Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zelf gemaakte AUTOSPORT-foto's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nr 2 en 4 van de rally vind ik de mooiste, juiste moment en goeie techniek. Die vanop circuit zijn ook niet slecht maar das nu ook niet echt geschift moeilijk.

Comment

• Man man, jullie maken knappe foto's!

Comment

• autofotot.be stickers

Oorspronkelijk geplaatst door Infinity_MC
        Ondanks een paar serieuze onweders boven onze kop en modder tot achter onze oren is de sezoensrally toch weer meegevallen dit jaar
        We hebben de foto's van de rally online gezet op onze homepage

Sportieve groetjes,

Infinity & Insanity
        Prachtige foto's, mijn reklame komt redelijk uit op jouw foto's.
        14 auto's reden mee met één of meer stickers: autofoto.be

T.w. Nummer: 6: Snijers, 8: Monnens, 21: Boelens, 22: Prinzie, 25: Coolman,
        30: Lauwaert, 37: Vanstapel, 48: Casier, 52: Louies (Eric), 66: Verbeke,
        69: Sutens, 70: Louies (Johnny), 83: Houthuys en 90: Deveux.

Thanx, jullie foto's zijn geweldig!

Comment

• Een selectie van mijn foto's van de Belcr Home Race:

Comment

• Merciekes voor de positieve reacties allemaal ...

Greetzzz

Infinity en Insanity

Comment

• Tiens, doet er een C6R mee in de Belcar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                Tiens, doet er een C6R mee in de Belcar?
                Die rijd mee in de Dutch Supercar Challenge

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sledge
                  Die rijd mee in de Dutch Supercar Challenge
                  Dat is trouwens geen C6R, maar een Z06 getuned door Carsport Holland volgens de GT3 reglementen. Er rijden er dus ook mee bij de FIA GT3.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
                    Dat is trouwens geen C6R, maar een Z06 getuned door Carsport Holland volgens de GT3 reglementen. Er rijden er dus ook mee bij de FIA GT3.
                    Ik blijf het toch moeilijk hebben met al die klassen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
                      Het is een Z-06 uit het atelier van US Carworld Racing. Dit is een eigen ontwikkeling van deze heren.

Carsport Holland heeft ook Corvette Z-06'en ontwikkeld maar deze zijn toch verschillend dan de deze.

Mvg...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thomaske_GLPK
                        Het is een Z-06 uit het atelier van US Carworld Racing. Dit is een eigen ontwikkeling van deze heren.

Carsport Holland heeft ook Corvette Z-06'en ontwikkeld maar deze zijn toch verschillend dan de deze.

Mvg...
                        Awel, moet gij niet op school zitten of met een veel te klein vodje staan wrijven op dat GLPK-monster?

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza
                          Awel, moet gij niet op school zitten of met een veel te klein vodje staan wrijven op dat GLPK-monster?
                          Ik zat wel op school hé En was natuurlijk weer heel goed mijn best aan 't doen voor verder te werken aan de website

Het GLPK Monster is al lang proper hoor

Mvg...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thomaske_GLPK

Mvg...
                            Ahzo, ik wist niet dat US Carworld ook Corvette's heeft getuned. Goed om weten

Comment

• De BTCS tijdens het weekend van de ADAC Rennen op vrijdag:

Meer op www.auto-sport.nu/foto => BTCS => ADAC Zolder

(Direct link: http://www.auto-sport.nu/foto/thumbnails.php?album=119)

Mvg...

Comment

• Moeilijke omstandigheden, en toch blijven gaan, knap hoor (y)

Comment

• Enkele teaserkes van de BTCS van zondag.
                                  Het volledige album kun je terugvinden op www.photopower.be en op
                                  www.fotomediaservice.be

greets,
                                  TVR

Comment

• Schoon foto's!!

Die immense spoiler op die Megane vind ik toch lachwekkend!

Comment

• Mijn bijdrage van de ADAC Rennen op vrijdag:

Meer op www.auto-sport.nu/foto => Belgian Events 2 => ADAC Rennen - Circuit Zolder

(Direct link: http://www.auto-sport.nu/foto/thumbnails.php?album=120)

ADAC Rennen zaterdag en zondag volgen zo snel mogelijk. Evenals de BTCS op zondag.

Mvg...

Comment

• mooie foto's maar die 407's zijn niet om aan te zien

Comment

• Beelden van de Belcar Original tijdens de home race...

Hier klikken om meer te zien. Vanavond en morgen meer beeldmateriaal op komst van Belcar en BTCS ...

Comment

Working...
                                          X