Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zelf gemaakte AUTOSPORT-foto's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Echt heel knap, van beiden !

Comment

• World Series by Renault

F1

Mvg...

Comment

• Mégane Trophy

Mvg...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thomaske_GLPK Bekijk Berichten
          World Series by Renault

F1

Mvg...
          Het is niet de R27
          BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Amai, hoe zie je dat?

Comment

• Bij de R27 zijn de achteruitkijkspiegels vastgemaakt aan het omcirkelde deel:

En nog een fotootje van een shakedown voor de presentatie ter verduidelijking:
              http://img217.imageshack.us/img217/7...re1pf01vh5.jpg
              BMW = Freude Am Fahren

Comment

• al iets van gisteren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wouteb Bekijk Berichten
                  Bij de R27 zijn de achteruitkijkspiegels vastgemaakt aan het omcirkelde deel:

Ahzo...

Ik zie eigenlijk weinig verschil tussen F1 auto's !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thomaske_GLPK Bekijk Berichten
                    Mégane Trophy

Mvg...
                    overdadig gebruik van bandenvet

Trouwens mooie foto's Thomas!

Comment

• Hey autosportliefhebbers,

Donderdag 26.04 was er weer vanalles te beleven in Zolder.
                      Het album staat online: http://users.skynet.be/autosport

Alvast een voorsmaakje:

Volgende update: Bikini Carwash @ RaceWars

Sportieve groetjes,

Infinity & Insanity
                      Last edited by ; 30/04/2007, 16:25.

Comment

• Mijn foto's van round 2 te vinden op volgende link:

http://www.bd-photography.be/gallery/thumb...album=86&page=1

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wouteb Bekijk Berichten
                          Bij de R27 zijn de achteruitkijkspiegels vastgemaakt aan het omcirkelde deel:

Goed gezien. Het si doorgaans gewoon dat een fabrikant zijn wagen van vorig jaar gebruikt voor dit soort promotionele doeleinden. De wagens worden wél in de juiste kleur gespoten, en veel van de aerodynamische frutseltjes worden ook op de wagen gemonteerd. Dus je krijgt een goede impressie van de wagen zoals ie er dit jaar uitziet, maar het is wel de wagen van het jaar voordien.

Valt moeilijk op te merken. Ben er achteraf ook pas opgekomen.

Mooie foto's trouwens Thomas!

Comment

• wat beeldmateriaal van de LMS op Valencia afgelopen weekend

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Ik blijf een fan van uw fotos. Mss eens investering in een nog sterkere telelens ? Deel vd sfeer gaat dan verloren, maar pure journalistieke waarde stijgt dan wel vind ik, in hoeverre dat nodig is natuurlijk...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
                                      Ik blijf een fan van uw fotos. Mss eens investering in een nog sterkere telelens ? Deel vd sfeer gaat dan verloren, maar pure journalistieke waarde stijgt dan wel vind ik, in hoeverre dat nodig is natuurlijk...
                                      ie neemt die foto's juist bedoeld zo denk ik
                                      de combinatie 70-200 + 2X convertor geeft hem al 400 mm
                                      en dan heeft ie in principe nog z'n 500mm f8 mee
                                      Dus veel zwaarder zal ie niet moeten gaan, deze kadrages zijn bewuste keuzes

Comment

• @ Dirk: what can I say, ze worden steeds beter en beter mate deze keer vind ik zelfs geen kritiekpunten, en voor mij is dat héééél uitzonderlijk zoals je wel weet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
                                          Ik blijf een fan van uw fotos. Mss eens investering in een nog sterkere telelens ? Deel vd sfeer gaat dan verloren, maar pure journalistieke waarde stijgt dan wel vind ik, in hoeverre dat nodig is natuurlijk...
                                          4 van die shots zijn op een prime 500mm geschoten, veel sterker heb je echt niet nodig hoor

en jij bedoelt een meer vullende frame shot van een wagen zeker?
                                          dat vind ik juist dalende journalistieke waarde juist omdat je inderdaad een deel van de sfeer verliest
                                          neem iedere keer ook wel zulke shots maar tja, ze zijn wel cool enzo maar ze geven toch niet het beeld dat ik altijd zoek & geeft ook geen weergave van het circuit

Comment

Working...
                                          X