Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zelf gemaakte AUTOSPORT-foto's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Comment

Comment

Comment

• Nissan QQ driver.

Comment

• Nissan QQ driver.

Comment

• Nissan QQ driver.

Comment

• Nissan QQ driver.

Comment

• Nissan QQ driver.

Comment

• Nissan QQ driver.

Comment

• Vandaag eens voor de verandering motoren op de gevoelige plaat gezet.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Comment

Comment

Comment

Comment

• Mijn foto's van de motorsportschool/GoFast Sprint staan nu ook online:

Vriendelijke groeten,

Infinity.
                                  Last edited by Atenza; 17/04/2009, 20:42.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Infinity_MC Bekijk Berichten
                                    Mijn foto's van de motorsportschool/GoFast Sprint staan nu ook online:

Vriendelijke groeten,

Infinity.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Reglement
                                    10. Het aantal foto’s per reply is beperkt tot 3. De grootte van de foto’s beperken tot max 800x600 pixels en in een gecomprimeerd formaat. Replies die niet voldoen zullen verwijderd worden.
                                    btw. Mooie foto's, maar... te veel ge-Photoshop. Heb nog nooit gras gezien dat zo'n kleur heeft en dat rood is toch ook niet meer normaal.

Comment

• Enkele foto's van de Francorchampions VW FunCup

De rest staat hier.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
                                        btw. Mooie foto's, maar... te veel ge-Photoshop. Heb nog nooit gras gezien dat zo'n kleur heeft en dat rood is toch ook niet meer normaal.
                                        Deze foto's zijn totaal NIET gefotoshopt. Ik HAAT fotoshop.
                                        Enkel bijgesneden met picasa verder niets.
                                        Dit is een gevolg van het grijze weer . De foto's waren hierdoor nogal flets. Daarom had ik een kleine belichtingscorrectie ingesteld . De weinige momenten dat de zon iets meer door de grijze massa scheen was deze correctie er misschien iets over.
                                        Maar ik weet wel dat het onmogelijk is om een foto te maken die er elk scherm goed uitziet qua kleuren. Dat scheelt van scherm tot scherm.
                                        Daarbij komt dan nog dat een D80 bekend staat om z'n intense kleur rood. Dit is in zonnige omstandigheden geniaal meer komt bij grijs weer soms wat geforceerd over.

Maar eigenlijk hoezo verwijt gij mij het overmatig gebruik van fotobewerking ?????

Dit zou het werk kunnen zijn van een schilder of een inkleurprent van de klein mannnen maar toch niet het werk van een spiegelreflex.
                                        En dan staat ge daar waarschijnlijk ook nog fijn fijn voor de draad met een of andere pers- of vas toelating.

Oorspronkelijk geplaatst door Reglement
                                        10. Het aantal foto’s per reply is beperkt tot 3. De grootte van de foto’s beperken tot max 800x600 pixels en in een gecomprimeerd formaat. Replies die niet voldoen zullen verwijderd worden
                                        Dit vind ik persoonlijk nu dikke zever. Ge maakt me niet wijs dat het langer duurt om een pagina in te laden als ik één post doe met 5 foto's dan 15 posts met 3 foto's.
                                        Eigenlijk geniaal als ik erover nadenk. Waarom doe ik nog de moeite om een site te bouwen. Ik kan gewoon na elk evenement al m'n foto's hier op het forum knallen ... gewoon letten dat ik ze per drie post. Of beter nog één foto per post dan begint internet explorer helemaal te flippen bij het inladen

Grtz.
                                        Last edited by ; 18/04/2009, 00:55.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Infinity_MC Bekijk Berichten
                                          Deze foto's zijn totaal NIET gefotoshopt. Ik HAAT fotoshop.
                                          Enkel bijgesneden met picasa verder niets.
                                          Dit is een gevolg van het grijze weer . De foto's waren hierdoor nogal flets. Daarom had ik een kleine belichtingscorrectie ingesteld . De weinige momenten dat de zon iets meer door de grijze massa scheen was deze correctie er misschien iets over.
                                          Maar ik weet wel dat het onmogelijk is om een foto te maken die er elk scherm goed uitziet qua kleuren. Dat scheelt van scherm tot scherm.
                                          Daarbij komt dan nog dat een D80 bekend staat om z'n intense kleur rood. Dit is in zonnige omstandigheden geniaal meer komt bij grijs weer soms wat geforceerd over.

Maar eigenlijk hoezo verwijt gij mij het overmatig gebruik van fotobewerking ?????

Dit zou het werk kunnen zijn van een schilder of een inkleurprent van de klein mannnen maar toch niet het werk van een spiegelreflex.
                                          En dan staat ge daar waarschijnlijk ook nog fijn fijn voor de draad met een of andere pers- of vas toelating.

Dit vind ik persoonlijk nu dikke zever. Ge maakt me niet wijs dat het langer duurt om een pagina in te laden als ik één post doe met 5 foto's dan 15 posts met 3 foto's.
                                          Eigenlijk geniaal als ik erover nadenk. Waarom doe ik nog de moeite om een site te bouwen. Ik kan gewoon na elk evenement al m'n foto's hier op het forum knallen ... gewoon letten dat ik ze per drie post. Of beter nog één foto per post dan begint internet explorer helemaal te flippen bij het inladen

Grtz.
                                          Even rekenen:

25 posts per pagina x 3 foto's = 75
                                          25 posts per pagina x 5 foto's = 125

Welke zou het snelst laden?

Over het zogenaamde overmatig gebruik van fotobewerking.

Mijn voorbeeld dat je post is op 5 seconde gefixt door een programma en deze zijn dan ook duidelijk een voorbeeld van een bewerkte foto, terwijl, en dit is niet persoonlijk bedoelt, er hier soms wel foto's gepost worden die overduidelijk bijgewerkt zijn, maar willen doorgaan als kant-en-klaar uit het toestel.

Persoonlijk doet iedereen wat hij wil met zijn foto's, maar in uw geval viel vooral de kleur van het gras nogal op, vandaar de opmerking.

Comment

Working...
                                          X