Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zelf gemaakte AUTOSPORT-foto's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nog iemand foto's van die Alfa 147 GTA of de Mazda RX7?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
      Nog iemand foto's van die Alfa 147 GTA of de Mazda RX7?
      you've got mail

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem
        you've got mail
        Gelezen en goedgekeurd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza
          Alzen stond inderdaad aan de start met een 997.

Het Manthey-team met Marc Lieb, Timo Bernhard en Marcel Tiemann domineerde deze eerst race compleet. Zowel de pole-position als de race-zege gingen naar Manthey Racing met de 111- Porsche met ruim 500pk. Na 1 uur koers werd de wedstrijd voor bijna een uur onderbroken doordat in de Klostertal-Kurve de BMW 320i van Frank Bierther en Adam Osieka in brand was gevlogen.
          Ik zie de Jaguar V8 ook niet meer in de uitslag? Ook weg of zo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
            Ik zie de Jaguar V8 ook niet meer in de uitslag? Ook weg of zo?
            Van de hele dag geen race-jaguar gezien, zal dus weg zijn.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura

Comment

• @all: héél mooi werk, jullie zijn echte profs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oreca
                  @all: héél mooi werk, jullie zijn echte profs.
                  tiens, gij zijt dodge ofzo ?

Comment

• 147 GTA heb ik niet, maar RX7 wel

Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
                    De RX7 door mijn lens bekeken:

Comment

• Meer RX7

Wel een fotogeniek racemonster die MAZDA

Comment

• Eerste teaserke van de Belcar vorig weekend

Comment

• GLPK in 2de postitie, das straf

Hoe is de test met de snelste DSLR u bevallen? Ik vraag me trouwens af hoe het komt dat iedereen in de pits mag rondlopen en Bert Longin een schot onder zijn kont kan geven. Maar een paar fotos trekken voor den hoge kiekendraad mag dan weer niet....

btw, die pics vanop de officele Belcar site en links sucken zwaar. Sorry voor de betrokken personen maar deze vanuit dit topic zijn stukken beter....

Comment

• Test is heel goe meegevallen, enkel nog wa zoeken naar de juiste instellingen, maar da zal na een weekendje btcs ook wel opgelost geraken. Heb nu heel wat moeten weggooien, podiumfoto's zijn niet 100 % enz ... Snelheid van de camera is pure waanzin, heb hier nu precies filmpjes liggen van de start en inhaalmanoeuvers. Nadeel : veel te veel foto's getrokken, ben zeker nog een nacht bezig om alles om te zetten (wss ook omda'k een nieuw rawconversieprogramma aan 't uittesten ben).

De foto's van Fred Bayet op de Belcarsite zijn normaalgezien wel dik in orde, over de andere beelden doe ik wijselijk geen uitspraken. Voor de geïnteresseerden : www.metrix.be is ook zeer de moeite om eens langs te gaan, website waarop oa Belcar-beelden staan van 2 fotografen die voor Circuit Zolder werken, zeker een aanrader.

Binnenkort kom ik ook nog met een nieuwe site op de proppen waarop extra beeldmateriaal geplaatst zal worden !!!

Comment

• Hier zijn we met de "beelekes" ... Een nieuw Belcar seizoen dus raceshots maakt de circuits weer onveilig om met een massa beeldmateriaal terug naar huis te keren. Voor de eerste maal op pad in een nieuwe bezetting (kleine personeelswissel), en da's vrij goed verlopen.

Zoals je kan zien aan de website worden dit seizoen alle Belcar-reeksen afzonderlijk gevolgd, en komen er per reeks afzonderlijke fotospecials online.

Als eerste : de Belcar Original. Een uitgebreid album kan je HIER bekijken.

Proeverkes :

Enjoy it !!!

Last edited by ; 13/04/2006, 03:05.

Comment

• Deel 2 : de Belcar Endurance Cup.

Foto's hiervan zijn HIER te bekijken.

Teasers :

Comment

• Deel 3 : de Belcar Sprint Cup.

Beelden van deze wagens zijn HIER terug te vinden.

Comment

• Vierde en laatste deel van het openingsweekend van de Belcar : De Belcar Historic Sprint. Uiteraard ook hiervan een kleine special die je kan bekijken door HIER te klikken.

't Amusement ermee !!!

Volgende afspraak : dit weekend voor de openingswedstrijd van het BTCS-kampioenschap in Francorchamps.

Comment

• @TimJ: leuk hé met die lintjes, geef echt dat extra aan uw fotos

@raceshots: nice pics man , al hebben sommige op mijn PC wel een nogal hoog contrast...

Comment

Working...
                                      X