Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
zo, nu zou het moeten goed zijn. Je hebt waarschijnlijk gekeken terwijl ik aan het editten was. Eerst waren het posts van 10 pics per post en dat mag hier niet Dan maar opgedeelt in 3 - 3 - 4 telkens. Dus nu staan er normaal geen dubbels meer
pfff hopelijk is het nu goed alleen jammer dat ze nu niet meer in race-volgorde staan
Jij kon precies vrij veel plekken bereiken op race day zelf? Perskaart ofzo?
nope, maar met een beetje vriendelijkheid, een gold 1 ticket en wat papierwerk/verklaringen kom je al ver.
ik heb gevraagd of ik een pers ding kon krijgen en de mannen van de FIA zeiden dat ik daarvoor tot 2 jaar op voorhand voor moest inschrijven, een perskaart nodig had en een aparte verzekering
zo, nu zou het moeten goed zijn. Je hebt waarschijnlijk gekeken terwijl ik aan het editten was. Eerst waren het posts van 10 pics per post en dat mag hier niet Dan maar opgedeelt in 3 - 3 - 4 telkens. Dus nu staan er normaal geen dubbels meer
pfff hopelijk is het nu goed alleen jammer dat ze nu niet meer in race-volgorde staan
nope, maar met een beetje vriendelijkheid, een gold 1 ticket en wat papierwerk/verklaringen kom je al ver.
ik heb gevraagd of ik een pers ding kon krijgen en de mannen van de FIA zeiden dat ik daarvoor tot 2 jaar op voorhand voor moest inschrijven, een perskaart nodig had en een aparte verzekering
FIA is nuts. Nationale media (niet vast geaccrediteerd) worden (bijna) niet geaccrediteerd tijdens 'n race in hun thuisland. Internationaal werkt dat dan andersom.
Onlangs heb ik het er tijdens de 24u van Zolder met 'n bevriend fotograaf over gehad, 1 van zijn collega's is daar vast geaccrediteerd. Die mannen zijn dus verplicht van met heel dat circus mee te reizen.
Je kan het soms niet gek genoeg bedenken. Mensen met 'n jaarkaart (Accreditatie voor 'n volledig raceseizoen) op Zolder moeten via omwegen accrediteren als het om races gaat die niet door Circuit Zolder wordt georganiseerd, ze maken het allemaal wat moeilijk.
Comment