Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Alles hangt natuurlijk ook van de locatie af: als je in een zware remzone staat en de auto's komen frontaal op je af, dan is het volgens mij sowieso al moeilijker om panningshots te nemen, niet?
panning komt best uit en is makkelijkst als je de wagen zijdelings of schuin hebt hé, is ook wat zoeken natuurlijk naar de juiste locatie en ruimte, maar dat maakt 't net leuk imho
Alles hangt natuurlijk ook van de locatie af: als je in een zware remzone staat en de auto's komen frontaal op je af, dan is het volgens mij sowieso al moeilijker om panningshots te nemen, niet?
Dan ben je in overtreding, want daar mag je niet staan.
zolang de marshalls niet moeilijk doen tenminste
kweet niet hoe 't in Zolder is (nog nooit geweest) maar in Spa is 't altijd wel iets zoals begin oktober met spaitalia mochten we plots een bepaald stuk van de raidillon niet meer staan wegens rode zone... en volgens de marshalls was dat al heel 't jaar zo terwijl ik daar met de Ferrari Days zonder problemen mocht staan...
mjah zolder is niet bepaald m'n favoriete circuit dus snel zal je me er niet zien... zonder accreditatie heb ik zoiezo al geen zin om naar daar te gaan, gelukkig zijn de meeste evenementen die me interesseren in België op Spa
mjah zolder is niet bepaald m'n favoriete circuit dus snel zal je me er niet zien... zonder accreditatie heb ik zoiezo al geen zin om naar daar te gaan, gelukkig zijn de meeste evenementen die me interesseren in België op Spa
Je bent er nog niet geweest en je oordeelt nu al? Ik vind Zolder een zeer aangenaam circuit en dat is de laatste jaren enkel maar verbeterd
Je bent er nog niet geweest en je oordeelt nu al? Ik vind Zolder een zeer aangenaam circuit en dat is de laatste jaren enkel maar verbeterd
mjah ik hoor langs alle kanten dat er zonder accreditatie nogal veel draad in de weg staat en dat op zich is al geen positief punt... dus zonder accreditatie heb ik al niet veel zin om te gaan
maar kzou wel eens de 24u willen meepikken daar
Comment