Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Australië 2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ja lap hé, Raïkonnen gaat met een inhaalrace aan het seizoen mogen beginnen...

Hamilton op pole, geen verrassing daar. Vooral Kubica met de 2de plek en de beide Toyota's in de top 10 verrassen hier wel vind ik.

Comment

Als McLarenfan heb ik niet te klagen, maar ben vooral benieuwd of BMW-Sauber morgen die prestatie in de race gaat kunnen vasthouden. Ik heb zo het vermoeden dat ze de aansluiting met de top hebben gevonden.
      En schrijf Ferrari niet zomaar af, ik denk nog steeds dat zij de beste wagen hebben.

Comment

Glock verliest tien plaatsen. 5 voor het wisselen van z'n versnellingsbak en 5 voor het hinderen van Webber.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Luigi57 Bekijk Berichten
          Glock verliest tien plaatsen. 5 voor het wisselen van z'n versnellingsbak en 5 voor het hinderen van Webber.
          Zo Raikonnen weeral een plaatsje dichter en nu zelfs aan de 'propere' kant!
          Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk Berichten
            Als McLarenfan heb ik niet te klagen, maar ben vooral benieuwd of BMW-Sauber morgen die prestatie in de race gaat kunnen vasthouden. Ik heb zo het vermoeden dat ze de aansluiting met de top hebben gevonden.
            En schrijf Ferrari niet zomaar af, ik denk nog steeds dat zij de beste wagen hebben.
            Inderdaad, Ik vrees zelfs op een zege van Kimi. Ferrari kennende is dat niet onmogelijk.

Comment

vet dat BMW eindelijk ook eens opnieuw mee gaat spelen....als BMW lover kan ik dat alleen maar toejuichen

Comment

Kan iemand mij 'es in een aantal korte puntjes schetsen wat de belangrijkse reglementswijzigingen zijn voor dit seizoen? Zowel op het vlak van de race, als op 't vlak van de auto's. En naar volgend jaar toe, las ik iets van "zoveel jaar geen auto meer veranderen"?

Thanks.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                  Kan iemand mij 'es in een aantal korte puntjes schetsen wat de belangrijkse reglementswijzigingen zijn voor dit seizoen? Zowel op het vlak van de race, als op 't vlak van de auto's. En naar volgend jaar toe, las ik iets van "zoveel jaar geen auto meer veranderen"?

Thanks.
                  Tractiecontrole en startknop zijn weg.

Das het allerbelangrijkste.

Gaan we terug kunnen zien wie echt kan rijden, en wie kan vertrekken met een auto

Comment

Thanks.

HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Comment

veranderingen tov verleden jaar.
                      Geen tracktiecontrole meer.
                      Iedereen zelfde electonishe regelunit.
                      Kwalificatie: de derde kwalificatie niet meer bijtanken voor de start.
                      dit zijn de belangrijkste dingen.
                      Nissan QQ driver.

Comment

Rosberg toch al 7e, terwijl ze tijdens de trainingen toch duidelijk allebei problemen hadden met de versnellingsbak.

Comment

Tijdens de kwalificatie 'bevestigde' alleen McLaren de heersende verwachtingen. BMW ging beter dan verwacht, net als Toyota. Renault flopte dan weer. Ferrari liet zich ook niet van z'n beste kant zien, maar ik verwacht wel beterschap ...

Comment

Leuke situatie...ik blijf erbij dat dit team er beter een punt had achter gezet. Dit niet rijden, dit is gewoon lijden.

Davidson: "Crashen betekent niet racen in Maleisië"

Als een van de Super Aguri-coureurs komend weekend crasht, kan hij de race in Maleisië vergeten. Volgens Anthony Davidson zit het team zo krap met reserve-onderdelen, dat Takuma Sato en hijzelf meer dan ooit uit de problemen moeten blijven in de race.

VOLLEDIG ARTIKEL

BRON

Comment

Net de kwalificaties in uitgesteld relais bekeken op LaDeux, zonder al iets van uitslagen te weten natuurlijk, want ik had mij vakkundig afgeschermd van dit deel van het forum of het radionieuws

De schwung zit helemaal terug in die auto's na het verdwijnen van de tractiecontrole, bovendien zijn we ook van dat ratelende motorgeluid af telkens die ingreep...!!

In de plaats daarvan krijgen we motoren die gilletjes slaken of onverwijld de toerentalzoldering opzoeken wanneer er gripverlies optreedt, en driftjes
                              Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                              Bestelt
                              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Ik verwacht een schone race met veel inhaalacties .
                                Lang één kant ben ik wel blij met afschaffing van elektronica , ze maken meer fouten dan ik had verwacht

Comment

Thanks.
                                  Even toevoegen wat de rest vergeten is:
                                  - Versnellingsbak moet 4 races meegaan

Naar volgend jaar toe:
                                  - Motoren mogen 5 jaar niet doorontwikkeld worden
                                  - Slicks komen waarschijnlijk terug
                                  - Auto's worden breder
                                  - Aerodynamische hulpmiddeltjes worden beperkt (de kleine vleugeltjes over heel de wagen zullen dus verdwijnen)

Het is de bedoeling om de wagens meer mechanische grip te geven ipv nu de aerodynamische grip, om meer inhaalpogingen te krijgen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                    Net de kwalificaties in uitgesteld relais bekeken op LaDeux, zonder al iets van uitslagen te weten natuurlijk, want ik had mij vakkundig afgeschermd van dit deel van het forum of het radionieuws

De schwung zit helemaal terug in die auto's na het verdwijnen van de tractiecontrole, bovendien zijn we ook van dat ratelende motorgeluid af telkens die ingreep...!!

In de plaats daarvan krijgen we motoren die gilletjes slaken of onverwijld de toerentalzoldering opzoeken wanneer er gripverlies optreedt, en driftjes
                                    Geweldig he. Dat is wat ik de laatste jaren gemist heb.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timozzzz Bekijk Berichten
                                      Ik verwacht een schone race met veel inhaalacties .
                                      Lang één kant ben ik wel blij met afschaffing van elektronica , ze maken meer fouten dan ik had verwacht
                                      Nu onderscheiden we de échte mannen van de mietjes

Comment

Wie gaat er kijken?
                                        Ik in iedergeval wel?

Comment

Net gelezen op autoweek dat er op RTL7 om 4.30 al een voorbeschouwing is

Comment

Working...
                                          X