Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Met statief? Of was jij zo eentje met een press-vestje?
Zonder persvestje (t was zo al warm genoeg )
Ik had m'n unipod bij maar ik heb hem niet veel gebruikt (ik heb deze nog niet zo lang en ben nog niet echt gewoon deze te gebruiken, uit de losse hand lukt voorlopig nog beter)
Ben je tevreden van je Tamron objectief? De resultaten zien er alvast zeer knap uit.
Ik hou het voorlopig nog steeds bij Nikkor glaswerk maar 't probleem is dat die dingen zo enorm duur zijn dat een jaarbudget snel gespendeerd is op die manier.
Vorig jaar een tweede body gekocht ... dit jaar wordt het wss een nieuwe telelens met groter bereik (300 en meer). Sigma en Tamron komen dan stukken goedkoper uit dan Nikkor. En als ik zoiets zou kopen kan er misschien nog een extraatje in de vorm van een fisheye vanaf.
Ik ga ook eens zo'n vestje kopen, kan je op veeeeel betere plaatsen gaan staan ,
zonder achter die draad foto's te moeten nemen .
in plaats van je bezig te houden met beweren dat nikon scherper is dan canon zou je beter eerst eens meer je best doen op spa zelfs zonder accreditatie is spa een droom (en ja ik heb met beide ervaring) kijk maar bv naar Infinity_MC's foto's... 't is altijd 't makkelijk 't op de plaats waar je staat of je materiaal te steken maar als je een beetje inventief bent kan je in spa zonder accreditatie schitterende dingen doen
Ik had m'n unipod bij maar ik heb hem niet veel gebruikt (ik heb deze nog niet zo lang en ben nog niet echt gewoon deze te gebruiken, uit de losse hand lukt voorlopig nog beter)
voor een 70-300??
heb je geen monopod nodig
ik schiet zelf men prime 500 uit de losse hand
een monopod heb je maar voor 1 reden nog, om ondersteuning te vinden bij een zware lens die je niet een lange tijd kan vasthouden
dus dat is alleen maar bij de grote prime lensen
Comment