Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zelf gemaakte AUTOSPORT-foto's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een ongeval op 'De Ring' is meestal fataal. Gelukkig bleef het met stoffelijke schade.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba

Foto's van MExT staan al op HUN WEBSITE onder de gallerij. Foto's van de andere teams komen later deze week... nu weer weg voor een Ferrari meeting
        Nice pics, Zwoemba. Niet zo simpel hé, racende wagens fotograferen.
        Keep up the good work.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Atenza : nice shots !!! Denk da'k binnenkort ook eens een wedstrijd van VLN ga volgen, weet enkel mijne weg ni goe op en rond de ring.

Ben zelf juist terug van het Belcarweekend is Spa met ruim 3000 beelden op de teller. Strax beginnen met selecteren en bewerken, maar ik vrees da't efkes zal duren deze keer (zoals gewoonlijk alles in raw gefotografeerd). Mannen van autofoto.be heb ik vanmiddag zien zitten achter Rivage, maar te laat opgemerkt om is ne goeiendag te zeggen (passeerde met den otto langs het circuit). Eén van de dagen galerij of 5 online van alles wat met Belcar te maken heeft, DSC heb ik ni gevolgd, had al job genoeg ...
          Last edited by ; 09/04/2006, 21:49.

Comment

• Belcar Spa-Francorchamps

Toen ik op het punt stond om te vertrekken gebeurde dit voor mijn lens

Comment

• Spa-Francorchamps BELCAR

Vanmiddag wat foto's getrokken tijdens de BELCAR te Spa-Francorchamps

Comment

• Ik protesteer, twas echt *** om te fotograferen. Ik geniet wel wat van deze van jullie.

woedende V-V groet jullie
                Last edited by ; 09/04/2006, 22:25.

Comment

• Vroem-Vroem ho,stop,oeps

Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem
                  Ik protesteer, twas echt *** om te fotograferen. Ik geniet wel wat van deze van jullie.

woedende V-V groet jullie
                  Last edited by ; 09/04/2006, 23:47.

Comment

• Lambo, héél knappe foto, die laatste

Comment

• Heb voor de eerste keer m'n nieuw toestel getest.

Comment

• Hoe heeft de wagen van Feys(sponsor) het ervanaf gebracht?

Comment

• Onze previews van de Belcar First Race op zondag staan nu ook online onze homepage.

De volledige albums Belcar Original / Endurance / Sprint / Historic Sprint en Dutch Supercar Challenge zullen tegen het eind van de week klaar zijn.

Hier alvast een teaserke:

Sportieve groetjes,

Infinity & Insanity
                          Last edited by ; 10/04/2006, 11:02.

Comment

• Waar stond je op de 1,3 en 4de foto ? Is dat aan de buitenkant van circuit zo rond Fagnes ?

Mooie fotos, zonder kippe(n)draad

Ik wacht op raceshots, ben eens benieuwd hoe zijn speeltje bevallen is...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem
                              Waar stond je op de 1,3 en 4de foto ? Is dat aan de buitenkant van circuit zo rond Fagnes ?

Mooie fotos, zonder kippe(n)draad
                              Foto's 1,3 en 4 gemaakt net achter bruxelles ...

Comment

• Corvette

Het was de moeite:

Comment

• Mijn selectie van de Warm up en de race staat ook online op http://brechtdecancq.fotopic.net . Foto's van de DSC volgen later

Comment

• Potjandorie, raceshots is sponsor ofzo van één van de deelnemers? (Zijn site staat toch op de wagen)

Dat wist ik dus niet...

Comment

Potjandorie, raceshots is sponsor ofzo van één van de deelnemers? (Zijn site staat toch op de wagen)

Dat wist ik dus niet...
                                      Welkeen dan wel?

Comment

• De nr 27 (weet niet welk team maar ik kan ff niet op belcar, kzal sebiet nog es proberen)

Comment

Potjandorie, raceshots is sponsor ofzo van één van de deelnemers? (Zijn site staat toch op de wagen)

Dat wist ik dus niet...
                                          Sponsor is veelgezegd; da's een team waar ik heel nauw mee samenwerk. Misschien dat er tegen de volgende wedstrijd nog andere teams volgen. Voor de volledigheid : 't is idd wagen nr 27 van S&P Racing.

Op mijn foto's zulde nog wa moeten wachten vrees ik, eerste selectie en indeling per klasse/training/wedstrijd heeft hier al een halve dag geduurd. Strax tweede selectie, en dan beginnen met de raw's te converteren ... Een geluk dat de deadline pas begin volgende week is.
                                          Last edited by ; 10/04/2006, 14:21.

Comment

Working...
                                          X