Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zelf gemaakte AUTOSPORT-foto's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten
    Curieuze mensen leren veel bij hé.

Ben je tevreden van je Tamron objectief? De resultaten zien er alvast zeer knap uit.

Ik hou het voorlopig nog steeds bij Nikkor glaswerk maar 't probleem is dat die dingen zo enorm duur zijn dat een jaarbudget snel gespendeerd is op die manier.

Vorig jaar een tweede body gekocht ... dit jaar wordt het wss een nieuwe telelens met groter bereik (300 en meer). Sigma en Tamron komen dan stukken goedkoper uit dan Nikkor. En als ik zoiets zou kopen kan er misschien nog een extraatje in de vorm van een fisheye vanaf.
    ik heb alle andere merken wel op een of ander moment gehad & getest
    en ik blijf iedere keer terug gaan naar de Nikkor lensen
    ja ze zijn duurder, maar ze zijn het gewoonweg waard
    als je grote eisen stelt tenminste aan scherpte, kleur & snelheid

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
      je moet wettelijk 18 zijn om daar te komen
      serieus?

Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
      voor een 70-300??
      heb je geen monopod nodig

ik schiet zelf men prime 500 uit de losse hand

een monopod heb je maar voor 1 reden nog, om ondersteuning te vinden bij een zware lens die je niet een lange tijd kan vasthouden
      dus dat is alleen maar bij de grote prime lensen

dus zeker geen 70-300 laat staan een tamron
      klopt, 't nut ontgaat me ook om een 70-300 op een monopod te plaatsen, die wegen echt niets... enkel voor echt zware lenzen (300 2.8, 400 2.8, 500 4, 600 4,...) heeft dat een nut

ik heb alle andere merken wel op een of ander moment gehad & getest
      en ik blijf iedere keer terug gaan naar de Nikkor lensen
      ja ze zijn duurder, maar ze zijn het gewoonweg waard
      als je grote eisen stelt tenminste aan scherpte, kleur & snelheid
      ja ze kosten idd wel meer maar ze zijn die meerprijs wel waard

Comment

• nu we toch even over objectieven bezig zijn...welke raden jullie aan. De canon 90-300 of Tamron 70-300? Die Tamron is in ieder geval goedkoper....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
          nu we toch even over objectieven bezig zijn...welke raden jullie aan. De canon 90-300 of Tamron 70-300? Die Tamron is in ieder geval goedkoper....
          man das hier eigenlijk echt 't topic niet voor zo'n vragen ik denk dat dit trouwens niet echt 't forum is om dat te vragen, weinigen zullen hier kunnen vergelijken... ik heb de 90-300 van canon maar ik heb geen ervaring met die tamron

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
            serieus?
            natuurlijk, legal issues dude
            don't forget, iedere keer moet je een waiver tekenen
            daarin staat dat zelf regelmatig vermeld & als minderjarige heb je geen recht om legale documenten te signeren want dan zijn die niet geldig

klopt, 't nut ontgaat me ook om een 70-300 op een monopod te plaatsen, die wegen echt niets... enkel voor echt zware lenzen (300 2.8, 400 2.8, 500 4, 600 4,...) heeft dat een nut
            ja ze kosten idd wel meer maar ze zijn die meerprijs wel waard
            bwa
            de 300 2,8 kan ik ik toch wel iets van een 1,5 uur uit de losse hand schieten hoor
            achteraf voel je het wel

Comment

man das hier eigenlijk echt 't topic niet voor zo'n vragen ik denk dat dit trouwens niet echt 't forum is om dat te vragen, weinigen zullen hier kunnen vergelijken... ik heb de 90-300 van canon maar ik heb geen ervaring met die tamron
              hé, jullie zijn begonnen hé

ik heb al voorbeelden van die Tamron hier gezien, maar van jouw zie ik weeral geen foto hé?

Comment

natuurlijk, legal issues dude
                don't forget, iedere keer moet je een waiver tekenen
                daarin staat dat zelf regelmatig vermeld & als minderjarige heb je geen recht om legale documenten te signeren want dan zijn die niet geldig
                mja eigenlijk wel logisch... impliceert wel dat ik met de Ferrari Days op Spa niet zo legaal bezig was

bwa
                de 300 2,8 kan ik ik toch wel iets van een 1,5 uur uit de losse hand schieten hoor
                achteraf voel je het wel

een hele dag daarmee moet pas afzien zijn monopod all the way dan!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                  hé, jullie zijn begonnen hé

ik heb al voorbeelden van die Tamron hier gezien, maar van jouw zie ik weeral geen foto hé?
                  ik heb hier in 't verleden al hopen foto's van die lens gepost... en op een paar testshots kan je toch niet afgaan

Comment

mja eigenlijk wel logisch... impliceert wel dat ik met de Ferrari Days op Spa niet zo legaal bezig was

een hele dag daarmee moet pas afzien zijn monopod all the way dan!
                    passen stonden toch op mijn naam, so not too worry, nothing happened

en ik gebruik niet graag een monopod, het limiteert nogal je bewegingen

Comment

passen stonden toch op mijn naam, so not too worry, nothing happened

en ik gebruik niet graag een monopod, het limiteert nogal je bewegingen

do I look like I worry?

ik werk zoiezo niet graag met statieven...

Comment

voor een 70-300??
                        heb je geen monopod nodig

ik schiet zelf men prime 500 uit de losse hand

een monopod heb je maar voor 1 reden nog, om ondersteuning te vinden bij een zware lens die je niet een lange tijd kan vasthouden
                        dus dat is alleen maar bij de grote prime lensen

dus zeker geen 70-300 laat staan een tamron
                        Bwa ik weet zo niet, in donkere of regenachtige omstandigheden (zoals de laatste belcar race in Spa) waar het nodig is om langere sluitertijden te gebruiken bleek die unipod toch wel handig hoor. Dat neemt niet wel dat ik ook liever fototjes schiet zonder de unipod.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten
                          Curieuze mensen leren veel bij hé.

Ben je tevreden van je Tamron objectief? De resultaten zien er alvast zeer knap uit.

Ik hou het voorlopig nog steeds bij Nikkor glaswerk maar 't probleem is dat die dingen zo enorm duur zijn dat een jaarbudget snel gespendeerd is op die manier.

Ik ben zéér tevreden over m'n tamron objectief.

Ik had vroeger op m'n analoge reflexcamera ook een tamron.
                          Toen ik de D50 kocht was daar een Nikkor 55-200 objectief bij.
                          Ik moet zeggen, ik was zeer tevreden over de D50 maar m'n Tamronlens miste ik al van de eerste dag.
                          Dat Nikkor objectief heeft het trouwens al na een dik jaar begeven.
                          De Tamron 70-300 was 20€ duurder als de herstelkosten van de Nikkor. Mijn keuze was snel gemaakt. En ik heb de Nikkor nog geen dag gemist.

Greetzzz.

Comment

ten eerste kan je niet kopen
                            ten tweede ben je te jong
                            je moet wettelijk 18 zijn om daar te komen
                            Allez dan nog (ietsjes meer dan) een jaar wachten...

Comment

• 25h VW Fun Cup

Enkele beelden van de 25h Fun Cup. Het volledige album is terug te vinden op www.photopower.be en www.fotomediaservice.be

greets,
                              Geert

Comment

• Knappe shots Geert, thx!

Comment

in plaats van je bezig te houden met beweren dat nikon scherper is dan canon zou je beter eerst eens meer je best doen op spa zelfs zonder accreditatie is spa een droom (en ja ik heb met beide ervaring) kijk maar bv naar Infinity_MC's foto's... 't is altijd 't makkelijk 't op de plaats waar je staat of je materiaal te steken maar als je een beetje inventief bent kan je in spa zonder accreditatie schitterende dingen doen
                                  Voor de moment is Francorchamps een droom maar ze gaan hier en daar wel nog wa afsluitingskes bijzetten hopelijk zoals die afsluiting achter de source waar je nog net boven kan kijken .

Is er hier iemand vertrouwd met het circuit van Chimay en de foto mogelijkheden ?

Zie die kerel op de background !!! (bovenste foto)
                                  Last edited by ; 12/07/2007, 21:37.

Comment

• Enkele vraagjes:

-Het circuit van chimay wordt dat nog gebruikt?
                                    -Wat is een goede camera voor een beginnend hobbyfotograaf en hoeveel kost dat ongeveer? (gewoon uit interesse)
                                    BMW = Freude Am Fahren

Comment

• wat is er wel te doen op 't circuit van chimay?

Comment

wat is er wel te doen op 't circuit van chimay?
                                        Historycar

Comment

Historycar
                                          Yep !

Beetje vergelijkbaar met 6 hours van Spa maar dan stukken kleiner natuurlijk ! De deelnemers zijn meestal engelsen die ook de 6 hours komen rijden in Oktober (http://www.themastersseries.com/top/index.html) + Bravo racing serie (http://www.bravo-racing.be/) en nog wa andere bazaar ? http://www.circuit.be/historycaruk.htm

Comment

Working...
                                          X