Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zelf gemaakte AUTOSPORT-foto's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Persoonlijk vindt ik de sound van de C6-R nog bruter dan die van de C5-R

Comment

• Ah maar goed.

Die V8's hoor ik het liefste. De Saleens hun V8 geluid is ook niet mis, maar toch nog niet zoals de Corvette.

Comment

• Ons fotoalbum van de Belcar shakedown te Francorchamps op 30-03-06 is nu volledig klaar geraakt en net op tijd want donderdag (Zolder) en zat-en zondag (First Race Francorchamps) zijn er weer nieuwe Belcarfoto's.

http://users.skynet.be/autosport/

De teaserkes:

En voorts kan je nu ook nog (zoals van de 'Corvette C6R') een kleine special vinden van deze fantastische Ascari KZ1.

Veel plezier en sportieve groetjes,

Infinity & Insanity

Comment

• Toch goeie plekjes gevonden op circuit zo te zien

Knappe fotos, jammer van het weer maar tis altijd hetzelfde hier in Belgie........

Comment

• Moehah krijg al enorm veel goesting voor zaterdag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
              Mooi mooi

Ah die C6R
              Veel mooier dan de C5R, hopelijk heeft hij wel ongeveer hetzelfde geluid.
              Ik blijf zweren bij een C5-R.
              De C6-R vind ik, als'k eerlijk mag zijn, oerlelijk.En het design van de snuit is bij mij in het verkeerde keelgat geschoten...(geldt ook voor de gewone C6)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oreca
                Ik blijf zweren bij een C5-R.
                De C6-R vind ik, als'k eerlijk mag zijn, oerlelijk.En het design van de snuit is bij mij in het verkeerde keelgat geschoten...(geldt ook voor de gewone C6)
                Iemand die deze uitspraak doet heeft de C6-R al in het echt gezien dan hoop ik???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy
                  Iemand die deze uitspraak doet heeft de C6-R al in het echt gezien dan hoop ik???
                  Neen.Maar de ZO6 en de gewone C6 wel.En qua uiterlijk verschillen de straatversies (op de spoilers en andere modificaties na) niet zoveel van de C6-R.
                  En waarom zou ik die in het echt moeten zien om mijn mening te geven ?Met de tientallen highres-foto's die op het internet circuleren kan ik me een heel goed beeld vormen.

Comment

• Voila, de kop is eraf en we zijn weer vertrokken voor een seizoen vol circuitactie, uiteraard gekruid met de nodige foto's.

De beelden van de Belcar Original tijdens de testdag in Spa zijn HIER terug te vinden.

De deelnemers aan de Belcar Endurance Cup, Sprint Cup en Historics krijgen vanaf dit seizoen elk hun eigen fotogalerij op raceshots. Voor de testdagen worden al deze wagen samengebundeld. Een eerste impressie van deze wagens kan je
                    HIER bekijken.

Enjoy them !!!

Comment

• Mooie fotos alweer. We zitten hier met paar serieuze mannen opt forum.....Maar das tof, krikt hier het niveau wat op, echt knap werk weeral

Met de 300 2.8 ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem
                        Mooie fotos alweer. We zitten hier met paar serieuze mannen opt forum.....Maar das tof, krikt hier het niveau wat op, echt knap werk weeral

Met de 300 2.8 ?
                        Thanx. Alles met de 70-200, was in mijne "lamme" en had geen goesting om met 300 rond te zeulen. Donderdag naar Zolder, daar zal de 300 wel is mogen buitenspelen, kan ik ineens mijn nieuw speelgoed op circuit is testen (1D MKIIN).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raceshot
                          Thanx. Alles met de 70-200, was in mijne "lamme" en had geen goesting om met 300 rond te zeulen. Donderdag naar Zolder, daar zal de 300 wel is mogen buitenspelen, kan ik ineens mijn nieuw speelgoed op circuit is testen (1D MKIIN).
                          ola, proficiat met de aankoop, laat dan idd maar eens wat zien.

Comment

• foto's 1600 testdag + test Delahaye Meganes voor BTCS nu online op :

http://brechtdecancq.fotopic.net

Morgen zijn we weer paraat op Zolder voor de Belcar Launch.

Comment

• Geschifte mannen, das bijna een fulltime job....

Ga je zondag ? Anders geef eens een kleine beschrijving van uw gerief en persoon. Kan ik ff goeiedag zeggen alsk u tegenkom...

Comment

• Beeldjes van de Belcar Launch, vandaag, in Zolder.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Comment

Comment

Comment

Comment

Working...
                                          X