Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ah, excuus . Statisch met F1, dan moette naa 1/1000 of hoger gaan natuurlijk.
no problem en zoals V-V zegt echt schitterende foto's; voor mij springt de Ferrari eruit maar dat is wss door de mooie kleuren die mooi passen bij de curbstones want qua combo of technisch gezien zijn ze allemaal erg goed!!
De eerste fotoreportage van het nieuwe jaar is een feit.
Onder een stralend winterzonnetje waren weer talrijke autosportliefhebbers actief op de ERAN Racing Experience in Zolder.
even een klein off-topic vraagje, mag je zomaar in de paddock tijdens vrije trainingen, moet je daarvoor betalen of moet je een perskaart hebben?
In Zolder kan je tijdens de vrije trainingen op donderdag gewoon de pitlane binnen en buiten wandelen zonder te betalen en zonder perskaart. Een ideale gelegenheid dus om enkele mooie foto's te komen maken. Wel opletten natuurlijk dat ze je daar niet ondersteboven rijden .
op bepaalde dagen, zoals op de dag die eran organiseert...
idd als je zonder licentie op het circuit wilt rijden zijn de 'Eran Race Experience' -dagen de ideale gelegenheid hiervoor. Op http://www.eranracing.be/ kan je alle informatie hieromtrend vinden.
mooie foto's twas zo te zien nogal kalmkes daar Wel mooie Ginetta die daar was
Thx, het was idd nogal kalmpjes, maar omdat ik wist dat GS motorsport voor de eerste keer kwam testen met de 2 nieuwe porsche's voor sezoen 2006 ben ik toch maar eens een kijkje gaan nemen. Daar aangekomen werd ik verrast op de ongeloofelijke sound van de nieuwe BMW van G&A die onmiddellijk een grote gilmlach op m'n gezicht wist te toveren. En zo was het toch een zeer geslaagde dag geworden.
Comment