Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ons fotoalbum van de Belcar shakedown te Francorchamps op 30-03-06 is nu volledig klaar geraakt en net op tijd want donderdag (Zolder) en zat-en zondag (First Race Francorchamps) zijn er weer nieuwe Belcarfoto's.
Ah die C6R
Veel mooier dan de C5R, hopelijk heeft hij wel ongeveer hetzelfde geluid.
Ik blijf zweren bij een C5-R.
De C6-R vind ik, als'k eerlijk mag zijn, oerlelijk.En het design van de snuit is bij mij in het verkeerde keelgat geschoten...(geldt ook voor de gewone C6)
Ik blijf zweren bij een C5-R.
De C6-R vind ik, als'k eerlijk mag zijn, oerlelijk.En het design van de snuit is bij mij in het verkeerde keelgat geschoten...(geldt ook voor de gewone C6)
Iemand die deze uitspraak doet heeft de C6-R al in het echt gezien dan hoop ik???
Iemand die deze uitspraak doet heeft de C6-R al in het echt gezien dan hoop ik???
Neen.Maar de ZO6 en de gewone C6 wel.En qua uiterlijk verschillen de straatversies (op de spoilers en andere modificaties na) niet zoveel van de C6-R.
En waarom zou ik die in het echt moeten zien om mijn mening te geven ?Met de tientallen highres-foto's die op het internet circuleren kan ik me een heel goed beeld vormen.
Voila, de kop is eraf en we zijn weer vertrokken voor een seizoen vol circuitactie, uiteraard gekruid met de nodige foto's.
De beelden van de Belcar Original tijdens de testdag in Spa zijn HIER terug te vinden.
De deelnemers aan de Belcar Endurance Cup, Sprint Cup en Historics krijgen vanaf dit seizoen elk hun eigen fotogalerij op raceshots. Voor de testdagen worden al deze wagen samengebundeld. Een eerste impressie van deze wagens kan je HIER bekijken.
Mooie fotos alweer. We zitten hier met paar serieuze mannen opt forum.....Maar das tof, krikt hier het niveau wat op, echt knap werk weeral
Met de 300 2.8 ?
Thanx. Alles met de 70-200, was in mijne "lamme" en had geen goesting om met 300 rond te zeulen. Donderdag naar Zolder, daar zal de 300 wel is mogen buitenspelen, kan ik ineens mijn nieuw speelgoed op circuit is testen (1D MKIIN).
Thanx. Alles met de 70-200, was in mijne "lamme" en had geen goesting om met 300 rond te zeulen. Donderdag naar Zolder, daar zal de 300 wel is mogen buitenspelen, kan ik ineens mijn nieuw speelgoed op circuit is testen (1D MKIIN).
ola, proficiat met de aankoop, laat dan idd maar eens wat zien.
Comment