Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Australië 2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Afschaffing tractiecontrole heeft precies het kaf van het koren gescheiden

Comment

lap ...ik zal ook eens uit mijn bed vallen...hoop dat het de moeite gaat zijn

Comment

SC in eerste ronde, als dit een trend wordt moeten ze een rolling start doen.

Comment

Fak! Wat een race!
          7 wagens die de finish bereikte
          Williams 2'de int kampioenschap.
          Beide Ferrari's pech
          Knap van Bourdais, alleen klote van die pech.
          En Barrichello? Disqualificatie zeker want hij is door het rode licht gereden na zijn stop en go.

Proficiat Rosberg!

Comment

7 wagens gefinisht, tis erg

Anders wel spannende race gezien met verrassend podium !

Comment

vette race , dat gaat goedkomen dit jaar!!

Comment

Waarom had em die stop en go gekregen eigenlijk ?

Comment

Idd, ik was wel vaak aan het knikkenbollen maar was wel klaar wakker na een crash van (verdorie het was met een G).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                    Waarom had em die stop en go gekregen eigenlijk ?
                    Ge moogt niet pitten tijdens de safety car procerdure

Comment

Indeed, mooie GP! Veel spanning, veel positiewisselingen, veel verrassingen, ... F1 zou wel 'es weer écht leuk kunnen worden!

Kovalainen op de straight weer gepakt door Alonso, quid? Ging die van 't gas af, ofzo?

Alonso wat 'n temperament.

En Hamilton en Rosberg fou de joie, zalig om zien die twee gasten.

Jammer voor Sébastien Bourdais, echt jammer. Die kerel moet balen.

Ferrari lijkt mij helemaal niet klaar te zijn, McLaren des te meer. En 't succes van BMW lijkt me niet meteen te liggen aan 't feit dat ze zoveel beter zouden zijn dan geschat, want de Williams en zelfs de ToroRosse was even snel leek me.

Zalige race!

Comment

Dus die beelden waar hij door het rood rijdt, daarom heeft em die stop en go gekrgen
                        HIj is niet door het rood gereden na zijn stop en go ?

Comment

Tijdens de eerste SC-tussenkomst, wat was dat daar plots, "gedubbelde wagens mogen terug inhalen"? 'k Was nog ni goed wakker en 'k heb 't ni precies gezien, maar was dat zoiets? Waarom?

Comment

Dus die beelden waar hij door het rood rijdt, daarom heeft em die stop en go gekrgen
                            HIj is niet door het rood gereden na zijn stop en go ?
                            Ja vreemd, ze toonden dat een pak later. Geen idee of dat z'n pitstop was, of z'n stop&go. Ik hoop het éérste, want anders zou 'ie nog 'es naar achter gesmeten kunnen worden... weliswaar maar één plaatsje, maar toch.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                              Tijdens de eerste SC-tussenkomst, wat was dat daar plots, "gedubbelde wagens mogen terug inhalen"? 'k Was nog ni goed wakker en 'k heb 't ni precies gezien, maar was dat zoiets? Waarom?
                              Das om de wagens terug in de juiste volgorde te krijgen achter de SC
                              Tzou natuurlijk een stuk makkelijker zijn als de SC maar buitenkomt voor de leider

Comment

Bon, nu pistolets halen
                                Nog een prettige Zondag iedereen en tot volgende week !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                  Kovalainen op de straight weer gepakt door Alonso, quid? Ging die van 't gas af, ofzo?

!
                                  Naar't schijnt had hij de begrenzer opgezet
                                  Echt spijtig, want dat was een prachtige actie met Alonso.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                  2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                  2012-...
                                  '07 BMW 118d

Comment

Bon, nu pistolets halen
                                    Nog een prettige Zondag iedereen en tot volgende week !
                                    Idem!! Ik ga ook om broodjes voor onzen brunch van over een uurtje of 3-4, want ik kruip nog weer in mijne nest tot 12.

Ciao!

Comment

Saluuu.
                                      Neen, hij is door het rode licht na de stop en go gereden
                                      Nu is het WTCC op RTBF2 of La Deux

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                                        Naar't schijnt had hij de begrenzer opgezet
                                        Echt spijtig, want dat was een prachtige actie met Alonso.
                                        Ey, no shit, maar ge moet dan nog bij de pinken zijn als die kar voor je op de straight plots "remt", miljaar Alonso moet ook effe een hartslagje hebben overgeslagen. Ja inderdaad jammer want dat heeft 'm een plaats gekost, uiteindelijk, denk ik. De McLaren was toch duidelijk sneller dan de Renault, niet?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
                                          Neen, hij is door het rode licht na de stop en go gereden
                                          Uh-oh.

Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
                                          Nu is het WTCC op RTBF2 of La Deux
                                          Oké, rond 11u heeft de bakker ook nog wel marchandise, zeker?

't Is toch nog ni? Staat nog op hier en ik hoor vooral gebabbel over dino's?

Comment

Working...
                                          X