Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
we beleven hier de laatste dagen echt wel fotohoogdagen nice work iedereen!! Doet mijn heimwee naar spa enkel toenemen...
Wie van jullie gaat er allemaal naar de 1000km van spa?
@raceshots: nice pics man , al hebben sommige op mijn PC wel een nogal hoog contrast...
Graçias, op het scherm van mijn laptop ziet alles er ok uit (gecalibreerd). Net bekeken op een tft-scherm en daar zijn idd een paar contrasten die nogal hoog liggen. Heb voor de eerste maal met een nieuw rawconversieprogramma gewerkt, en 'k moet die instellingen nog is juist bekijken.
@ F40fan : als ik geaccrediteerd geraak, zeker aanwezig in Spa. Indien geen accreditatie is de kans da'k er ga rondlopen ni echt groot.
net eens alle foto's van raceshot van dit weekend bekeken, schitterend werk! Bij de belcar endurance zie ik daar een oude bekende staan, die grijze Diablo SVR, was wat verbaast die daar te zien staan, welke beperkingen zijn er juist in die categorie? Want die SVR is toch een stuk sneller dan de rest dacht ik...
Comment