Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zelf gemaakte AUTOSPORT-foto's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Comment

Comment

• Nette foto's Atenza!

De Lambo ziet er precies niet al te proper uit..

Comment

• Ik vind de kleuren in je foto's altijd een beetje dof. Hoe komt dat?

Comment

• Weinig volk precies @ Zolder.

Comment

• Het album van de Belgian GT testday, donderdag 23-04 staat nu ook online.

www.motorsports-online.net

enkele teasers:

mvg,
                Infinity

Comment

• Knap Infinity!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                    Ik vind de kleuren in je foto's altijd een beetje dof. Hoe komt dat?
                    Dat kan verschillende reden hebben:

1 - Ik prul niet aan mijn foto's met van die programma's met veel knopkes.
                    2 - Er scheelt wat met de instellingen van je scherm.
                    3 - Er hangt een waas voor je ogen van teveel drank.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
                      Dat kan verschillende reden hebben:

1 - Ik prul niet aan mijn foto's met van die programma's met veel knopkes.
                      2 - Er scheelt wat met de instellingen van je scherm.
                      3 - Er hangt een waas voor je ogen van teveel drank.
                      Ik weet de reden niet, maar als je nu uw foto's vergelijkt met die van Infinity dan zie je toch duidelijk dat zijn foto's veel helderder en 'voller' van kleur zijn.

Comment

Ik weet de reden niet, maar als je nu uw foto's vergelijkt met die van Infinity dan zie je toch duidelijk dat zijn foto's veel helderder en 'voller' van kleur zijn.
                        Infinity zijn foto's zijn getrokken als er zon schijnt die van atenza zonder zon.
                        En hoe zijn die van mij?
                        PS : heb wel geen moeite gedaan om iets te doen , geen kader geen watermerk niets.
                        Nissan QQ driver.

Comment

Die zijn dan ook bewerkt, waardoor ze wel 'voller' lijken, maar, en dat is mijn opvatting, niet meer realistisch lijken kwa kleur, onnatuurlijk overkomen.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
                            Die zijn dan ook bewerkt, waardoor ze wel 'voller' lijken, maar, en dat is mijn opvatting, niet meer realistisch lijken kwa kleur, onnatuurlijk overkomen.
                            Daar gaan we weer ... een laatste keer:
                            Ik maak mijn foto's vermoedelijk met heel andere camera-instellingen maar verder zijn mijn foto's NIET nabewerkt, wat je er ook van denkt. Uit wat ik zie kan ik stellen dat je allesinds veel kortere sluitertijden gebruikt waardoor je minder licht binnenkrijgt , maar hierdoor mis je ook de snelheid in je foto's. Ik bedoel maar een SLR heeft ook veel knopjes en ik zie niet in wat er mis mee is deze te gebruiken als ik zo meer actie in mijn foto's krijg.
                            En smaken, camera's, lenzen, pc schermen en nog zoveel verschillen nu eenmaal,het zou maar saai zijn anders.
                            Last edited by ; 28/04/2009, 01:54.

Comment

• Het album van de rally staat nu ook online:

www.motorsports-online.net

Enkele teasers:

Greetz,

Infinity

Comment

• Knap werk Infinity, ik ga me ook eens aan rally wagen binnenkort.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk Berichten
                                  Knap werk Infinity, ik ga me ook eens aan rally wagen binnenkort.
                                  Beste TurboDieselJos, wat ga je met die rallywagen doen?

1982 BMW E28 528i
                                  2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
                                    Beste TurboDieselJos, wat ga je met die rallywagen doen?

Fotograferen.

TDJ.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Infinity_MC Bekijk Berichten

is dat die Alpina B6 GT3?

Gaat die nog ingezet worden dit seizoen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
                                        is dat die Alpina B6 GT3?

Gaat die nog ingezet worden dit seizoen?
                                        Vermoedelijk wel, anders geven ze niet zoveel geld uit aan 'n Open Competition Day.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk Berichten
                                          Vermoedelijk wel, anders geven ze niet zoveel geld uit aan 'n Open Competition Day.
                                          Door wie?

Comment

Working...
                                          X