Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zelf gemaakte AUTOSPORT-foto's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan
    net eens alle foto's van raceshot van dit weekend bekeken, schitterend werk! Bij de belcar endurance zie ik daar een oude bekende staan, die grijze Diablo SVR, was wat verbaast die daar te zien staan, welke beperkingen zijn er juist in die categorie? Want die SVR is toch een stuk sneller dan de rest dacht ik...
    Toch nie... Een van de traagste en dan 3 racerondjes en 't was gedaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba
      Toch nie... Een van de traagste en dan 3 racerondjes en 't was gedaan
      damn en zeggen dat die er op Spaitalia zonder veel problemen Murciélago's, F40's,... afrijdt die ook door professionele piloten worden bestuurd... vreemd

Comment

• De Lambo werd zelfs verloren gereden door een Mini Cooper Challenge, ge moet ni vragen ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raceshot
          De Lambo werd zelfs verloren gereden door een Mini Cooper Challenge, ge moet ni vragen ...
          huh zou die motor wat zijn teruggeschroefd ofzo? Want toen ik die een paar jaar terug in actie zag was hij behoorlijk snel, toch zeker sneller dan een cooper challenge

Comment

• Nen tracteur eh

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba
              Nen tracteur eh
              gij, gij Ferrarifreak

Comment

• bon nog eens vragen aangezien ik geen ervaring met het event heb... aan zij die al naar de 1000km van spa zijn geweest: is het rond het circuit een beetje doenbaar qua volk? En om foto's te trekken is er niet teveel afgezet?

En ligt het aan mij of hebben die gasten enkel weekendtickets? 25€ om daar een dagje rondlopen als het op veel plaatsen te druk is om foto's te nemen is er wat over...

Comment

• Een kleine selectie van de Eurocup Formula Renault 2000 testdag online op http://brechtdecancq.fotopic.net

Comment

• Na veel zwoegen zijn wij ook door de foto's van de Belcar First Race geworsteld - het volledige album staat online op onze homepage.

Teaserkes:

Veel plezier ermee en tot morgen in Spa @ Francorchampions

Infinity_MC & Insanity

Comment

• Voor de liefhebbers: er staat een preview van het Francorchampions-weekeinde online op onze homepage: http://users.skynet.be/autosport
                      Het volledige album zal in de loop van de week online staan.

Een paar teaserkes:

Veel plezier ermee & sportieve groetjes,

Infinity & Insanity
                      Last edited by ; 17/04/2006, 18:49.

Comment

• Mijn foto's van de BTCS staan ook online op http://brechtdecancq.fotopic.net

Comment

• freaks hoe meer foto's ik hier zie hoe meer ik verlang er zelf nog eens wat te schieten op spa... maar nu kan ik ook al meegenieten dankzij jullie dus das al iets

btw: niemand die me een antwoord op mijn vragen van een paar dagen geleden kan verschaffen?

Comment

• Knappe foto's!

Comment

• @ F40fFan

Je zal wel een plaatsje vinden om foto's te maken - zelfs bij de 24H van Spa kan je nog (rustig) foto's maken niettegenstaande de vele duizenden toeschouwers.

Als je aan de Busstop en dergelijke op de eerste rij wil staan, moet je natuurlijk vroeg uit de veren maar als je een beetje rond het circuit wandelt zal je genoeg mooie plekjes vinden (en opgepast voor het Moeras ).

Ps Op vrijdag is het nog relatief rustig...

Greetzz

Comment

• Het Moeras aan de dubbele linkse bedoel je ? Daar ben ik in gesukkeld tijdens het BTCS weekend, juist in dat moeras op het moment van de stortvlaag op het einde van de 2de BTCS race

Comment

• idd, dat moeras ja ... we hebben al vele routes uitgeprobeerd om er door te geraken, maar iedere keer heeft een trip door 'the swamp' een broek vol modderspatten tot gevolg .

Greetzzz
                                  Last edited by ; 18/04/2006, 20:30.

Comment

• is dat "moeras" zo legendarisch? nuja ik moet toegeven dat Vroem-Vroem en ik er ook al modderschoenen aan overhielden... dat schijnt helaas niet te vermijden te zijn
                                    Als ik ga, en normaal ga ik wel, kvind het alleen wat duur om voor 1 dagje te gaan maar daaraan is niet veel te doen, ga ik de zaterdag. Op vrijdag kan ik helaas niet gaan wegens school.
                                    bwa busstop zegt me eerlijk gezegd niet zoveel (er zijn wel beter plekjes imho) dus laat ons hopen dat het wat meevalt; we zien wel. Tickets kan je ook ter plaatse kopen mag ik hopen? En wie van jullie gaat allemaal?

Comment

• DIt weekend ook naar de BTCS gaan kijken en hier zijn de eerste fotokes.

Comment

• Rittensport, een toffe sport.

Lekker dwars voor de lens van de fotograaf.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Working...
                                          X