Ik heb zo'n slalom vorig jaar voor het eerst gezien. Niet echt geweldig als je het mij vraagt.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zelf gemaakte AUTOSPORT-foto's
Collapse
X
-
Slalom
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenTuurlijk niet. Ik vind het op het marginale af. Check die auto's waarmee gereden wordt. Dat boeit sowieso niemand.
En voor Atenza weer op zijn paard zit: gelukkig amuseren de deelnemers zich!
Johnny, je doet superwerk, weer mooie foto's en kundige commentaar.
@ Maxime => Het gaat om een Suzuki Ignis Sport (basis voor de eerste s1600 jwrc) en inderdaad een opel agilla. Stephane Delhez in de opel agilla is n.b. vorig jaar kampioen geworden in divisie 1 klasse 2 met een citroen ax.
Ook nu bewijst hij door zijn tijden met de opel (dagelijkse auto) dat hij met dat ''ding'' ook zeer snel rijdt.
Het ziet er inderdaad grappig uit maar er wordt wel op de limiet gereden.
Graag zien we jou op de startgrid van de slalom in Houthalen met je eigen auto misschien bij voorkeur je wedstrijdauto?
Pas daarna kun je een gefundeerde mening vormen.
Die 30 euro zal je sponsor wel vinden en zo te zien is je vergunning ook geen probleem
Met vriendelijke en sportieve groetjes,Last edited by BFS; 02/04/2011, 09:51.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BFS Bekijk Berichten-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Johnny, je doet superwerk, weer mooie foto's en kundige commentaar.
@ Maxime => Het gaat om een Suzuki Ignis Sport (basis voor de eerste s1600 jwrc) en inderdaad een opel agilla. Stephane Delhez in de opel agilla is n.b. vorig jaar kampioen geworden in divisie 1 klasse 2 met een citroen ax.
Ook nu bewijst hij door zijn tijden met de opel (dagelijkse auto) dat hij met dat ''ding'' ook zeer snel rijdt.
Het ziet er inderdaad grappig uit maar er wordt wel op de limiet gereden.
Graag zien we jou op de startgrid van de slalom in Houthalen met je eigen auto misschien bij voorkeur je wedstrijdauto?
Pas daarna kun je een gefundeerde mening vormen.
Die 30 euro zal je sponsor wel vinden en zo te zien is je vergunning ook geen probleem
Met vriendelijke en sportieve groetjes,
Graag zie ik u met eigen auto aan de zufahrt van de Nurburgring. Licentie en sponsoring niet nodig en minstens evenveel fun!
En mocht het u interesseren, ik heb al rally gereden waar ik ook zelf naar sponsors heb gezocht ed. Maar ik reed er wel met een 'echte' rallywagen en niet met een Agila.
Ik plan daarenboven binnen max een jaar of 2 weer competitie te rijden maar nog geen idee waar, met wie en met wat. Het zal alleszins geen slalom zijn met een Agila. Moet ik je op de hoogte houden?
Met vriendelijke en sportieve groetjes.
Comment
-
In de serie "Op het marginale af.", wat foto's van de Slalom de la Mazerine.
Comment
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-