Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zelf gemaakte AUTOSPORT-foto's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• tja zoiezo bij bewegingsfoto's heb je meer mislukte, maar diegene die lukken mogen er dan wel zijn gewoon eens wat experimenteren hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
      Alles hangt natuurlijk ook van de locatie af: als je in een zware remzone staat en de auto's komen frontaal op je af, dan is het volgens mij sowieso al moeilijker om panningshots te nemen, niet?
      panning komt best uit en is makkelijkst als je de wagen zijdelings of schuin hebt hé, is ook wat zoeken natuurlijk naar de juiste locatie en ruimte, maar dat maakt 't net leuk imho

Comment

Alles hangt natuurlijk ook van de locatie af: als je in een zware remzone staat en de auto's komen frontaal op je af, dan is het volgens mij sowieso al moeilijker om panningshots te nemen, niet?
        Dan ben je in overtreding, want daar mag je niet staan.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
          , mogen jullie ook in de pits?

Heb daar 'n fotograaf gezien

Ook 'n baancommisaris pissed gezien omdat een fotograaf zen vestje in zo'n heuptasje had zitten(het stak eruit, dus zichtbaar)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
            , mogen jullie ook in de pits?

Heb daar 'n fotograaf gezien

Ook 'n baancommisaris pissed gezien omdat een fotograaf zen vestje in zo'n heuptasje had zitten(het stak eruit, dus zichtbaar)
            Tuurlijk, we moeten ons wel aan de nodige regels houden, maar voor de rest gaan en staan we waar we willen, zolang het maar veilig blijft.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Gohja, schuin er voor dan!

Comment

voor de rest gaan en staan we waar we willen
                zolang de marshalls niet moeilijk doen tenminste
                kweet niet hoe 't in Zolder is (nog nooit geweest) maar in Spa is 't altijd wel iets zoals begin oktober met spaitalia mochten we plots een bepaald stuk van de raidillon niet meer staan wegens rode zone... en volgens de marshalls was dat al heel 't jaar zo terwijl ik daar met de Ferrari Days zonder problemen mocht staan...

Comment

• In Zolder zijn ze heel meegaand hoor

NOT

Comment

• mjah zolder is niet bepaald m'n favoriete circuit dus snel zal je me er niet zien... zonder accreditatie heb ik zoiezo al geen zin om naar daar te gaan, gelukkig zijn de meeste evenementen die me interesseren in België op Spa

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                      mjah zolder is niet bepaald m'n favoriete circuit dus snel zal je me er niet zien... zonder accreditatie heb ik zoiezo al geen zin om naar daar te gaan, gelukkig zijn de meeste evenementen die me interesseren in België op Spa
                      Je bent er nog niet geweest en je oordeelt nu al? Ik vind Zolder een zeer aangenaam circuit en dat is de laatste jaren enkel maar verbeterd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk Berichten
                        Je bent er nog niet geweest en je oordeelt nu al? Ik vind Zolder een zeer aangenaam circuit en dat is de laatste jaren enkel maar verbeterd
                        mjah ik hoor langs alle kanten dat er zonder accreditatie nogal veel draad in de weg staat en dat op zich is al geen positief punt... dus zonder accreditatie heb ik al niet veel zin om te gaan
                        maar kzou wel eens de 24u willen meepikken daar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                          mjah zolder is niet bepaald m'n favoriete circuit dus snel zal je me er niet zien... zonder accreditatie heb ik zoiezo al geen zin om naar daar te gaan, gelukkig zijn de meeste evenementen die me interesseren in België op Spa
                          Make that 2

Comment

Tuurlijk, we moeten ons wel aan de nodige regels houden, maar voor de rest gaan en staan we waar we willen, zolang het maar veilig blijft.
                            Gelijk bij veel zaken in het leven primeert ook hier het gezond verstand.

Als iedereen dat al gebruikt en zich daarnaast ook aan de regels kan houden dan is er geen enkel probleem.

Qua flexibiliteit van Zolder zal ik maar niet verder uitwijden momenteel.

Comment

• Nadat het circuit van Zolder afgelopen weekend toebehoorde aan de auto's was het donderdag tijd voor het geweld op twee wielen.

Enkele fotootjes van de race:

Het volledige album ken je hier vinden: http://users.skynet.be/autosport

Groeten,
                              Infinity
                              Last edited by ; 06/04/2007, 02:53.

Comment

• Ik zal ze hier ook nog eens plaatsen

foto's van de TAC rally

Comment

• Comment

• Comment

Mooie foto's Maxime

Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                          X