Afschaffing tractiecontrole heeft precies het kaf van het koren gescheiden
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van Australië 2008
Collapse
X
-
Fak! Wat een race!
7 wagens die de finish bereikte
Williams 2'de int kampioenschap.
Beide Ferrari's pech
Knap van Bourdais, alleen klote van die pech.
En Barrichello? Disqualificatie zeker want hij is door het rode licht gereden na zijn stop en go.
Proficiat Rosberg!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk BerichtenWaarom had em die stop en go gekregen eigenlijk ?
Comment
-
Indeed, mooie GP! Veel spanning, veel positiewisselingen, veel verrassingen, ... F1 zou wel 'es weer écht leuk kunnen worden!
Kovalainen op de straight weer gepakt door Alonso, quid? Ging die van 't gas af, ofzo?
Alonsowat 'n temperament.
En Hamilton en Rosberg fou de joie, zalig om zien die twee gasten.
Jammer voor Sébastien Bourdais, echt jammer. Die kerel moet balen.
Ferrari lijkt mij helemaal niet klaar te zijn, McLaren des te meer. En 't succes van BMW lijkt me niet meteen te liggen aan 't feit dat ze zoveel beter zouden zijn dan geschat, want de Williams en zelfs de ToroRosse was even snel leek me.
Zalige race!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk BerichtenDus die beelden waar hij door het rood rijdt, daarom heeft em die stop en go gekrgen
HIj is niet door het rood gereden na zijn stop en go ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenTijdens de eerste SC-tussenkomst, wat was dat daar plots, "gedubbelde wagens mogen terug inhalen"? 'k Was nog ni goed wakker en 'k heb 't ni precies gezien, maar was dat zoiets? Waarom?
Tzou natuurlijk een stuk makkelijker zijn als de SC maar buitenkomt voor de leider
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenKovalainen op de straight weer gepakt door Alonso, quid? Ging die van 't gas af, ofzo?
!
Echt spijtig, want dat was een prachtige actie met Alonso.
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk BerichtenBon, nu pistolets halen
Nog een prettige Zondag iedereen en tot volgende week !Ik ga ook om broodjes voor onzen brunch van over een uurtje of 3-4, want ik kruip nog weer in mijne nest tot 12.
Ciao!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenNaar't schijnt had hij de begrenzer opgezet
Echt spijtig, want dat was een prachtige actie met Alonso.Ja inderdaad jammer want dat heeft 'm een plaats gekost, uiteindelijk, denk ik. De McLaren was toch duidelijk sneller dan de Renault, niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk BerichtenNeen, hij is door het rode licht na de stop en go gereden
Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk BerichtenNu is het WTCC op RTBF2 of La DeuxOké, rond 11u heeft de bakker ook nog wel marchandise, zeker?
't Is toch nog ni? Staat nog op hier en ik hoor vooral gebabbel over dino's?
Comment
Comment