klein off-topic vraagje, mag je zomaar in de paddock tijdens vrije trainingen, moet je daarvoor betalen of moet je een perskaart hebben?
            BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Eran Racing Experience @ Zolder, 14-01-2006

Voor de liefhebbers ...

De eerste fotoreportage van het nieuwe jaar is een feit.
              Onder een stralend winterzonnetje waren weer talrijke autosportliefhebbers actief op de ERAN Racing Experience in Zolder.

De foto's zijn terug te vinden op onze homepage http://users.skynet.be/autosport/

Een voorsmaakje:

Veel plezier ermee & Sportieve groetjes

Infinity & Insanity
              Last edited by ; 22/01/2006, 19:21.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wouteb
                even een klein off-topic vraagje, mag je zomaar in de paddock tijdens vrije trainingen, moet je daarvoor betalen of moet je een perskaart hebben?
                In Zolder kan je tijdens de vrije trainingen op donderdag gewoon de pitlane binnen en buiten wandelen zonder te betalen en zonder perskaart. Een ideale gelegenheid dus om enkele mooie foto's te komen maken. Wel opletten natuurlijk dat ze je daar niet ondersteboven rijden .

Greetzzz,
                Infinity_MC

Comment

• Bedankt, mag je met je eigen wagen op het circuit zonder race-licentie? Ik veonderstel van niet, maar ik kan het eens vragen, he
                  BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wouteb
                    Bedankt, mag je met je eigen wagen op het circuit zonder race-licentie? Ik veonderstel van niet, maar ik kan het eens vragen, he
                    op bepaalde dagen, zoals op de dag die eran organiseert...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krulle
                      op bepaalde dagen, zoals op de dag die eran organiseert...
                      idd als je zonder licentie op het circuit wilt rijden zijn de 'Eran Race Experience' -dagen de ideale gelegenheid hiervoor. Op http://www.eranracing.be/ kan je alle informatie hieromtrend vinden.

Comment

• De foto's van de donderdagtraining op 19.01.06 in Zolder staan online op onze homepage http://users.skynet.be/autosport/

Hier een paar teaserkes:

Veel plezier ermee en sportieve groetjes,

Infinity & Insanity

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Infinity_MC
                          De foto's van de donderdagtraining op 19.01.06 in Zolder staan online op onze homepage http://users.skynet.be/autosport/

Hier een paar teaserkes:

Infinity & Insanity
                          mooie foto's twas zo te zien nogal kalmkes daar Wel mooie Ginetta die daar was

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan
                            mooie foto's twas zo te zien nogal kalmkes daar Wel mooie Ginetta die daar was
                            Thx, het was idd nogal kalmpjes, maar omdat ik wist dat GS motorsport voor de eerste keer kwam testen met de 2 nieuwe porsche's voor sezoen 2006 ben ik toch maar eens een kijkje gaan nemen. Daar aangekomen werd ik verrast op de ongeloofelijke sound van de nieuwe BMW van G&A die onmiddellijk een grote gilmlach op m'n gezicht wist te toveren. En zo was het toch een zeer geslaagde dag geworden.

Greetzzz,
                            Infinity

Comment

• Tis wel gene foto, maar toch : drift-filmpje van een BMW 325i in de paddock tijdens een Eran-driftles ->

Comment

• Het was KOUD!

Comment

• Afgelopen weekend viel er heel wat te beleven in de Ardennen ...

Het album van de Legend Boucles de Spa staat online op onze homepage http://users.skynet.be/autosport/

Hier een paar teaserkes:

Infinity & Insanity

Comment

• Proficiat !
                                    Vooral die laatste.

Comment

• Schoon fotos, ondanks het slechte weer

Ik kan er niet aan doen, maar telkens ik uw site bezoek dan gaat mijn muis altijd naar de babes section

Comment

• Lol

we zullen ook dit jaar weer proberen de rubriek babes alle eer aan te doen

Volgende afspraak indien fatsoenlijk weer: Ardenne Bleue Rally

Groetjes

Insanity & Infinity

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem
                                          Schoon fotos, ondanks het slechte weer

Ik kan er niet aan doen, maar telkens ik uw site bezoek dan gaat mijn muis altijd naar de babes section
                                          en terecht!

@ infinity & insanity: mooie foto's! Ik kijk al uit naar de foto's van Ardenne Bleue

Comment

Working...
                                          X